Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Als de moeder van huis is...............dan

+2
Ibbeltje
Caribbeanlover
6 plaatsers

Ga naar beneden

Als de moeder van huis is...............dan Empty Als de moeder van huis is...............dan

Bericht  Caribbeanlover wo 22 aug 2012 - 6:09

Blowed haar zoon met vrienden thuis erop los. Gatverredamme wat meurt dat hierboven!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Als de moeder van huis is...............dan Empty Re: Als de moeder van huis is...............dan

Bericht  Ibbeltje wo 22 aug 2012 - 6:11

Hier gelukkig nergens last van. hebben erg fijne buren.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Als de moeder van huis is...............dan Empty Re: Als de moeder van huis is...............dan

Bericht  Gast wo 22 aug 2012 - 6:15

hier blowen moeder, dochter en zoon er samen stevig op los, we kunnen ook een ramen aan de achterkant open hebben omdat we dan lekker mee zitten te blowen Rolling Eyes

Gast
Gast

Bericht  Caribbeanlover wo 22 aug 2012 - 6:18

Je zou er bijna high van worden. Btw, al die vrienden stappen daarna gewoon op de scooter.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 22 aug 2012 - 6:24

Als de moeder van huis is...............dan 1270000679

Gast
Gast

Bericht  Lenster wo 22 aug 2012 - 6:30

onze onderbuurjongen ook... Als wij het raam open hebben van de slaapkamer komt het naar binnen.. bahbah
Lenster
Lenster
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 252
Punten : 452
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Raindrop wo 22 aug 2012 - 6:38

Oh dat lijkt me smerig zeg...
Hier hebben we (nog) geen buren naast ons (nieuwe appartementen). We hebben alleen bovenburen die niet bepaald zacht lopen, elke voetstap kan je horen. Verder slaan ze de deuren ook hard dicht. Echt irritant.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 22 aug 2012 - 7:05

Tja, dat deed mijn broertje vroeger thuis ook. Maar dan was het meer 'Als Maura van huis is, dan blowen we in huis'. Ik moet niets van die lucht hebben en al helemaal niet in huis. Mijn moeder had er niets op tegen. Zolang ik maar niet thuis was dan. Als de moeder van huis is...............dan 3079029344

Gast
Gast

Bericht  Caramba wo 22 aug 2012 - 7:27

Hmmm.. Ik was vroeger net zo maar dan niet in huis.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Gast wo 22 aug 2012 - 9:05

Omdat staal bij hitte uitzet, is de Eiffeltoren ongeveer 15 centimeter hoger in de zomer dan in de winter.

Gast
Gast

Bericht  Caribbeanlover wo 22 aug 2012 - 9:06

Zusje schreef:Omdat staal bij hitte uitzet, is de Eiffeltoren ongeveer 15 centimeter hoger in de zomer dan in de winter.

Ja en wat wil je hiermee zeggen?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Caribbeanlover wo 22 aug 2012 - 9:06

Raindrop schreef:Oh dat lijkt me smerig zeg...
Hier hebben we (nog) geen buren naast ons (nieuwe appartementen). We hebben alleen bovenburen die niet bepaald zacht lopen, elke voetstap kan je horen. Verder slaan ze de deuren ook hard dicht. Echt irritant.

Lekkere binnenkomer zo in je nieuwe huis ahum.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 22 aug 2012 - 9:10

Ik heb een tid terug ruzie gehad met de buurvrouw omdat ze al blowend de lift in wilde stappenn] terwijl ik er met een baby van 2 maanden oud stond.Volgens haar moest ik maar met de trap.Toen ik vroeg hoe ze dat voor zich zag met een kinderwagen,een baby en een peuter van 3 vond ze dar ik niet zo lui moest doen.Laughing Als de moeder van huis is...............dan 878948377

Gast
Gast

Bericht  Alex wo 22 aug 2012 - 9:14

Zusje schreef:Omdat staal bij hitte uitzet, is de Eiffeltoren ongeveer 15 centimeter hoger in de zomer dan in de winter.

Als de moeder van huis is...............dan 3711883763
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Bericht  Caribbeanlover wo 22 aug 2012 - 10:46

yvonne schreef:Ik heb een tid terug ruzie gehad met de buurvrouw omdat ze al blowend de lift in wilde stappenn] terwijl ik er met een baby van 2 maanden oud stond.Volgens haar moest ik maar met de trap.Toen ik vroeg hoe ze dat voor zich zag met een kinderwagen,een baby en een peuter van 3 vond ze dar ik niet zo lui moest doen.:lol: Als de moeder van huis is...............dan 878948377

Wat en bitch zeg!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Raindrop wo 22 aug 2012 - 10:51

yvonne schreef:Ik heb een tid terug ruzie gehad met de buurvrouw omdat ze al blowend de lift in wilde stappenn] terwijl ik er met een baby van 2 maanden oud stond.Volgens haar moest ik maar met de trap.Toen ik vroeg hoe ze dat voor zich zag met een kinderwagen,een baby en een peuter van 3 vond ze dar ik niet zo lui moest doen.Laughing Als de moeder van huis is...............dan 878948377

Ze kon zeker niet meer normaal nadenken door al dat blowen? laughcry Dat ze lekker zelf de trap neemt..
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: