Als de moeder van huis is...............dan
+2
Ibbeltje
Caribbeanlover
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Als de moeder van huis is...............dan
Blowed haar zoon met vrienden thuis erop los. Gatverredamme wat meurt dat hierboven!
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Re: Als de moeder van huis is...............dan
Hier gelukkig nergens last van. hebben erg fijne buren.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
hier blowen moeder, dochter en zoon er samen stevig op los, we kunnen ook een ramen aan de achterkant open hebben omdat we dan lekker mee zitten te blowen
Gast- Gast
Je zou er bijna high van worden. Btw, al die vrienden stappen daarna gewoon op de scooter.
Caribbeanlover- Ratel
onze onderbuurjongen ook... Als wij het raam open hebben van de slaapkamer komt het naar binnen.. bahbah
Lenster- Fluisteraar
- Aantal berichten : 252
Punten : 452
Registratiedatum : 17-11-10
Oh dat lijkt me smerig zeg...
Hier hebben we (nog) geen buren naast ons (nieuwe appartementen). We hebben alleen bovenburen die niet bepaald zacht lopen, elke voetstap kan je horen. Verder slaan ze de deuren ook hard dicht. Echt irritant.
Hier hebben we (nog) geen buren naast ons (nieuwe appartementen). We hebben alleen bovenburen die niet bepaald zacht lopen, elke voetstap kan je horen. Verder slaan ze de deuren ook hard dicht. Echt irritant.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
Tja, dat deed mijn broertje vroeger thuis ook. Maar dan was het meer 'Als Maura van huis is, dan blowen we in huis'. Ik moet niets van die lucht hebben en al helemaal niet in huis. Mijn moeder had er niets op tegen. Zolang ik maar niet thuis was dan.
Gast- Gast
Hmmm.. Ik was vroeger net zo maar dan niet in huis.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Omdat staal bij hitte uitzet, is de Eiffeltoren ongeveer 15 centimeter hoger in de zomer dan in de winter.
Gast- Gast
Zusje schreef:Omdat staal bij hitte uitzet, is de Eiffeltoren ongeveer 15 centimeter hoger in de zomer dan in de winter.
Ja en wat wil je hiermee zeggen?
Caribbeanlover- Ratel
Raindrop schreef:Oh dat lijkt me smerig zeg...
Lekkere binnenkomer zo in je nieuwe huis ahum.
Caribbeanlover- Ratel
Ik heb een tid terug ruzie gehad met de buurvrouw omdat ze al blowend de lift in wilde stappenn] terwijl ik er met een baby van 2 maanden oud stond.Volgens haar moest ik maar met de trap.Toen ik vroeg hoe ze dat voor zich zag met een kinderwagen,een baby en een peuter van 3 vond ze dar ik niet zo lui moest doen.
Gast- Gast
Zusje schreef:Omdat staal bij hitte uitzet, is de Eiffeltoren ongeveer 15 centimeter hoger in de zomer dan in de winter.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
yvonne schreef:Ik heb een tid terug ruzie gehad met de buurvrouw omdat ze al blowend de lift in wilde stappenn] terwijl ik er met een baby van 2 maanden oud stond.Volgens haar moest ik maar met de trap.Toen ik vroeg hoe ze dat voor zich zag met een kinderwagen,een baby en een peuter van 3 vond ze dar ik niet zo lui moest doen.:lol:
Wat en bitch zeg!
Caribbeanlover- Ratel
yvonne schreef:Ik heb een tid terug ruzie gehad met de buurvrouw omdat ze al blowend de lift in wilde stappenn] terwijl ik er met een baby van 2 maanden oud stond.Volgens haar moest ik maar met de trap.Toen ik vroeg hoe ze dat voor zich zag met een kinderwagen,een baby en een peuter van 3 vond ze dar ik niet zo lui moest doen.
Ze kon zeker niet meer normaal nadenken door al dat blowen? Dat ze lekker zelf de trap neemt..
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Moeder worden/zijn zonder moeder
» Ben jij een veel andere moeder dan jouw moeder bij jou was?
» eerst huis huren en dan zelfde huis kopen.
» Verschil tussen ouderlijk huis en huidig huis
» Stelling: Van huis huis uit......
» Ben jij een veel andere moeder dan jouw moeder bij jou was?
» eerst huis huren en dan zelfde huis kopen.
» Verschil tussen ouderlijk huis en huidig huis
» Stelling: Van huis huis uit......
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: