Vanaf welke leeftijd tv kijken?
+21
Bolleke
Tania
CCC
Printje
Mamsie
loesje
Susan
*Lookie*
Flower_L
Filoria
Twellie
Slakje
Darius
Theeleut
PapillonRose
Liadan
Lonely Goatherd
Annie24
Star007
Annemie
Novalee
25 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Vanaf welke leeftijd tv kijken?
Wij hebben hier heel vaak de tv aan, idd bijna gedurende de hele dag, vaak op een muziekzender of iets van koffietijd, dr oz, comedy (hoe bedoel je huisvrouw haha). S'ochtends als ze wakker wordt kijkt ze vaak in bed bij ons even zappelin of my little pony. Als ze een mopperuur heeft zetten we haar vaak nog even bij ons op de bank neer met Nick jr. Al met al, gericht een uur denk ik, max. Vaak zet ik ook digitale radio aan met kinderliedjes, al mag ze ook best wel wat van onze hedendaagse muziek meekrijgen dus 538 staat ook aan, sowieso in de auto.
Ik heb zelf vaak wel tv gekeken vroeger, en ik ben er echt niet slechter door geworden. Doordat ie bij ons vaak aan stond kijk ik minder vaak gericht televisie dan mijn vriend, die vroeger nooit mocht kijken. Hij kijkt het liefst hele dagen.
Ik heb zelf vaak wel tv gekeken vroeger, en ik ben er echt niet slechter door geworden. Doordat ie bij ons vaak aan stond kijk ik minder vaak gericht televisie dan mijn vriend, die vroeger nooit mocht kijken. Hij kijkt het liefst hele dagen.
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Re: Vanaf welke leeftijd tv kijken?
Wij hebben ook altijd de TV aan, sowieso kijkt M. 's ochtends altijd televisie en als we rond de middag naar buiten gaan natuurlijk niet. Als we dan weer thuis komen rond etenstijd dan kijkt hij nog een filmpje.
Gast- Gast
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» vanaf welke leeftijd een trampoline
» vanaf welke leeftijd?
» Vanaf welke leeftijd....
» Vanaf welke leeftijd keukentje?
» Vanaf welke leeftijd een indoornspeeltuin?
» vanaf welke leeftijd?
» Vanaf welke leeftijd....
» Vanaf welke leeftijd keukentje?
» Vanaf welke leeftijd een indoornspeeltuin?
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: