Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vanaf welke leeftijd een indoornspeeltuin?

+12
Flower_L
Coco
Susan
Happydobby
Twellie
Mida4you
Floor
Jazzlyn
kwak
Parisienne
Fearie
studiebol
16 plaatsers

Ga naar beneden

Vanaf welke leeftijd een indoornspeeltuin? Empty Vanaf welke leeftijd een indoornspeeltuin?

Bericht  studiebol wo 7 nov 2012 - 20:27

Hier zijn ze dus net 1, maar vinden het geweldig om overal op te klimmen, in te klimmen er af te klimmen.Maar ze kunnen niet los lopen, wel goed en snel kruipen, en ze kunnen wel goed lopen als ze iets vast kunnen houden wat ze dan vooruit kunnen duwen(poppenwagen,stoeltje) Zou het leuk zijn voor de dames om daar gewoon eens een uurtje heen te gaan? Het hoeft echt niet een hele dag vermaak te zijn hoor.

Zie op de site dat het tot 12 jaar, is maar er staat niet bij vanaf welke leeftijd. Nu weet ik dat bij de ballorig die hier redelijk in de buurt zit dat daar een afgeschermd gedeelte is voor de allerkleinste dus ik zou dan daar met ze gaan zitten.

Vanaf welke leeftijd denken jullie dat het leuk is? Of vanaf welke leeftijd zijn jullie gegaan?
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf welke leeftijd een indoornspeeltuin? Empty Re: Vanaf welke leeftijd een indoornspeeltuin?

Bericht  Fearie wo 7 nov 2012 - 20:31

Ik ben er voor het eerst met D geweest toen ie voorbij 1 jaar was en heel veel ging klimmen, heb hem daar los gelaten en het was een groot succes.2 uur gespeeld en een totaal uitgeput maar voldaan kind, probeer toch wel 2x in de maand te gaan.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf welke leeftijd een indoornspeeltuin? Empty Re: Vanaf welke leeftijd een indoornspeeltuin?

Bericht  Parisienne wo 7 nov 2012 - 20:38

Vanaf het moment dat ze lekker kunnen klimmen en rondkruipen is het al leuk vind ik.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf welke leeftijd een indoornspeeltuin? Empty Re: Vanaf welke leeftijd een indoornspeeltuin?

Bericht  kwak wo 7 nov 2012 - 20:40

en als je onder schooltijden gaat is het meestal heel rustig.
je kan evt van te voren bellen om te vragen of er schoolreisjes zijn.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf welke leeftijd een indoornspeeltuin? Empty Re: Vanaf welke leeftijd een indoornspeeltuin?

Bericht  Jazzlyn wo 7 nov 2012 - 20:44

Vanaf het moment dat de oudste kon kruipen en optrekken, met 10 maanden gingen we regelmatig al.
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf welke leeftijd een indoornspeeltuin? Empty Re: Vanaf welke leeftijd een indoornspeeltuin?

Bericht  Floor wo 7 nov 2012 - 20:48

Is er bij de indoorspeeltuinen waar jullie gaan dan echt een speciaal gedeelte voor kleintjes?
Degene waar ik wil gaan heeft echt maar een ministukje voor kindjes onder de 3 jaar, het andere is allemaal vanaf 3.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf welke leeftijd een indoornspeeltuin? Empty Re: Vanaf welke leeftijd een indoornspeeltuin?

Bericht  Mida4you wo 7 nov 2012 - 20:52

Bij ons in de buurt is het leuk dat ze elke woensdagochtend van 10 tot 12 een peuter ochtend hebben. Dan is de hele indoorspeeltuin beschikbaar voor kindjes tot 4 jaar smile

Hier is inderdaad een afdeling voor de kleintjes en dan heb je het grote klauter gedeelte voor de wat oudere kindjes.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf welke leeftijd een indoornspeeltuin? Empty Re: Vanaf welke leeftijd een indoornspeeltuin?

Bericht  Twellie wo 7 nov 2012 - 20:54

Als er zo'n speciaal gedeelte is voor de kleinsten zal het vast wel leuk zijn! Wij gaan pas sinds ze twee jaar is wel eens naar een indoor speeltuin.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf welke leeftijd een indoornspeeltuin? Empty Re: Vanaf welke leeftijd een indoornspeeltuin?

Bericht  Happydobby wo 7 nov 2012 - 20:56

Ik ben nu 2 x geweest met meetings van hier. M. kon al wel lopen toen. Ze hebben een gedeelte tot 4 jaar en dat is prima.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf welke leeftijd een indoornspeeltuin? Empty Re: Vanaf welke leeftijd een indoornspeeltuin?

Bericht  Susan wo 7 nov 2012 - 21:02

Als ze zo'n gedeelte voor kleintjes hebben kan het al prima, soms hebben ze zelfs nog een speciale babyhoek. Yrsa vindt het gedeelte voor kinderen tot 4 eigenlijk al veel te kinderachtig.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf welke leeftijd een indoornspeeltuin? Empty Re: Vanaf welke leeftijd een indoornspeeltuin?

Bericht  Coco wo 7 nov 2012 - 21:06

Ik ben voor het eerst geweest toen ze een maand of 9 waren. Ze vonden het geweldig hoor. Ze liepen nog niet maar ze wisten overal wel op of in te komen.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf welke leeftijd een indoornspeeltuin? Empty Re: Vanaf welke leeftijd een indoornspeeltuin?

Bericht  Gast wo 7 nov 2012 - 21:17

Hier zijn we geweest toen ons kindje net 2 jaar was.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf welke leeftijd een indoornspeeltuin? Empty Re: Vanaf welke leeftijd een indoornspeeltuin?

Bericht  Flower_L wo 7 nov 2012 - 21:34

Als kindje zelf kan lopen is het naar mijn idee wel leuker.
L ging voor het eerst met eerste berjaardag. Alleen al die indrukken.
Dinsdag nog geweest en l vind het nog iedere keer prachtig.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf welke leeftijd een indoornspeeltuin? Empty Re: Vanaf welke leeftijd een indoornspeeltuin?

Bericht  Teddyaapje wo 7 nov 2012 - 21:37

Wij zijn voor t eerst geweest toen hij 14mnd was, hij kon toen wel al lopen.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf welke leeftijd een indoornspeeltuin? Empty Re: Vanaf welke leeftijd een indoornspeeltuin?

Bericht  studiebol do 8 nov 2012 - 1:08

Nou ik denk dat ik het morgen gewoon ga proberen, en als het niks is weten we dat ook weer. Het lijkt me leuk voor ze dat ze gewoon lekker kunnen kruipen enzo en die ballenbak zullen ze ook wel geweldig vinden!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf welke leeftijd een indoornspeeltuin? Empty Re: Vanaf welke leeftijd een indoornspeeltuin?

Bericht  duckie do 8 nov 2012 - 1:32

Wij zijn voor het eerst geweest toen ze 15 maand was denk ik, en ze vind het helemaal geweldig.

Gaan nu nog wel eens heen op de peuterochtend (naar Ballorig Ha.ttem) en als je dan voor 12 uur weer weg gaat dan krijg je weer een deel van je geld terug. A vind het helemaal super (en papa ook:D)

ze hebben daar een redelijk stuk wat alleen voor peuters is maar tegenwoordig vliegt ze overal wel heen want niets lijkt haar te gek
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf welke leeftijd een indoornspeeltuin? Empty Re: Vanaf welke leeftijd een indoornspeeltuin?

Bericht  Manderijn do 8 nov 2012 - 1:33

Bij veel van die indoorspeeltuinen heb je wel een 0 t/m 4 jaar speelstuk, daar kunnen ze echt al leuk spelen, ook al lopen ze nog niet.
Wij gingen voor het eerst toen de jongste net geboren was, en dus was de oudste anderhalf. Erg leuk, toen al smile

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf welke leeftijd een indoornspeeltuin? Empty Re: Vanaf welke leeftijd een indoornspeeltuin?

Bericht  M@niek do 8 nov 2012 - 1:40

Hier hebben ze een heel groot gedeelte voor 0 tot 4 jaar. Er staat ook echt vanalles voor alle leeftijden. Met ongeveer 8 maanden zijn we zo af en toe eens geweest. Nu is ze ouder en ook veel leuker om door al die tunnels te kruipen enz.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf welke leeftijd een indoornspeeltuin? Empty Re: Vanaf welke leeftijd een indoornspeeltuin?

Bericht  Floor do 8 nov 2012 - 8:16

M@niek schreef:Hier hebben ze een heel groot gedeelte voor 0 tot 4 jaar. Er staat ook echt vanalles voor alle leeftijden. Met ongeveer 8 maanden zijn we zo af en toe eens geweest. Nu is ze ouder en ook veel leuker om door al die tunnels te kruipen enz.

waar is hier?
Ik ben een paar jaar terug bij H.ullies in U.den geweest, een aantal keer maar dat was met een groter kindje. Onze zoon is nog geen 1 maar dat stuk om te spelen daar tot 3/4 jaar is echt klein (toen in elk geval).
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf welke leeftijd een indoornspeeltuin? Empty Re: Vanaf welke leeftijd een indoornspeeltuin?

Bericht  Susan do 8 nov 2012 - 8:26

Wat ik trouwens wel vind is dat er in sommige indoorspeeltuinen erg weinig toezicht is en dat er dan heel veel grotere kinderen zijn die continu in het gedeelte voor 0-4 komen en de boel daar verpesten voor die kleintjes. Waar ik laatst was, was dat heel erg, en de ouders van die grotere kinderen deden ook helemaal niets om in te grijpen. Er was nog wel een piepklein hoekje dat echt alleen voor kleine baby's was en daar bleven die grote kinderen dan wel uit, maar dat was zo klein dat ik daarvoor niet naar een indoorspeeltuin zou gaan, dat kun je in je eigen huiskamer ook neerzetten. Daarbij was het ook in dat hoekje gewoon rumoerig. Dus een apart gedeelte voor kleintjes is niet altijd een garantie dat het ook echt leuk is voor de kleintjes.

Ik vind zelf Schat Eiland Zeumeren een heel fijne indoorspeeltuin, het kost wat, maar dan heb je ook wat. Daar is ook zoveel leuks voor de grotere kinderen dat ze minder geneigd zijn om te gaan klieren in de hoek voor de kleintjes.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf welke leeftijd een indoornspeeltuin? Empty Re: Vanaf welke leeftijd een indoornspeeltuin?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum