Groente- en fruitvraag
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Groente- en fruitvraag
Sorry hoor, kom ik weer aan met een domme vraag.
Mijn zoontje krijgt nu 2,5 week fruit. Wanneer kan ik nu groente gaan geven? En is het dan en groente en fruit, of eerst groente óf fruit? En wanneer kun je het dan beide op een dag geven?
Mijn zoontje krijgt nu 2,5 week fruit. Wanneer kan ik nu groente gaan geven? En is het dan en groente en fruit, of eerst groente óf fruit? En wanneer kun je het dan beide op een dag geven?
Papillio- Prater
- Aantal berichten : 543
Punten : 595
Registratiedatum : 16-01-11
Re: Groente- en fruitvraag
Wij begonnen met groente rond 4-5 maanden en al vrij snel daarna fruit. Begonnen met een paar hapjes en daarna gaf f zelf wel aan of hij meer wilde of genoeg had.
chipa- Prater
- Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10
Wij zijn met 4 maanden begonnen met fruit, dit wilde hij niet en zijn daarom toen begonnen met groente en dat ging al beter.
Toen hij ongeveer een week of 3/4 goed groente at ben ik opnieuw met fruit begonnen.
Hij kreeg dat toen beide op 1 dag.
Toen hij ongeveer een week of 3/4 goed groente at ben ik opnieuw met fruit begonnen.
Hij kreeg dat toen beide op 1 dag.
Gast- Gast
Wij zijn begonnen met groente en 1,5 week later kwam daar ook fruit bij. Nu krijgt hij 's ochtends wat fruit en 's avonds aardappel met groente
Wij zijn begonnen met groente 'savonds en na ongeveer een week kregen ze ook fruit erbij in de ochtend.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Bedankt, meiden!
Dan ga ik dus binnenkort maar eens groente introduceren Ben benieuwd wat meneertje er van vindt. Fruit was meteen smullen geblazen.
Dan ga ik dus binnenkort maar eens groente introduceren Ben benieuwd wat meneertje er van vindt. Fruit was meteen smullen geblazen.
Papillio- Prater
- Aantal berichten : 543
Punten : 595
Registratiedatum : 16-01-11
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: