Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

groente potjes

4 plaatsers

Ga naar beneden

groente potjes Empty groente potjes

Bericht  duckie ma 9 mei 2011 - 1:36

mn dochtertje krijgt al een tijdje een half potje fruit, nu wil ik vanavond voor het eerst eens wat groente gaan proberen, heb hier 2 potjes (1van olvarit en 1 van nestle) chemische wortelsmurrie angel
nu vraag ik me af, hoe maken jullie dat warm? wat is nou erg handig? voor het fruit was dat niet nodig namelijk...
heb wel 2 bordjes voor haar maar volgens mij mogen die niet in de magnetron, en aangezien we een half potje geven en de andere helft in de koelkast zetten voor morgen, vraag ik me af wat handig is om op te warmen....
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

groente potjes Empty Re: groente potjes

Bericht  Parisienne ma 9 mei 2011 - 1:39

Je hebt vast wel een kommetje/schaaltje wat in de magnetron kan? Hoe warm je zelf eten op in de magnetron? Dit kan je ook voor de babyvoeding gebruiken, ook al is het wat groot. Het gaat nu nog om kleine beetjes.

Ik schep gewoon de hoeveelheid die ik nodig heb uit het potje in het bordje/schaaltje/kommetje en doe dit in de magnetron. Na zo'n 30 sec. (ligt aan de hoeveelheid voeding overigens) roer ik het even door en kijk ik of het op temperatuur is door mijn pink in het midden te steken, tot aan de bodem.

Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

groente potjes Empty Re: groente potjes

Bericht  moepie ma 9 mei 2011 - 1:43

inderdaad gewoon in de magnetron de hoeveelheid opwarmen die je wilt geven
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

groente potjes Empty Re: groente potjes

Bericht  pantuf ma 9 mei 2011 - 2:11

Kom op Duckie, even logisch nadenken. En dat haar bordjes niet in de magnetron mogen...dan pak je toch iets anders wat er wèl in mag? Desnoods doe je het na het opwarmen op haar bordje (als je die per se wilt gebruiken).

Het staat trouwens zelfs op de potjes hoe je het kunt doen.
pantuf
pantuf
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 227
Punten : 233
Registratiedatum : 27-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

groente potjes Empty Re: groente potjes

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum