Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Aan de slag voor een bikini proof lijf!

Ga naar beneden

Aan de slag voor een bikini proof lijf! Empty Aan de slag voor een bikini proof lijf!

Bericht  Gast do 25 apr 2013 - 19:05

Wie doet er mee?

Ik ben in de laatste 3 weken 3 kg aangekomen door ongezond eten en snoepen, die mogen er weer af. Ook drink ik veel te veel koffie en frisdrank, dat mag ook wel naar water en groene thee soorten.
Verder wil ik beter voor mijn lijf zorgen qua smeren etc.
Ook pak ik net iets te makkelijk de auto ipv de fiets en moet ik meer actief gaan bewegen.

Dus ik ga voor:
- Goed en gezond eten
- Goed en voldoende drinken
- Dagelijks smeren
- Wat kleine fitness oefeningen

Wie doet er mee?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aan de slag voor een bikini proof lijf! Empty Re: Aan de slag voor een bikini proof lijf!

Bericht  Gast do 25 apr 2013 - 19:16

Ik las bikini-proof lijn, mij eerste gedachte: "Hoezo een heel topic om ermee aan del slag te gaan, ik gebruik alleen een scheermesje, doe ik dan iets verkeerd?" laughcry


Laatst aangepast door Lennox op do 25 apr 2013 - 19:17; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aan de slag voor een bikini proof lijf! Empty Re: Aan de slag voor een bikini proof lijf!

Bericht  Gast do 25 apr 2013 - 19:17

Laughing
Lennox schreef:Ik las bikini-proof lijn, mij eerste gedachte: "Hoezo een heel topic om ermee aandeel slag te gaan, ik gebruik alleen een scheermesje, doe ik dan iets verkeerd?" laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aan de slag voor een bikini proof lijf! Empty Re: Aan de slag voor een bikini proof lijf!

Bericht  Sissi vr 26 apr 2013 - 1:21

Ik moet het zo langzamerhand ook weer eens oppakken. Een paar weken voor Pasen ben ik begonnen met gezonder eten en meer bewegen, maar door de paasdagen en wat verjaardagen erna is de klad erin gekomen en zit er weer 2 kilo aanAan de slag voor een bikini proof lijf! 1371890812

Eerst hield ik echt van alles bij hoeveel calorieën erin zaten en schreef ik dat op in een soort logboek. Dit wil ik nu niet weer gaan doen, want op een gegeven moment was ik er gewoon teveel mee bezig. Dus het plan is nu:

- veel aanmaaklimonade drinken. De AH heeft een aanmaaklimonade waar maar 1 calorie per glas in zit en gewoon
water vind ik echt niet lekker.
- ontbijten. Dat vind ik erg lastig, want in de ochtend krijg ik vaak geen hap door mijn keel. Ik ben dan ook nog op
- zoek naar gezonde varianten van de bruine boterham die ik normaal altijd at.
- gezonde tussendoortjes
- één bord eten in plaats van twee keer opscheppen 's avonds
- de avonden zijn nog het lastigst. Dat zijn de momenten waarop ik zin krijg in lekkers zoals chocola en chips.

Hopelijk hou ik het nu wat langer vol. Gelukkig zijn er voorlopig even geen feestdagen meer (aka vreetfestijn) dus dat scheelt weer!Aan de slag voor een bikini proof lijf! 253468018
Sissi
Sissi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 220
Punten : 230
Registratiedatum : 17-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan de slag voor een bikini proof lijf! Empty Re: Aan de slag voor een bikini proof lijf!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum