meisje/jongen
+20
Snoes
Marin
Coco
Mamsie
Susan
Happydobby
PapillonRose
*Troela*
LotteK
Annie24
Parel
Filoria
Teddyaapje
Didi
Liadan
Flower_L
Star007
Printje
Viva
kwak
24 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: meisje/jongen
Filoria schreef:Dat vind ik best meevallen. De Zeemanshirtjes gaan hier heel lang mee. En die kosten 3 euro ipv 30.Watermeloen schreef:Daar komt bij dat duurdere kleding vaak mooier blijft. Ookal is het vaak gewassen en gedragen.
Die vind ik vaak al scheef als ze in het rek hangen
Ik vind die echt niet zo mooi blijven als duurdere merken. Hoeft het niet eens perse een shirtje van 30.- te zijn trouwens, voor 15.- heb je ook al een merk en dat blijft ook mooi. Hema vind ik bijvoorbeeld best snel pillig worden. Jammer, maar dan trek ik het na 3x gewoon niet meer aan. Dat vind ik dan echt zonde van mijn geld want dan ben ik uiteindelijk net zoveel geld kwijt.
Gast- Gast
Gelukkig knuffelen mijn 3 jongens wel anders was ik maar zielig.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Wat leuk een jongen!!
Ik heb een zoontje en een dochtertje en toen ik hoorde dat we een zoon kregen moest ik ook echt even wennen.. Maar toen hij er eenmaal was was het helemaal gewoon, het was een ontzettend makkelijk en lief babietje en erg knuffelig en dat is hij nog steeds hij knuffelt heel graag.
Bij de tweede zwangerschap hoorde we dat we een meisje kregen en ik was direct in de wolken, en nu ze er eenmaal is is het echt niet veel anders dan mijn zoon, en dan bedoel ik kwa knuffelen en verzorgen.
Kleding vind ik voor beide ontzettend leuk! Voor mijn zoon kan ik ook heel goed shoppen
En wat is er nu nog leuker om straks voor beide geslachten te kunnen shoppen!
Oh en met auto's racen en garages in elkaar zetten, met stoepkrijt een autoweg tekenen buiten, treinbanen maken enz raak je vanzelf helemaal in thuis!
Ik heb een zoontje en een dochtertje en toen ik hoorde dat we een zoon kregen moest ik ook echt even wennen.. Maar toen hij er eenmaal was was het helemaal gewoon, het was een ontzettend makkelijk en lief babietje en erg knuffelig en dat is hij nog steeds hij knuffelt heel graag.
Bij de tweede zwangerschap hoorde we dat we een meisje kregen en ik was direct in de wolken, en nu ze er eenmaal is is het echt niet veel anders dan mijn zoon, en dan bedoel ik kwa knuffelen en verzorgen.
Kleding vind ik voor beide ontzettend leuk! Voor mijn zoon kan ik ook heel goed shoppen
En wat is er nu nog leuker om straks voor beide geslachten te kunnen shoppen!
Oh en met auto's racen en garages in elkaar zetten, met stoepkrijt een autoweg tekenen buiten, treinbanen maken enz raak je vanzelf helemaal in thuis!
Gast- Gast
Filoria schreef:Dat vind ik best meevallen. De Zeemanshirtjes gaan hier heel lang mee. En die kosten 3 euro ipv 30.Watermeloen schreef:Daar komt bij dat duurdere kleding vaak mooier blijft. Ookal is het vaak gewassen en gedragen.
Dat vind ik dus ook, ik zou zelf geen 30 euro eraan uitgeven ook al kan ik het betalen.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Printje schreef:Filoria schreef:Dat vind ik best meevallen. De Zeemanshirtjes gaan hier heel lang mee. En die kosten 3 euro ipv 30.Watermeloen schreef:Daar komt bij dat duurdere kleding vaak mooier blijft. Ookal is het vaak gewassen en gedragen.
Dat vind ik dus ook, ik zou zelf geen 30 euro eraan uitgeven ook al kan ik het betalen.
En ik dus weer wel :p ach ja iedereen is anders!
Gast- Gast
+1Printje schreef:Filoria schreef:Dat vind ik best meevallen. De Zeemanshirtjes gaan hier heel lang mee. En die kosten 3 euro ipv 30.Watermeloen schreef:Daar komt bij dat duurdere kleding vaak mooier blijft. Ookal is het vaak gewassen en gedragen.
Gast- Gast
Iedereen is er idd anders in, gelukkig maar. Ik vind het echt zonde van mijn geld. Ik krijg regelmatig opmerkingen over de kleertjes van R dat hij er zo leuk uitziet, nou soms komt het gewoon vd Wibra haha. Ik heb daar een broekje gekocht, kostte geen drol, en hoeveel mensen mij al gezegd hebben dat het een leuk broekje is. Ik vind de kwaliteit goed blijven maar ik was alles wel binnenstebuiten en vaak op 30 graden.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Kan het mij wel voorstellen dat een jongetje ineens anders is in verzorging dat een meiske.. Maar er is zoveel leuke jongenskleding! (Alleen daarom zou ik al een jochie 'willen' )
I jongetjes kleding van ZARA!
I jongetjes kleding van ZARA!
Gast- Gast
Jongetjes zijn leuk hoor Mijn zoontje is een enorme knuffelkont en komt heel wat meer kusjes brengen dan mijn dochtertje (maar ik vind meisjes wel net zo leuk!).
Ik vind kleding kopen voor mijn zoontje ook wel wat moeilijker. Ik houd niet zo van allerlei afbeeldingen en vind merkkleding gewoon veel mooier voor hem. Maar ik heb voor hem ook veel minder kleding dan voor mijn dochtertje. Haar kast puilt aan alle kanten uit, die van hem past nog heel wat bij. Maar hij heeft niet zoveel nodig, hij is veel netter.
Ik vind kleding kopen voor mijn zoontje ook wel wat moeilijker. Ik houd niet zo van allerlei afbeeldingen en vind merkkleding gewoon veel mooier voor hem. Maar ik heb voor hem ook veel minder kleding dan voor mijn dochtertje. Haar kast puilt aan alle kanten uit, die van hem past nog heel wat bij. Maar hij heeft niet zoveel nodig, hij is veel netter.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Ik vind jongenskleding voor kindjes juist zooo veel leuker dan voor meisjes!
Oh en ik zou ook echt wel mooie, dure kleding voor m'n kindjes kopen. Doe het voor mezelf ook, dus waarom niet ook voor m'n kindjes? Ja ze groeien er sneller uit, maar om alleen daarom maar tien jaar lang goedkope kleding voor ze te kopen? Ik denk dat ik een hele leuke collectie kleding zou kunnen samenstellen met dure en goedkope merken gemengd. Doe ik zelf ook.
Kwak: Gefeliciteerd, ik denk dat je het echt als heel leuk zult ervaren! Super toch, zowel een jongetje als meisje!
Oh en ik zou ook echt wel mooie, dure kleding voor m'n kindjes kopen. Doe het voor mezelf ook, dus waarom niet ook voor m'n kindjes? Ja ze groeien er sneller uit, maar om alleen daarom maar tien jaar lang goedkope kleding voor ze te kopen? Ik denk dat ik een hele leuke collectie kleding zou kunnen samenstellen met dure en goedkope merken gemengd. Doe ik zelf ook.
Kwak: Gefeliciteerd, ik denk dat je het echt als heel leuk zult ervaren! Super toch, zowel een jongetje als meisje!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik zie ook voor zowel jongens als meisjes hele leuke kleding. Ik zou voor beide geslachten prima kunnen shoppen .
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Een jongetje is geweldig! Absoluut heel knuffelbaar, heel gezellig en ook echt leuke kleding te koop hoor! Wij wisten ook van te voren dat het een jongetje zou zijn, het enige wat ik lastiger vond was om een leuk jongenskamertje te bedenken, voor een meisje had ik toen meer inspiratie. Maar dat is helemaal goed gekomen ;-)
Kleertjes koop ik bij H&M, Zeeman, V&D, C&A, Zara, Jensen familieshop (Just Small), Hema, Wibra. Vooral bij H&M, Jensen en Zara hebben ze echt mijn smaak qua kleding. Ik hou idd ook niet van die drukke prints met smurfen, cars etc.. Gewoon mooi basic & netjes, beetje kleur vind ik ook wel stoer.
Kleertjes koop ik bij H&M, Zeeman, V&D, C&A, Zara, Jensen familieshop (Just Small), Hema, Wibra. Vooral bij H&M, Jensen en Zara hebben ze echt mijn smaak qua kleding. Ik hou idd ook niet van die drukke prints met smurfen, cars etc.. Gewoon mooi basic & netjes, beetje kleur vind ik ook wel stoer.
Laatst aangepast door *Lookie* op di 21 aug 2012 - 21:56; in totaal 1 keer bewerkt
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Hier ook een heel knuffelig jongentje. Hij vind het heerlijk om in bed 's ochtends even helemaal tegen je aan te kruipen. Ook als het 30 graden is
Niet bij alle winkels kun je goed slagen voor een jongen. Toen ik zwanger was kon ik niet slagen bij v&d, c&a en h&m. Of vreselijke shirtjes met afschuwelijke plaatjes erop of je had keuze uit 2 soorten tshirtjes/longsleeves. Nu ben ik juist wel weer geslaagd bij v&d. H&m vind ik dit keer weer vreselijke kleding hebben. Ik hoef geen shirtjes met de smurfen erop te hebben en dat soort lelijke plaatjes.
Ik ben fan geworden van z8, mexx, noppies, maar ook de zeeman heeft meestal leuke jongenskleding.
Leuk zeg, straks een klein babyjongetje erbij! Jongentjes zijn zo leuk! Lekker stoere stekels, stoere kleding aan, meestal heerlijk barrels.
Niet bij alle winkels kun je goed slagen voor een jongen. Toen ik zwanger was kon ik niet slagen bij v&d, c&a en h&m. Of vreselijke shirtjes met afschuwelijke plaatjes erop of je had keuze uit 2 soorten tshirtjes/longsleeves. Nu ben ik juist wel weer geslaagd bij v&d. H&m vind ik dit keer weer vreselijke kleding hebben. Ik hoef geen shirtjes met de smurfen erop te hebben en dat soort lelijke plaatjes.
Ik ben fan geworden van z8, mexx, noppies, maar ook de zeeman heeft meestal leuke jongenskleding.
Leuk zeg, straks een klein babyjongetje erbij! Jongentjes zijn zo leuk! Lekker stoere stekels, stoere kleding aan, meestal heerlijk barrels.
Wat is/zijn barrels, SarahKey? En jij hebt echt zo'n lief ventje he, ik vind jou ook echt een jongensmama! Vind het echt leuk om te zien hoe gelukkig jullie intussen zijn met het gezinnetje!
Marin- Lady Post-a-lot
Gefeliciteerd Kwak! Een jongen is echt leuk goot. En ook knuffelig in ons geval.
Leuke kleertjes vind ik bij name-it, h&m, zeeman, hema, v&d en prenatal. V&d is favoriet. Hij ziet er alyijd leuk uit.
Leuke kleertjes vind ik bij name-it, h&m, zeeman, hema, v&d en prenatal. V&d is favoriet. Hij ziet er alyijd leuk uit.
Gast- Gast
Marin schreef:Wat is/zijn barrels, SarahKey? En jij hebt echt zo'n lief ventje he, ik vind jou ook echt een jongensmama! Vind het echt leuk om te zien hoe gelukkig jullie intussen zijn met het gezinnetje!
Dank je wel! Vind mezelf ook echt een jongensmama, altijd al gevonden. Ben ook zo blij met mijn ventje
Barrels noem ik jongens met veel energie, leuke streken (dus niet gemeen enzo), altijd bezig enz. Gewoon echt een jongentje, een wildebras.
Ah ik snap het! Van die lekkere boeffies!
Marin- Lady Post-a-lot
Jongetjes zijn zo leuk
Kleding is prima te vinden, gewoon overal lekker kijken en dan kom je zo thuis met een paar tassen vol kleding hoor. Bij H&M hebben ze vaak wel leuke jongenskleding vind ik maar niet in de echte babymaatjes pas vanaf 62 of 68. J. heeft vanalles merkkleding maar ook gewoon hema/h&m. Bij zeeman vind ik dat ze niks leuks meer hebben in de grote maten, kleine maatjes gingen wel maar het ik vond het niet zo mooi blijven.
En mijn zoontje is echt heel erg knuffelig, komt vaak kusjes geven en even op schoot zitten. En 'smorgens in bed kruipt hij altijd nog even lekker tegen me aan of hij komt op me liggen om me te knuffelen.
Kleding is prima te vinden, gewoon overal lekker kijken en dan kom je zo thuis met een paar tassen vol kleding hoor. Bij H&M hebben ze vaak wel leuke jongenskleding vind ik maar niet in de echte babymaatjes pas vanaf 62 of 68. J. heeft vanalles merkkleding maar ook gewoon hema/h&m. Bij zeeman vind ik dat ze niks leuks meer hebben in de grote maten, kleine maatjes gingen wel maar het ik vond het niet zo mooi blijven.
En mijn zoontje is echt heel erg knuffelig, komt vaak kusjes geven en even op schoot zitten. En 'smorgens in bed kruipt hij altijd nog even lekker tegen me aan of hij komt op me liggen om me te knuffelen.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Denk dat kleertjes ook prima te vinden zijn! Ik zie altijd net zoveel leuks voor jongetjes als voor meisjes. Wel is er wat minder te combineren, maar dan kan je juist extra veel inslaan .
Ondanks dat ik mezelf een echte meisjesmama vind (heb ook een babymeisje van bijna 3 mnd), zou ik nog erg graag een jongetje willen! Ben zoo benieuwd naar de verschillen! Plus dat een meisje en een jongen me gewoon erg leuk lijkt .
Ondanks dat ik mezelf een echte meisjesmama vind (heb ook een babymeisje van bijna 3 mnd), zou ik nog erg graag een jongetje willen! Ben zoo benieuwd naar de verschillen! Plus dat een meisje en een jongen me gewoon erg leuk lijkt .
Sophiee- Prater
- Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11
Sophiee schreef:
Ondanks dat ik mezelf een echtemeisjesmamajongensmama vind zou ik nog erg graag eenjongetjemeisje willen! Ben zoo benieuwd naar de verschillen! Plus dat een meisje en een jongen me gewoon erg leuk lijkt .
+1, allijkt me voor onze zoon een broertje wel leuker dus eigenlijk maakt het me niks uit. Ik heb trouwens wel het gevoel dat mocht ik weer zwanger raken het een jongetje wordt! (vraag me niet waarom haha)
Gast- Gast
Dat gevoel heb ik ookl Razz. We hebben zelfs al een naam En weet het geboortekaartje al, bij S kwamen we die tegen en zeiden we tegen elkaar: dat is een leuke voor bij een tweede zoon, die naam stond leuk omschreven op de kaart en die vergeet ik niet meer
Lijkt me best wel gek om , als je al een jongen hebt, dan een meisjesbaby te mogen krijgen. Zal die ook op ons lijken of op haar broer? Of andersom, eerst een meisje en dan een jongen. Lijkt me wel grappig een jongen en meisje die toch op elkaar lijken maar oh zo verschillend zijn.
Lijkt me best wel gek om , als je al een jongen hebt, dan een meisjesbaby te mogen krijgen. Zal die ook op ons lijken of op haar broer? Of andersom, eerst een meisje en dan een jongen. Lijkt me wel grappig een jongen en meisje die toch op elkaar lijken maar oh zo verschillend zijn.
Ja dat lijkt mij ook. Hier hebben we trouwens al jaren een meisjesnaam klaarliggen. Voor een jongen moeten we nog eens goed rondkijken. Bij S. hadden we 'm pas met 19 weken zwangerschap gevonden
Gast- Gast
Ik vind nu allemaal leuke jongens kleertjes! Word er helemaal blij van
Ik heb mijn zinnen gezet op Lief!
Ik heb mijn zinnen gezet op Lief!
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» aha jongen en een meisje HUH dat de jongen dat het meisje ??
» Voorkeur jongen /meisje?
» Voorkeur jongen of meisje?
» Zwanger van een jongen of meisje? (Testen)
» nub theorie (word het een jongen of meisje)
» Voorkeur jongen /meisje?
» Voorkeur jongen of meisje?
» Zwanger van een jongen of meisje? (Testen)
» nub theorie (word het een jongen of meisje)
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: