Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Amazon Kindle e-boeken voor de vakantie

3 plaatsers

Ga naar beneden

Amazon Kindle e-boeken voor de vakantie Empty Amazon Kindle e-boeken voor de vakantie

Bericht  mzcharlotte di 21 aug 2012 - 5:31

Wie heeft nog een aanrader? Ik kan geen epub bestanden lezen en ik lees graag in het engels. Ik houd niet van chicklit. Amazon Kindle e-boeken voor de vakantie 561177

Laatst aangepast door mzcharlotte op di 21 aug 2012 - 5:38; in totaal 1 keer bewerkt
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Amazon Kindle e-boeken voor de vakantie Empty Re: Amazon Kindle e-boeken voor de vakantie

Bericht  girli di 21 aug 2012 - 5:35

Wat zijn kindle boeken?
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Amazon Kindle e-boeken voor de vakantie Empty Re: Amazon Kindle e-boeken voor de vakantie

Bericht  mzcharlotte di 21 aug 2012 - 5:39

Heb het even aangepast. Ik was er even in mijn eigen vanzelfsprekendheid vanuit gegaan dat het logisch was wat ik schreef - tot ik het terug las.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 21 aug 2012 - 5:58

jawel, je kunt wel Epub lezen! Moet je even het programmaatje Calibre downloaden en dan kan je ze converten voor de Kindle! Ik heb zelf ook een Kindle en het werkt prima!

Gast
Gast

Bericht  mzcharlotte di 21 aug 2012 - 8:46

Oh, ik las dat er dan stukken verspringen en missen? Maar die ervaring heb jij niet?
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 21 aug 2012 - 9:02

Ja, er verspringt wel eens iets, of er staat misschien een pagina dubbel, maar ik heb dat maar bij een enkel bestand meegemaakt (en ik heb er inmiddels een heleboel gelezen).

Ik weet niet wanneer je op vakantie gaat, maar ik heb vier boeken die ik via Amazon heb gekocht en die heb ik naar mijn computer overgezet. Engelstalig, van de schrijfster Linda Fairstein. Als je interesse hebt, geef maar een gil. Als je me dan een PM stuurt met je emailadres, kan ik ze je mailen.

Gast
Gast

Bericht  TNMN di 21 aug 2012 - 23:18

Oreo schreef:Ja, er verspringt wel eens iets, of er staat misschien een pagina dubbel, maar ik heb dat maar bij een enkel bestand meegemaakt (en ik heb er inmiddels een heleboel gelezen).

Ik weet niet wanneer je op vakantie gaat, maar ik heb vier boeken die ik via Amazon heb gekocht en die heb ik naar mijn computer overgezet. Engelstalig, van de schrijfster Linda Fairstein. Als je interesse hebt, geef maar een gil. Als je me dan een PM stuurt met je emailadres, kan ik ze je mailen.

Bij mij is het tot converten met Calibre tot nu toe altijd goed gegaan (heb ook een Kindle). Ik heb ook een aantal boeken, veel Young Adult maar heb ook de Game of Thron.es serie. Als je geïnteresseerd bent hoor ik het wel smile
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866

Bericht  Gast wo 22 aug 2012 - 4:43

TNMN schreef:
Oreo schreef:Ja, er verspringt wel eens iets, of er staat misschien een pagina dubbel, maar ik heb dat maar bij een enkel bestand meegemaakt (en ik heb er inmiddels een heleboel gelezen).

Bij mij is het tot converten met Calibre tot nu toe altijd goed gegaan (heb ook een Kindle). Ik heb ook een aantal boeken, veel Young Adult maar heb ook de Game of Thron.es serie. Als je geïnteresseerd bent hoor ik het wel Amazon Kindle e-boeken voor de vakantie 561177

Heel soms heb ik wat problemen, maar dat kan natuurlijk altijd aan het epub-bestand liggen!

Wat zijn Young Adult boeken eigenlijk? Game of Thrones ken ik niet, ik zou, als je het niet erg vindt, TNMN, daar een deel van willen lezen?

Gast
Gast

Bericht  mzcharlotte wo 22 aug 2012 - 5:26

Ik heb eigenlijk dezelfde vragen als Oreo. Ik weet niet of ik zo'n Fantasy-genre lezer ben? Was jij dat wel al en wat vind je ervan?
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Bericht  TNMN do 23 aug 2012 - 2:32

Ik vind De Game of Thrones boeken erg goed te lezen, ben ook niet echt fan van de fantasy genre maar dit is erg spannend (ben ook groot fan van de series, dus dat 'helpt' ook wel natuurlijk). Zijn jullie lid van het gmail account?

En Young Adult boeken die zijn geschreven voor jongeren (zeg 16 tot 20), zoals the Hunger Games, Twilight etc.
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: