Amazon Kindle e-boeken voor de vakantie
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Amazon Kindle e-boeken voor de vakantie
Wie heeft nog een aanrader? Ik kan geen epub bestanden lezen en ik lees graag in het engels. Ik houd niet van chicklit.
Laatst aangepast door mzcharlotte op di 21 aug 2012 - 5:38; in totaal 1 keer bewerkt
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Amazon Kindle e-boeken voor de vakantie
Wat zijn kindle boeken?
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Heb het even aangepast. Ik was er even in mijn eigen vanzelfsprekendheid vanuit gegaan dat het logisch was wat ik schreef - tot ik het terug las.
mzcharlotte- Ratel
jawel, je kunt wel Epub lezen! Moet je even het programmaatje Calibre downloaden en dan kan je ze converten voor de Kindle! Ik heb zelf ook een Kindle en het werkt prima!
Gast- Gast
Oh, ik las dat er dan stukken verspringen en missen? Maar die ervaring heb jij niet?
mzcharlotte- Ratel
Ja, er verspringt wel eens iets, of er staat misschien een pagina dubbel, maar ik heb dat maar bij een enkel bestand meegemaakt (en ik heb er inmiddels een heleboel gelezen).
Ik weet niet wanneer je op vakantie gaat, maar ik heb vier boeken die ik via Amazon heb gekocht en die heb ik naar mijn computer overgezet. Engelstalig, van de schrijfster Linda Fairstein. Als je interesse hebt, geef maar een gil. Als je me dan een PM stuurt met je emailadres, kan ik ze je mailen.
Ik weet niet wanneer je op vakantie gaat, maar ik heb vier boeken die ik via Amazon heb gekocht en die heb ik naar mijn computer overgezet. Engelstalig, van de schrijfster Linda Fairstein. Als je interesse hebt, geef maar een gil. Als je me dan een PM stuurt met je emailadres, kan ik ze je mailen.
Gast- Gast
Oreo schreef:Ja, er verspringt wel eens iets, of er staat misschien een pagina dubbel, maar ik heb dat maar bij een enkel bestand meegemaakt (en ik heb er inmiddels een heleboel gelezen).
Bij mij is het tot converten met Calibre tot nu toe altijd goed gegaan (heb ook een Kindle). Ik heb ook een aantal boeken, veel Young Adult maar heb ook de Game of Thron.es serie. Als je geïnteresseerd bent hoor ik het wel
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
TNMN schreef:Oreo schreef:Ja, er verspringt wel eens iets, of er staat misschien een pagina dubbel, maar ik heb dat maar bij een enkel bestand meegemaakt (en ik heb er inmiddels een heleboel gelezen).
Bij mij is het tot converten met Calibre tot nu toe altijd goed gegaan (heb ook een Kindle). Ik heb ook een aantal boeken, veel Young Adult maar heb ook de Game of Thron.es serie. Als je geïnteresseerd bent hoor ik het wel
Heel soms heb ik wat problemen, maar dat kan natuurlijk altijd aan het epub-bestand liggen!
Wat zijn Young Adult boeken eigenlijk? Game of Thrones ken ik niet, ik zou, als je het niet erg vindt, TNMN, daar een deel van willen lezen?
Gast- Gast
Ik heb eigenlijk dezelfde vragen als Oreo. Ik weet niet of ik zo'n Fantasy-genre lezer ben? Was jij dat wel al en wat vind je ervan?
mzcharlotte- Ratel
Ik vind De Game of Thrones boeken erg goed te lezen, ben ook niet echt fan van de fantasy genre maar dit is erg spannend (ben ook groot fan van de series, dus dat 'helpt' ook wel natuurlijk). Zijn jullie lid van het gmail account?
En Young Adult boeken die zijn geschreven voor jongeren (zeg 16 tot 20), zoals the Hunger Games, Twilight etc.
En Young Adult boeken die zijn geschreven voor jongeren (zeg 16 tot 20), zoals the Hunger Games, Twilight etc.
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Soortgelijke onderwerpen
» leuke boeken voor op vakantie
» Vanaf wanneer kan je vakantie's boeken voor volgend jaar?
» Ik ga op vakantie en neem mee.... Boeken
» Waar boeken jullie je vakantie?
» Welke boeken gaan bij jou mee op vakantie?
» Vanaf wanneer kan je vakantie's boeken voor volgend jaar?
» Ik ga op vakantie en neem mee.... Boeken
» Waar boeken jullie je vakantie?
» Welke boeken gaan bij jou mee op vakantie?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: