Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vanaf wanneer kan je vakantie's boeken voor volgend jaar?

3 plaatsers

Ga naar beneden

Vanaf wanneer kan je vakantie's boeken voor volgend jaar? Empty Vanaf wanneer kan je vakantie's boeken voor volgend jaar?

Bericht  Floor di 16 jul 2013 - 0:50

Ik zit op verschillende site's te kijken, oa Centerparks. Maar nergens kan ik verder boeken dan december/half januari. 
Ik zou alvast willen kijken wat de kosten zijn en eventueel boeken voor volgend jaar.
Heeft iemand enig idee wat standaard is, wanneer dat mogelijk is?
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer kan je vakantie's boeken voor volgend jaar? Empty Re: Vanaf wanneer kan je vakantie's boeken voor volgend jaar?

Bericht  Aziraphale di 16 jul 2013 - 0:51

Vroeger kwamen in december/januari de gidsen voor de komende zomer. Wij hebben in september al onze vakantie geboekt voor mei, dus volgens mij kan het soms ook eerder.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Vanaf wanneer kan je vakantie's boeken voor volgend jaar? Empty Re: Vanaf wanneer kan je vakantie's boeken voor volgend jaar?

Bericht  Destino di 16 jul 2013 - 0:54

Volgens mij kun je al wel informeren bij bijvoorbeeld een reisbureau en dan laten ze je weten als de nieuwe prijzen bekend zijn en er opties genomen kunnen worden.
Wij hebben vorig jaar in oktober de reis voor dit jaar geregeld, maar toen moesten we dus ook een paar weken wachten voor de definitieve prijzen bekend waren smile
Destino
Destino
Prater
Prater

Aantal berichten : 575
Punten : 585
Registratiedatum : 04-07-13

Bericht  Floor wo 17 jul 2013 - 2:28

aha dan kijk ik in september/oktober nog eens. bedankt!
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: