leuke boeken voor op vakantie
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
leuke boeken voor op vakantie
Hallo allemaal
Ik ga binnenkort een weekje op vakantie, en ik heb het boek van kluun, haantjes gekocht. Maar als ik deze net zo goed als de rest vind dan is hij binnen 2 dagen uit.
Hebben jullie nog leuke suggesties voor boeken die leuk zijn en lekker makkelijk lezen voor op vakantie/vliegtuig?
Ik ga binnenkort een weekje op vakantie, en ik heb het boek van kluun, haantjes gekocht. Maar als ik deze net zo goed als de rest vind dan is hij binnen 2 dagen uit.
Hebben jullie nog leuke suggesties voor boeken die leuk zijn en lekker makkelijk lezen voor op vakantie/vliegtuig?
blondie29- Fluisteraar
- Aantal berichten : 47
Punten : 63
Registratiedatum : 13-12-10
Re: leuke boeken voor op vakantie
ohja ik hou niet echt van science fiction boeken of geschiedenis (ver terug in de tijd) Ik vind het leukst waargebeurd of dat het waargebeurd kan zijn.
blondie29- Fluisteraar
Maria Genova - man is stoer vrouw is hoer
verder chicklits zijn ook altijd lekker weg lezen
Karyn Bosnak - de dollarprinses en nummer 20 zijn heel erg leuk
verder chicklits zijn ook altijd lekker weg lezen
Karyn Bosnak - de dollarprinses en nummer 20 zijn heel erg leuk
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Ok thnx ik ken ze allemaal niet, zal morgen eens googlen kijken waar ze over gaan :-)
blondie29- Fluisteraar
De 4 boeken van twilight? Lezen gemakkelijk weg en zijn zo nu en dan heerlijk zwijmelen.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
De laatste 2 boeken die ik heb gelezen zijn me goed bevallen
Is alles geoorloofd in oorlogstijd? Vijftig jaar lang heeft Anna Schlemmer geweigerd te praten over haar leven in Duitsland tijdens de Tweede Wereldoorlog. Annas dochter Trudy herinnert zich niet veel: zij was nog maar vier toen zij en haar moeder door een Amerikaanse soldaat werden bevrijd en met hem meegingen naar Minnesota. Maar ze bezit een bewijsstuk uit het verleden: een familieportret waarop zijzelf staat, samen met haar moeder en een nazi-officier. Gedreven door schuldgevoel over wie haar voorouders zouden kunnen zijn, gaat Trudy op onderzoek uit. Ze slaagt erin om eindelijk de dramatische, hartverscheurende waarheid over haar moeders verleden boven tafel te krijgen. Het familieportret is een gepassioneerd maar gedoemd liefdesverhaal en een indringend portret van een moederdochterrelatie, dat de lezer nog lang zal bijblijven. .
Ongeveer dezelfde schrijfstijl als Kluun (vind ik)
Als zoon van een agressieve dronkenlap, een afwezige moeder en als pispaal van de school leert Sjors van Linge al heel jong dat hij er alleen voor staat en dat liefde en genegenheid niet voor hem zijn weggelegd. Er gloort hoop als hij de mooie, maar kwetsbare Feline leert kennen en ze samen een unieke manier vinden om hun gedeelde eenzaamheid te doorbreken. Maar als Sjors zich, om aan de pesterijen op school en de confrontaties met zijn vader te ontsnappen, aansluit bij een groepje jongens uit de buurt wordt hij onbedoeld meegezogen in een serie even afschuwelijke als hartverscheurende gebeurtenissen waarin hij zowel dader als slachtoffer is.
Is alles geoorloofd in oorlogstijd? Vijftig jaar lang heeft Anna Schlemmer geweigerd te praten over haar leven in Duitsland tijdens de Tweede Wereldoorlog. Annas dochter Trudy herinnert zich niet veel: zij was nog maar vier toen zij en haar moeder door een Amerikaanse soldaat werden bevrijd en met hem meegingen naar Minnesota. Maar ze bezit een bewijsstuk uit het verleden: een familieportret waarop zijzelf staat, samen met haar moeder en een nazi-officier. Gedreven door schuldgevoel over wie haar voorouders zouden kunnen zijn, gaat Trudy op onderzoek uit. Ze slaagt erin om eindelijk de dramatische, hartverscheurende waarheid over haar moeders verleden boven tafel te krijgen. Het familieportret is een gepassioneerd maar gedoemd liefdesverhaal en een indringend portret van een moederdochterrelatie, dat de lezer nog lang zal bijblijven. .
Ongeveer dezelfde schrijfstijl als Kluun (vind ik)
Als zoon van een agressieve dronkenlap, een afwezige moeder en als pispaal van de school leert Sjors van Linge al heel jong dat hij er alleen voor staat en dat liefde en genegenheid niet voor hem zijn weggelegd. Er gloort hoop als hij de mooie, maar kwetsbare Feline leert kennen en ze samen een unieke manier vinden om hun gedeelde eenzaamheid te doorbreken. Maar als Sjors zich, om aan de pesterijen op school en de confrontaties met zijn vader te ontsnappen, aansluit bij een groepje jongens uit de buurt wordt hij onbedoeld meegezogen in een serie even afschuwelijke als hartverscheurende gebeurtenissen waarin hij zowel dader als slachtoffer is.
Gast- Gast
Wat ik hele boeken vind zijn:
Voornamelijk chicklits omdat dat humoristische boeken zijn die lekker doorlezen..
Sophie Kinsella - De Shopaholic-serie, Hou je mond!, Wat spook jij uit en Ken je me nog?
Karyn Bosnak - Nummer twintig (Wat Inge ook zei)
Astrid Harrewijn - Ik heb alleen Ja kun je krijgen en In zeven sloten gelezen maar die waren ook heel leuk!
Rianne Verwoert - Liever niet verliefd en Schikken of Stikken; Simpele maar leuke boeken
(Thriller) Suzanne Vermeer - Ik heb alleen Cruise gelezen maar die is zeker aan te raden!
Chantal van Gastel - Zwaar verliefd, Zwaar beproefd en Geknipt voor jou
(Waargebeurd) Titiana de Rosnay - Haar naam was Sarah; Echt een geweldig mooi boek!
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Ja is 'Het familieportret' mooi Birgit? Ik heb 'm ook in mijn boekenkast staan.
Gast- Gast
Ik moest er wel even in komen, maar toen ik er eenmaal in zat wilde ik doorlezen :-)
Wel een dik boek voor mijn doen.
Gast- Gast
@ Birgit: Hoe vond je Dagboek van een hufter? Ik heb net even bij bol.com gekeken en volgens mij is het een heel mooi, heftig boek ofniet?
Ontopic: Wie ook leuke boeken schrijft is Mariëtte Middelbeek..heb je al wat boeken kunnen vinden die jou leuk/mooi lijken?
Ontopic: Wie ook leuke boeken schrijft is Mariëtte Middelbeek..heb je al wat boeken kunnen vinden die jou leuk/mooi lijken?
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Ik_zelf_87 schreef:[color=violet]@ Birgit: Hoe vond je Dagboek van een hufter? Ik heb net even bij bol.com gekeken en volgens mij is het een heel mooi, heftig boek ofniet?
Heftig vond ik eigenlijk wel meevallen, maar misschien dat andere mensen het wel een heftig boek vonden.
Ik vind niet snel iets heftig.
Gast- Gast
Birgit schreef:Ik moest er wel even in komen, maar toen ik er eenmaal in zat wilde ik doorlezen :-)
Ok, ben benieuwd! Ja hij is wel dik he? Vind ik wel leuk
Gast- Gast
De boekjes van Jill Mansell. Die heb ik op mijn laatste vakantie een hoop gelezen. Heerlijke boekjes om niet bij na te denken.
Gast- Gast
De eenzaamheid van de priemgetallen.
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
ik heb nu haantjes en single en sexy, lijken me allebei wel leuke boeken!
Ik denk dat ik daar de vakantie wel mee doorkom.... Misschien kom ik wel niet eens aan lezen toe haha...
Maar als het een goed boek is, dan kan ik hem ook gewoon echt niet wegleggen...
Heb nu al moeite om niet in het boek van Kluun te beginnen.
Ik denk dat ik daar de vakantie wel mee doorkom.... Misschien kom ik wel niet eens aan lezen toe haha...
Maar als het een goed boek is, dan kan ik hem ook gewoon echt niet wegleggen...
Heb nu al moeite om niet in het boek van Kluun te beginnen.
blondie29- Fluisteraar
Ik vind de boeken van Joanne Harris altijd wel leuk. Ik heb laatst een Joanne Harris Omnibus gekocht, hierin zitten de boeken "Vijf kwarten van de sinaasappel" en "Stranddieven".
Vijf kwarten van de sinaasappel
Terwijl ze haar ware identiteit verborgen houdt, runt Framboise een succesvolle crêperie in Les Laveuses. Haar geheimen dreigen te worden onthuld wanneer haar neef, een restauranthouder, uit is op de familierecepten die ze van haar moeder heeft geërfd. Framboise kan haar verleden niet langer ontvluchten. Geholpen door haar moeders dagboek laat ze de herinneringen aan haar jeugd tijdens de oorlog terugkomen. Pas als ze de aanvankelijk onbegrijpelijke dagboekfragmenten weet te ontcijferen, leert ze de hele waarheid kennen.
Stranddieven
Op het kleine Bretonse eiland Le Devin staat het leven al bijna honderd jaar stil. Al generaties lang strijden twee dorpen om de macht over het enige strand en de enige bron van welvaart op het eiland.
Wanneer de eigenwijze, energieke Mado na een afwezigheid van tien jaar terugkeert op Le Devin, komt ze tot de ontdekking dat het huis van haar vader ten prooi dreigt te vallen aan de zee en aan de manipulaties van de plaatselijke ondernemer Claude Brismand.
Mado laat zich echter niet zo snel uit het veld slaan en roept de hulp in van de aantrekkelijke Flynn. Maar Flynn blijkt een verborgen agenda te hebben. Twee Franse romans van Joanne Harris nu samen in een eenmalige gebonden uitgave. De beste manier om in vakantiestemming te komen!
Vijf kwarten van de sinaasappel
Terwijl ze haar ware identiteit verborgen houdt, runt Framboise een succesvolle crêperie in Les Laveuses. Haar geheimen dreigen te worden onthuld wanneer haar neef, een restauranthouder, uit is op de familierecepten die ze van haar moeder heeft geërfd. Framboise kan haar verleden niet langer ontvluchten. Geholpen door haar moeders dagboek laat ze de herinneringen aan haar jeugd tijdens de oorlog terugkomen. Pas als ze de aanvankelijk onbegrijpelijke dagboekfragmenten weet te ontcijferen, leert ze de hele waarheid kennen.
Stranddieven
Op het kleine Bretonse eiland Le Devin staat het leven al bijna honderd jaar stil. Al generaties lang strijden twee dorpen om de macht over het enige strand en de enige bron van welvaart op het eiland.
Wanneer de eigenwijze, energieke Mado na een afwezigheid van tien jaar terugkeert op Le Devin, komt ze tot de ontdekking dat het huis van haar vader ten prooi dreigt te vallen aan de zee en aan de manipulaties van de plaatselijke ondernemer Claude Brismand.
Mado laat zich echter niet zo snel uit het veld slaan en roept de hulp in van de aantrekkelijke Flynn. Maar Flynn blijkt een verborgen agenda te hebben. Twee Franse romans van Joanne Harris nu samen in een eenmalige gebonden uitgave. De beste manier om in vakantiestemming te komen!
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» beetje vroeg maar, vakantie boeken en vaccinatie?leuke tips?
» Leuke leesboeken voor op vakantie
» Amazon Kindle e-boeken voor de vakantie
» Welke boeken gaan bij jou mee op vakantie?
» Leuke boeken voor mannen
» Leuke leesboeken voor op vakantie
» Amazon Kindle e-boeken voor de vakantie
» Welke boeken gaan bij jou mee op vakantie?
» Leuke boeken voor mannen
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: