Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik ga op vakantie en neem mee.... Boeken

+5
Shisha
Marin
Benthe
Blond
Ooh La La!
9 plaatsers

Ga naar beneden

Ik ga op vakantie en neem mee.... Boeken Empty Ik ga op vakantie en neem mee.... Boeken

Bericht  Ooh La La! ma 2 jul 2012 - 9:52

Als ik op vakantie ga vind ik het heerlijk om te lezen. Vroig jaar had ik maar 1 boek mee en binnen 2 dagen uit laughcry Niet handig als je daarna nog 2 weken vakantie hebt!

Ik ben nu dus vast op zoek naar een paar leuke boeken.
Hebben jullie tips? Wat is een aanrader?

Ik vind chicklits leuk, liefst engelstalig maar hoeft niet, geen si-fi en harry potter-achtige dingen en geen thrillers... Ehm...wat hou je dan over?!

Vorig jaar had las ik Lost in Translation van Joan Kwak.

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ga op vakantie en neem mee.... Boeken Empty Re: Ik ga op vakantie en neem mee.... Boeken

Bericht  Gast ma 2 jul 2012 - 9:53

Waargebeurde verhalen, vind je dat leuk?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ga op vakantie en neem mee.... Boeken Empty Re: Ik ga op vakantie en neem mee.... Boeken

Bericht  Ooh La La! ma 2 jul 2012 - 9:58

Pippa schreef:Waargebeurde verhalen, vind je dat leuk?

Ja, als het maar lekker weg leest smile

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ga op vakantie en neem mee.... Boeken Empty Re: Ik ga op vakantie en neem mee.... Boeken

Bericht  Gast ma 2 jul 2012 - 9:59

Jill Mansell
Sophie Kinsella
Sophie King
Katie Fforde
Emily Giffin

Zijn leuke schrijfsters van chicklit, en die kun je ook in het Engels vinden Wink


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ga op vakantie en neem mee.... Boeken Empty Re: Ik ga op vakantie en neem mee.... Boeken

Bericht  Ooh La La! ma 2 jul 2012 - 10:02

Dank je! Nog titels die je aanraadt?

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ga op vakantie en neem mee.... Boeken Empty Re: Ik ga op vakantie en neem mee.... Boeken

Bericht  Gast ma 2 jul 2012 - 10:04

Praktisch perfect - Katie Fforde
Levenslessen - Katie Fforde
de Kookclub - Sophie King

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ga op vakantie en neem mee.... Boeken Empty Re: Ik ga op vakantie en neem mee.... Boeken

Bericht  Ooh La La! ma 2 jul 2012 - 10:05

Pippa schreef:Praktisch perfect - Katie Fforde
Levenslessen - Katie Fforde
de Kookclub - Sophie King

Dank je! Ik ga ze opzoeken smile

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ga op vakantie en neem mee.... Boeken Empty Re: Ik ga op vakantie en neem mee.... Boeken

Bericht  Gast ma 2 jul 2012 - 12:45

Ik ben de mannentester aan het lezen van Heleen van Royen. Leest lekker weg, ook humoristisch geschreven vind ik. Gaat over een vrouw die mannen test in opdracht van hun echtgenote om te testen in hoeverre ze betrouwbaar zijn. Soms echt hilarisch :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ga op vakantie en neem mee.... Boeken Empty Re: Ik ga op vakantie en neem mee.... Boeken

Bericht  Blond ma 2 jul 2012 - 19:56

Sophie Kinsella - Aanpakken
Sophie Kinsella - Wat spook jij uit?
Sophie Kinsella - Hou je mond!
Suzanne Vermeer - Zomertijd
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ga op vakantie en neem mee.... Boeken Empty Re: Ik ga op vakantie en neem mee.... Boeken

Bericht  Benthe ma 2 jul 2012 - 20:08

Ik hou niet van chicklits, dus daar kan ik je niet mee helpen, maar vorig jaar had ik Zomerhuis met Zwembad van Herman Koch mee, echt een aanrader. Ook binnen twee dagen uit. Dat is gewoon een roman, geen thriller of wat dan ook.
Benthe
Benthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ga op vakantie en neem mee.... Boeken Empty Re: Ik ga op vakantie en neem mee.... Boeken

Bericht  Gast ma 2 jul 2012 - 20:18

Ik lees eigenlijk alleen op vakantie dus ben helemaal niet thus in de boeken. Volg dit topic even Very Happy (ja ik lees thuis de Vogue, Glamour en Elle haha).

Ik hou trouwens van boeken waar ik bij kan wegdromen ("ohh dat wil ik later ook!")

Dat het zich afspeelt in New York of Londen bij een groot pers bureau. En dat de hoofdpersoon in het boek natuurlijk ontzettend succesvol is en een hete relatie begint met iemand op de werkvloer laughcry haha.

Tips? :cheering:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ga op vakantie en neem mee.... Boeken Empty Re: Ik ga op vakantie en neem mee.... Boeken

Bericht  Marin ma 2 jul 2012 - 21:50

Ooh La La! schreef:
Ik vind chicklits leuk, liefst engelstalig maar hoeft niet

Oh nee he! Net te laat!

Ik had echt een hele stapel Engelstalige chicklits. Twee keer geprobeerd via het forum te verkopen, maar niemand was geinteresseerd. Bij twee boekenwinkels geprobeerd te verkopen, maar daar weigerden ze ze aan te nemen omdat het chick lit was.

En nu zijn ze weg Sad

Je had ze zo mogen hebben!

Maar goed, daar heb je niks aan.


Punk'd, jij moet I Heart New York dan eigenlijk ook lezen.

Ik hou ook heel erg van lezen en heb al een aantal boeken 'bewaard' voor de zomervakantie.


Edit: Lees net dat m'n moeder ze naar de kringloop heeft gebracht..Nou hopelijk kan ik iemand er dan nog blij mee maken.. Stom, als ik dit had geweten had je ze zo mogen hebben

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ga op vakantie en neem mee.... Boeken Empty Re: Ik ga op vakantie en neem mee.... Boeken

Bericht  Shisha ma 2 jul 2012 - 21:58

Ik lees zo 5 boeken weg als ik op vakantie ben. Heerlijk!

Ik had dit jaar een 3delige serie mee van Josie Lloyd & Emelyn Rees. Heb mij lief, blijf bij mij en heb je mij nog lief. Die vond ik wel erg leuk!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ga op vakantie en neem mee.... Boeken Empty Re: Ik ga op vakantie en neem mee.... Boeken

Bericht  SoGood do 5 jul 2012 - 2:00

Karin Slaugther, nieuwste is uit!! I love you
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ga op vakantie en neem mee.... Boeken Empty Re: Ik ga op vakantie en neem mee.... Boeken

Bericht  Zonnetje za 7 jul 2012 - 3:08

Ik hou erg van literaire thrillers. Wat ik mooie boeken vind, zijn:
- alle boeken van Camilla Lackberg, ik heb haar nieuwste Engeleneiland gekocht om mee te nemen op vakantie
- Rendez- vous en Alles te verliezen van Esther Verhoef
- De eetclub van Saskia Noort
- Alles van Simone v.d. Vlugt
- Alles van Nicci French
- De Milleniumtrilogie van Stieg Larsson met als eerste boek Mannen die vrouwen haten
- Het Berninimysterie en de DaVincicode van Dan Brown

Andere mooie boeken vond ik:
- Het familieportret van Jenna Blum
- Haar naam was Sarah van Tatiana de Rosnay
- Het spel van de engel en De scahduw van de wind van Carlos Ruiz Zafon

-
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ga op vakantie en neem mee.... Boeken Empty Re: Ik ga op vakantie en neem mee.... Boeken

Bericht  Sarah1985 za 7 jul 2012 - 9:58

Suzanne Vermeer alle titels
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ga op vakantie en neem mee.... Boeken Empty Re: Ik ga op vakantie en neem mee.... Boeken

Bericht  Ooh La La! zo 8 jul 2012 - 21:22

Marin schreef:
Ooh La La! schreef:
Ik vind chicklits leuk, liefst engelstalig maar hoeft niet

Oh nee he! Net te laat!

Ik had echt een hele stapel Engelstalige chicklits. Twee keer geprobeerd via het forum te verkopen, maar niemand was geinteresseerd. Bij twee boekenwinkels geprobeerd te verkopen, maar daar weigerden ze ze aan te nemen omdat het chick lit was.
En nu zijn ze weg Sad
Je had ze zo mogen hebben!
Maar goed, daar heb je niks aan.


Balen zeg!

Ik heb nu 2 boeken besteld; Kate's wedding van Chrissie Manby (nooit van gehoord, maar het verhaal leek me wel leuk) en The Lucky one van Nicholas Sparks. Deze is ook verfilmd.

Ik lees eigenlijk alleen maar op vakantie. Nu gaan we maar een weekje weg dus heb ik wel genoeg aan 2 boeken.

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ga op vakantie en neem mee.... Boeken Empty Re: Ik ga op vakantie en neem mee.... Boeken

Bericht  Caribbeanlover ma 9 jul 2012 - 0:34

Nemen jullie papiere boeken mee? Zo ja, dacht dat iedereen onderhand een e reader zou hebben, veel handiger lijkt me

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ga op vakantie en neem mee.... Boeken Empty Re: Ik ga op vakantie en neem mee.... Boeken

Bericht  Ooh La La! ma 9 jul 2012 - 1:12

Ja ik neem ouderwetse boeken mee.

Aangezien ik alleen in de vakantie lees vind ik het onzin om een e-reader aan te schaffen.
Daarbij komt dat ik elke dag al veel digitaal moet lezen voor m'n werk. Thuis wil ik dat niet. Krijg er hoofdpijn van enzo.
En echte boeken vind ik veel leuker, beetje nostalgie moet kunnen lol!

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ga op vakantie en neem mee.... Boeken Empty Re: Ik ga op vakantie en neem mee.... Boeken

Bericht  Gast di 10 jul 2012 - 3:04

Caribbeanlover schreef:Nemen jullie papiere boeken mee? Zo ja, dacht dat iedereen onderhand een e reader zou hebben, veel handiger lijkt me

Ik zou er wel 1 willen hebben maar die zijn al gauw 100 euro Sad Wat me nog niet duidelijk is, moet je voor het downloaden van die boeken ook betalen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ga op vakantie en neem mee.... Boeken Empty Re: Ik ga op vakantie en neem mee.... Boeken

Bericht  Marin di 10 jul 2012 - 3:43

Ik neem zeker echte boeken mee, dat heeft veel meer charme vind ik. Ik heb ze in m'n boekenkast thuis staan, dus ze gaan ook mee op vakantie om ze daar te lezen. Toen we vroeger op vakantie gingen met het gezin, hadden we een hele boekentas mee Very Happy
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ga op vakantie en neem mee.... Boeken Empty Re: Ik ga op vakantie en neem mee.... Boeken

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum