Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gezocht: achtergronden foto 'groen scherm'

3 plaatsers

Ga naar beneden

Gezocht: achtergronden foto 'groen scherm' Empty Gezocht: achtergronden foto 'groen scherm'

Bericht  Marie ma 20 aug 2012 - 23:10

Beetje vage topictitel.

Maar ik ga begin september met een groepje foto's laten maken. Deze zullen gemaakt worden voor een 'groen scherm'. Nu ben ik op zoek naar een vette achtergrond voor op die foto. Maar kan niet echt iets vinden.

Ik heb wel een idee van wat het moet worden, maar daar staan dus al mensen op die foto.

Het moet zoiets worden als dit:

Gezocht: achtergronden foto 'groen scherm' Inception1

Iemand enig idee waar ik bruikbare afbeeldingen kan vinden??
Marie
Marie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 519
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht: achtergronden foto 'groen scherm' Empty Re: Gezocht: achtergronden foto 'groen scherm'

Bericht  _Cyn_ ma 20 aug 2012 - 23:55

Googlen op backgrounds en dan wat je wil? Ik heb anders geen idee!
_Cyn_
_Cyn_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 475
Punten : 524
Registratiedatum : 28-02-12
Woonplaats : Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht: achtergronden foto 'groen scherm' Empty Re: Gezocht: achtergronden foto 'groen scherm'

Bericht  Pompoen di 21 aug 2012 - 0:23

Hangt er ook wel vanaf waarvoor het is!
Op foto's en creatieve producten rusten auteursrechten, je kunt dus niet zomaar iets van een ander 'jatten' en zeker niet als het ook nog gepubliceerd wordt!
Daarnaast moet je voor een beetje kwaliteit een behoorlijk hoge resolutie hebben, de meeste plaatsjes op internet zijn gewoon kwalitatief niet geschikt omdat ze op fotosites, facebook etc. automatisch verkleind worden.

Wat je zou kunnen doen is op zoek gaan naar stockfoto's, die kun je, vaak voor niet al te veel geld, kopen en dan is de kwaliteit goed én is het legaal.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht: achtergronden foto 'groen scherm' Empty Re: Gezocht: achtergronden foto 'groen scherm'

Bericht  Marie di 21 aug 2012 - 1:07

Bedankt voor de reacties.

Ik ben bang dat het inderdaad stockfoto's moeten gaan worden, want via google kom ik niet aan plaatjes die groot genoeg zijn.

Welke site's voor stockfoto's kun je aanraden? (Heb al een gratis account genomen bij 123rf en bij depositphoto's, maar vind het maar onhandige sites.)
Marie
Marie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 519
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht: achtergronden foto 'groen scherm' Empty Re: Gezocht: achtergronden foto 'groen scherm'

Bericht  _Cyn_ wo 22 aug 2012 - 11:07

Je kan toch ook hoge resolutie backgrounds kopen.... Dat bedoelde ik meer... Yes
_Cyn_
_Cyn_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 475
Punten : 524
Registratiedatum : 28-02-12
Woonplaats : Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht: achtergronden foto 'groen scherm' Empty Re: Gezocht: achtergronden foto 'groen scherm'

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum