Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

gezocht: schoudertas met foto/plaatjes

Ga naar beneden

gezocht: schoudertas met foto/plaatjes Empty gezocht: schoudertas met foto/plaatjes

Bericht  Gast di 1 mei 2012 - 0:09

Ik heb al allerlei zoektermen ingevoerd maar kan niks vinden. Ik ben dus op zoek naar een schoudertas maar daar zitten vakjes in waar je dan zelf een foto/plaatje/stofje in kan doen zodat ie helemaal naar jou stijl is. Ik heb alleen een grote shopper gevonden maar ik zoek dus een schoudertas variant. Iemand die weet waar ze te verkrijgen zijn?

gezocht: schoudertas met foto/plaatjes 40205

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

gezocht: schoudertas met foto/plaatjes Empty Re: gezocht: schoudertas met foto/plaatjes

Bericht  Shisha di 1 mei 2012 - 0:42

Geen idee eigenlijk. Ik weet wel dat je bij de hema zelf een tas kan ontwerpen met foto's er op. Misschien ook een idee? Maar dan kun je dus niet wisselen van foto's/plaatjes.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

gezocht: schoudertas met foto/plaatjes Empty Re: gezocht: schoudertas met foto/plaatjes

Bericht  Gast di 1 mei 2012 - 0:45

kwam toevallig op een site terecht waar ie op stond Very Happy Het is een clippy kit. Je hebt er ook etuis en toilettassen van.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

gezocht: schoudertas met foto/plaatjes Empty Re: gezocht: schoudertas met foto/plaatjes

Bericht  Shisha di 1 mei 2012 - 0:49

Even gegoogled maar ziet er leuk uit! Very Happy
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

gezocht: schoudertas met foto/plaatjes Empty Re: gezocht: schoudertas met foto/plaatjes

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum