Computervraagje: balk onderin het scherm weg
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Computervraagje: balk onderin het scherm weg
Gisteren drukte ik per ongeluk op een knopje waardoor de balk aan de onderkant en bovenkant verdween. De bovenkant heb ik nu weer terug, maar de onderkant gaat weg wanneer je een internetpagina opent. Als ik het bureaublad heb, staat ie er wel gewoon. Heb overal al gekeken, maar ik kom er niet uit. Het is heel vervelend elke keer moet ik weer terug naar het bureaublad om de internetpagina's te openen. De balk is niet echt weg, maar hij verdwijnt bij het openen van internet.
Hopelijk snappen jullie het een beetje? Kan iemand mij helpen om het weer goed te krijgen? Alvast bedankt.
Hopelijk snappen jullie het een beetje? Kan iemand mij helpen om het weer goed te krijgen? Alvast bedankt.
dolfijntje24- Prater
- Aantal berichten : 1003
Punten : 1074
Registratiedatum : 11-12-10
Re: Computervraagje: balk onderin het scherm weg
Je taakbalk bedoel je?
Rechtermuisklik op de taakbalk', eigenschappen, taakbalk automatisch verbergen moet dan niet aangevinkt staan.
Succes!
Rechtermuisklik op de taakbalk', eigenschappen, taakbalk automatisch verbergen moet dan niet aangevinkt staan.
Succes!
Penny Blossom- Prater
- Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Registratiedatum : 18-11-10
Nou ja snap er niets van. Gisteren werkte dat niet. Had op alle F-s gedrukt, maar niets werkte.
Nu lukt het wel. Bedankt.
Nu lukt het wel. Bedankt.
dolfijntje24- Prater
BlackRabbit schreef:Je taakbalk bedoel je?
Succes!
Taakbalk bedoel ik idd. Die stond niet aangevinkt taakbalk automatisch verbergen. Daarom wist ik ook niet hoe ik het op moest lossen. Daar zocht ik naar om te kijken of er iets aangevinkt stond, maar dat was niet zo. maar nu is het opgelost, bedankt!
dolfijntje24- Prater
Soortgelijke onderwerpen
» Scherm telefoon (s3) stuk. Ervaring met zelf vervangen?
» Pijn rechts onderin buik
» Ipod nano (scherm onderste boven)
» Gezocht: achtergronden foto 'groen scherm'
» Parasol, uv-scherm, dooky of iets anders?
» Pijn rechts onderin buik
» Ipod nano (scherm onderste boven)
» Gezocht: achtergronden foto 'groen scherm'
» Parasol, uv-scherm, dooky of iets anders?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: