Ipod nano (scherm onderste boven)
Pagina 1 van 1
Ipod nano (scherm onderste boven)
Ik heb sinds vorige week de nieuwste versie van de ipod nano ontvangen, nadat ik mijn oude ipod nano uit 2006 moest terug sturen vanwege een gevaar met de batterij.
Maar nu is opeens mijn beeldscherm helemaal op zijn kop en krijg ik hem niet meer 'rechtop'. Als ik de ipod dus recht hou met de aanknop naar boven dan staan alle iconen etc. onderste boven. Ik heb al op google gezocht, maar kan niets vinden en heb bij de nieuwe ipod ook geen gebruiksaanwijzing gekregen.
Heeft iemand een idee hoe ik dit weer in kan stellen op normaal?
Maar nu is opeens mijn beeldscherm helemaal op zijn kop en krijg ik hem niet meer 'rechtop'. Als ik de ipod dus recht hou met de aanknop naar boven dan staan alle iconen etc. onderste boven. Ik heb al op google gezocht, maar kan niets vinden en heb bij de nieuwe ipod ook geen gebruiksaanwijzing gekregen.
Heeft iemand een idee hoe ik dit weer in kan stellen op normaal?
Gast- Gast
Re: Ipod nano (scherm onderste boven)
Je kan het scherm toch gewoon draaien met twee vingers? Gewoon een draaibeweging maken met je vingers, het werkt eigenlijk heel intuïtief
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Ipod nano (scherm onderste boven)
Suus schreef:Je kan het scherm toch gewoon draaien met twee vingers? Gewoon een draaibeweging maken met je vingers, het werkt eigenlijk heel intuïtief
Dat had ik dus al geprobeerd! Maar wist niet of dat nou kon. Nu na even proberen heb ik hem eindelijk! Je moet hem echt in de hoeken pakken en dan draaien! Bedankt!
Gast- Gast
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Scherm telefoon (s3) stuk. Ervaring met zelf vervangen?
» Met het gewicht op het onderste lijntje
» Computervraagje: balk onderin het scherm weg
» iPod touch
» Gezocht: achtergronden foto 'groen scherm'
» Met het gewicht op het onderste lijntje
» Computervraagje: balk onderin het scherm weg
» iPod touch
» Gezocht: achtergronden foto 'groen scherm'
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: