Fotoboek achtergronden dilemma
+3
Bimbam
Ella
Lejow
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Fotoboek achtergronden dilemma
In het fotoboek van B's eerste jaar, heb ik per maand een achtergrond gekozen, een beetje passend bij die maand.
Februari heeft een hartjes achtergrond, Mei een achtergrond met zonnebloemen, Januari met confetti (dan is ze jarig).
Nu ga ik starten met het fotoboek van haar tweede jaar, en nu twijfel ik.
- Zal ik de achtergronden weer hetzelfde doen? (Met als gevolg dat ze dus wel steeds hetzelfde boek heeft en dat is misschien wat saai?
- Andere achtergronden passende bij de maand
- Andere achtergronden in één thema (bijv alle maanden een kleur, alle maanden een bepaald patroon enz).
Help!
Februari heeft een hartjes achtergrond, Mei een achtergrond met zonnebloemen, Januari met confetti (dan is ze jarig).
Nu ga ik starten met het fotoboek van haar tweede jaar, en nu twijfel ik.
- Zal ik de achtergronden weer hetzelfde doen? (Met als gevolg dat ze dus wel steeds hetzelfde boek heeft en dat is misschien wat saai?
- Andere achtergronden passende bij de maand
- Andere achtergronden in één thema (bijv alle maanden een kleur, alle maanden een bepaald patroon enz).
Help!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Fotoboek achtergronden dilemma
Ik zou niet dezelfde doen als in haar eerste jaar. Ik vind alle maanden een andere kleur wel leuk.
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Joh, je hebt nog een jaar om daarover na te denken toch?
Ik zou trouwens de achtergronden niet hetzelfde doen als die van het eerste jaar. Denk dat ik andere achtergronden die bij de maanden passen zou doen. Maar elke maand een eigen kleur is ook wel leuk. Nou ja, aan mij heb je dus ook niks...
Ik zou trouwens de achtergronden niet hetzelfde doen als die van het eerste jaar. Denk dat ik andere achtergronden die bij de maanden passen zou doen. Maar elke maand een eigen kleur is ook wel leuk. Nou ja, aan mij heb je dus ook niks...
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Bimbam schreef:Joh, je hebt nog een jaar om daarover na te denken toch?
Whaha, dat is dus exact mijn dilemma
Nou, ik begin er nu al zeg maar mee, en wil dan maand voor maand afwerken.
Dus.. dat moet (in Lejows opzicht natuurlijk) NUUU NUUU NUUUUHUUU
Lejow- Lady Post-a-lot
je kan het ook nog combineren. Elke maand een andere kleur en dan ook nog iets met het thema van die maand... of maak ik het dan weer te lastig
Ella- Ratel
Ella schreef:je kan het ook nog combineren. Elke maand een andere kleur en dan ook nog iets met het thema van die maand... of maak ik het dan weer te lastig
Hoe bedoel je?
Ik wil echt per maand één achtergrond, dat je duidelijk kunt zien dat dat foto's uit die maand zijn.
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Ella schreef:je kan het ook nog combineren. Elke maand een andere kleur en dan ook nog iets met het thema van die maand... of maak ik het dan weer te lastig
Hoe bedoel je?
Ik wil echt per maand één achtergrond, dat je duidelijk kunt zien dat dat foto's uit die maand zijn.
Ik bedoel net als zoals je nu gedaan hebt. Alleen dan eerst een kleur achtergrond (per maand) en dan bijv daarop iets van een bloem, hartje ed wat weer passend is bij die maand. Zo heb je beide. Begrijp je wat ik bedoel? en dan houd je per maand iedere keer dezelfde kleur aan
Ella- Ratel
Oh zo ja...
Ja vind het echt lastig.
Heb ook zitten denken, het is ook leuk om het in het boek in het thema 'roze' te houden en dan alle achtergronden die iets te maken hebben met roze
(dit kan ook met groen of oranje natuurlijk)
Ja vind het echt lastig.
Heb ook zitten denken, het is ook leuk om het in het boek in het thema 'roze' te houden en dan alle achtergronden die iets te maken hebben met roze
Lejow- Lady Post-a-lot
Dat is ook leuk ja alleen zou ik het dan wel bij 1 boek houden op die manier
Ella- Ratel
Whaha, dan kun je de komende jaren even vooruit, hoef je in ieder geval geen nieuwe thema's te bedenken!Lejow schreef:Oh zo ja...
Ja vind het echt lastig.
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Ella schreef:Dat is ook leuk ja alleen zou ik het dan wel bij 1 boek houden op die manier
Ja, en dan een volgend boek weer anders, iedere maand een eigen effen kleur ofzo
Dacht nu aan roze, en dan deze achtergronden:
Lejow- Lady Post-a-lot
Leuke achtergronden lejow vind alleen de eerste er niet bij passen
Ella- Ratel
Niet hetzelfde! Vind die achtergronden erg leuk, behalve de eerste.
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Nee, die was ik ook van plan er uit te laten, maar stond in het rijtje.
Snap de connectie ook niet zo...
Kan dan deze nog doen:
Onderste rij!
Snap de connectie ook niet zo...
Kan dan deze nog doen:
Onderste rij!
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik zou juist wel alles hetzelfde houden als het eerste jaar. Zoekt lekker makkelijk maar ja dan moet je wel weten dat je over zoveel jaar de achtergronden nog kan vinden. Dus in dat opzicht kun je beter voor wat anders kiezen
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Leuke achtergronden die eerste paar (niet die zwarte voor een babyboek).
Wellicht een idee om een foto van B als achtergrond te doen. Die maak je dan een stuk lichter en evt een kleur, zodat het heel subtiel is.
Wellicht een idee om een foto van B als achtergrond te doen. Die maak je dan een stuk lichter en evt een kleur, zodat het heel subtiel is.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Caresses schreef:Leuke achtergronden die eerste paar (niet die zwarte voor een babyboek).
En dan iedere maand een andere foto, of elke maand dezelfde?
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik zou dan iedere maand een andere foto doen.
Als je al die achtergrond foto's vervaagd en eenzelfde kleur geeft, dan hangt het geheel ook samen.
Als je al die achtergrond foto's vervaagd en eenzelfde kleur geeft, dan hangt het geheel ook samen.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Caresses schreef:Ik zou dan iedere maand een andere foto doen.
Oh das ook nog leuk inderdaad!
Nog genoeg ideeen voor de komende jaren dus hahaha
Lejow- Lady Post-a-lot
Of een achtergrond gericht op de seizoenen? Dus januari, februari en maart een sneeuwachtergrond o.i.d. De maanden daarna een mooie lente achtergrond etc. Dat zou je ook nog kunnen combineren met een foto van B. in een lichte uitvoering zoals hiervoor al genoemd, want je hebt dan vast leuke foto's van haar die bij het seizoen passen.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Sanne schreef:Of een achtergrond gericht op de seizoenen? Dus januari, februari en maart een sneeuwachtergrond o.i.d. De maanden daarna een mooie lente achtergrond etc. Dat zou je ook nog kunnen combineren met een foto van B. in een lichte uitvoering zoals hiervoor al genoemd, want je hebt dan vast leuke foto's van haar die bij het seizoen passen.
Dat kan ook nog ja..
Ik onthou ze gewoon allemaal.. nog veel jaren te gaan haha!
Lejow- Lady Post-a-lot
Soortgelijke onderwerpen
» fotoboek
» Mooiste fotoboek
» Gezocht: achtergronden foto 'groen scherm'
» Help! Fotoboek maken
» Fotoboek!
» Mooiste fotoboek
» Gezocht: achtergronden foto 'groen scherm'