Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ben klaar met dat mens!

+8
Ibbeltje
Niekske
Rush
Atelier Madame
_Nina
mo-lola
ijsjemeisje
Caribbeanlover
12 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Ben klaar met dat mens! - Pagina 2 Empty Re: Ben klaar met dat mens!

Bericht  Caribbeanlover di 21 aug 2012 - 19:51

Gisteravond weer zoiets raars. Zet ik de kliko achterin in de tuin, staat haar zoon op het balkon dus ik zeg gedag. Met zijn gezicht nog steeds op half 7 mompelt hij wat en ik kan niet verstaan wat. Nou nou nou zeg zo moeder, zo zoon en een gedad zeggen is voor beide zeker teveel moeite (je zal maar moe ervan worden zeg).

Mijn man zei dat ik m'n hand op moest steken om op die manier te begroeten. Nou echt niet, ben ook helemaal klaar met hem. De enige die nog normaal is is haar vriend (niet de vader van haar zoon overigens). Hij zegt wel gedag uit zichzelf en groet ook terug als ik wat zeg.

Voor die zoon zijn wij alleen belangrijk als hij weer eens het portiek niet in kan omdat zijn moeder de bel niet hoort of gewoon weg is. Ze hebben zogenaamd maar 1 sleutel en krijgen er niet meer van de woningbouw of ze zeggen dat ze het hebben aangevraagd (wat al een tijd geleden is).

Zucht lastige mensen!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast di 21 aug 2012 - 20:12

Ik kan me er wel iets bij voorstellen CL, wij hebben ook zo'n buurvrouw die wel zwart kijkt, maar nooit iets terug zegt. Nou ja, bijna nooit, zo nu en dan heeft ze denk ik een vlaag van welwillendheid en dan komt er zelfs nog iets meer uit dan hallo en dag. Maar normaal als wij haar groeten, zegt ze nooit iets terug en kijkt ze alleen maar boos.

We hebben ooit een klein akkefietje met haar gehad, zij was van mening dat wij iets moesten vervangen wat onderdeel was van haar huis, omdat het toevallig op onze grond rustte. Ik zei dat ik niet iets ging vervangen wat onderdeel was van haar huis. Uiteindelijk heeft ze het zelf vervangen en sindsdien praat ze bijna niet meer met ons. Lekker laten gaan. Ik sta er boven en blijf haar groeten.

Gast
Gast

Bericht  Sarah1985 di 21 aug 2012 - 20:53

joan wat een nare buren

Wij hebben sinds kort nieuwe buren op het hoekje wij wonen in het midden. Die mensen zeggen geen gedag tegen niemand. Ze zitten elke avond buiten met zn buitenkachel aan en alle rook gaat richting ons huis. Heel fijn als alle lucht in onze slaapkamer hangt. Dus met deze temperaturen moeten de ramen dicht. En dat is niet fijn.

Onze andere buurman toen ze nog een stelletje waren en daar samen woonden met een klein kindje. Ze hadden elke dag knallende ruzie en dat kindje stond er dan bij. Je kon ze duidelijk horen schreeuwen in ons huis. Echt zo erg en dan ook met dingen gooien en met de deuren slaan. Gelukkig gingen ze later uit elkaar maar toen woonde die man er alleen. En slaat met de deuren. Gaat midden in de nacht zingen in het trapgat. keiharde muziek aan. Nu heeft die weer een vriendin en word het beter. alleen die deuren daar slaat die nog mee
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Caribbeanlover di 21 aug 2012 - 21:35

Break of day, ik ga er geen energie meer insteken...........zo zonde! Ze doen maar. Heb het nu al te vaak geprobeerd en op de duur houd het toch echt op. Ze is sowieso een vaag mens zeker als je toendertijd mijn topics erover hebt gelezen. Zo heeft ze een ongeluk gehad met de scooter en zei dat ze er NOOIT meer op ging. Zag ik haar niet veel later dus ik zei ''ik dacht dat je niet meer durfde''. Zegt ze ''nee hoezo hoe kom je erbij''. Dat mens spoort niet!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 21 aug 2012 - 23:08

Caribbeanlover schreef:Break of day, ik ga er geen energie meer insteken...........zo zonde! Ze doen maar. Heb het nu al te vaak geprobeerd en op de duur houd het toch echt op. Ze is sowieso een vaag mens zeker als je toendertijd mijn topics erover hebt gelezen. Zo heeft ze een ongeluk gehad met de scooter en zei dat ze er NOOIT meer op ging. Zag ik haar niet veel later dus ik zei ''ik dacht dat je niet meer durfde''. Zegt ze ''nee hoezo hoe kom je erbij''. Dat mens spoort niet!

Los van de hele situatie kan ik me wel voorstellen dat iemand zoiets roept 'in het heetst van de strijd' en er later toch op terugkomt. Ik ben ook wel eens hondsberoerd geweest na het eten van een gehaktbal. Op zo'n moment roep je 'Ik eet nooit meer gehaktballen!' Maar ze smaken me nog altijd goed!

Maar goed, je bent natuurlijk niet verplicht je buren te groeten en zeker gezien de voorgeschiedenis en hoe ze nu tegen je doet zou ik ook zoiets hebben van laat maar..

Gast
Gast

Bericht  Mari wo 22 aug 2012 - 3:36

Vervelend he al die nare buren, je krijgt ze erbij en wat moet je ermee.

Ons huis staat nu te koop vanwege onze buren, deze familie kunnen ze achter de betekenis van associaal in de Dikke van Dale zetten.

Later zijn we erachter gekomen dat ook de vorige bewoners weg zijn gegaan vanwegen hun.
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Caribbeanlover wo 22 aug 2012 - 19:54

Erg he. Een nicht van mij is om die reden ook verhuisd. Toch erg dat er geen oplossing is en de goede mensen genoodzaakt zijn om weg te gaan en niet andersom.

Als het een huurwoning is en iemand veroorzaakt problemen kunnen ze eruit worden gezet, maar bij koopwoningen is dat dacht ik nooit zo of wel?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: