Kun je autowassen met dit weer?
+8
JD
Joli86
Arwyn
Inge
kimz
marjoleinnn
Jeanette
SleepingBeauty
12 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Kun je autowassen met dit weer?
Ik wil graag nog de auto wassen vanmiddag..
Nu hoorde ik dat het beter is om dat niet nu te doen vanwege de vorst...
Straks kan ik de deur niet meer open krijgen, vanwege vast gevroren rubbers....wat denken jullie??
Straks kan ik de deur niet meer open krijgen, vanwege vast gevroren rubbers....wat denken jullie??
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Re: Kun je autowassen met dit weer?
Kan best hoor. Tenminste ik doe het soms en heb nergens problemen mee.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb woensdag mijn auto gewassen, toen was het om het even. Vastgevroren rubbers heb ik altijd wel last van.. Moet nodig even ingesmeerd worden. Kan dat met Vaseline donna?
Gast- Gast
Ja dat kan met vaseline ! Deed mijn vader in ieder geval wel altijd bij onze vorige auto.
marjoleinnn- Fluisteraar
- Aantal berichten : 450
Punten : 523
Vrienden van mij doen het altijd met talkpoeder?
En overdag zou je best ja auto kunnen wassen hoor! Het vriest niet
kimz- Fluisteraar
- Aantal berichten : 69
Punten : 72
Registratiedatum : 03-01-11
gaat ook meer om de nachten dat het vriest...
blijft vaak wat water achter op je rubbers en dat vriest dan aan
ik was ook alleen de auto als het boven het vriespunt is + even blijft :p
blijft vaak wat water achter op je rubbers en dat vriest dan aan
ik was ook alleen de auto als het boven het vriespunt is + even blijft :p
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Talkpoeder, vaseline, siliconenspray kan allemaal..
Ik heb m`n rubbers deze winter nog niet ingesmeerd.. Zelfs slotspray heb ik nog niet hoeven gebruiken.. Vorig jaar stond ik iedere ochtend te kutten en ging ik regelmatig via de kofferbak naar binnen..
Ik heb m`n rubbers deze winter nog niet ingesmeerd.. Zelfs slotspray heb ik nog niet hoeven gebruiken.. Vorig jaar stond ik iedere ochtend te kutten en ging ik regelmatig via de kofferbak naar binnen..
Gast- Gast
Nou ben toch maar ff langs de wasstraat gegaan..Thuis nog ff de rubbers nagedroogd...
We zien morgen wel
We zien morgen wel
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Ik was m`n auto niet meer in de wasstraat sinds mijn broer z`n hele auto daar verprutst is.. Zand in de borstels..
Gast- Gast
Daar zijn niet toevallig filmpjes / foto's van_Donnaa schreef:Talkpoeder, vaseline, siliconenspray kan allemaal..
Inge- Ratel
Ik zou het nu niet doen, maar je hebt het al gedaan dus daar heb je niet zoveel meer aan
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Nee helaas, maar m`n moeder kan er wel leuk over vertellen.. Zij stond natuurlijk altijd voor het raam te kijken..Inge schreef:Daar zijn niet toevallig filmpjes / foto's van_Donnaa schreef:Talkpoeder, vaseline, siliconenspray kan allemaal..
Gast- Gast
Hier wel..kimz schreef:Vrienden van mij doen het altijd met talkpoeder?
Gast- Gast
SleepingBeauty schreef:Ik wil graag nog de auto wassen vanmiddag..
Mijn vriend zegt dat dat inderdaad niet verstandig is, en hij werkt bij een autobedrijf. Zij wassen ook geen auto's met kou/vorst.
Gast- Gast
Ik heb nooit geen last van auto wassen met vorst.... was me auto hoogstens maar 2x per jaar namelijk...
Op zwart zie je gelukkig niet zo veel..
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Nee en strooizout mijdt zwarte auto`s ook, ofniet?x-justme-x schreef:Ik heb nooit geen last van auto wassen met vorst.... was me auto hoogstens maar 2x per jaar namelijk...
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Nee en strooizout mijdt zwarte auto`s ook, ofniet?x-justme-x schreef:Ik heb nooit geen last van auto wassen met vorst.... was me auto hoogstens maar 2x per jaar namelijk...
Gast- Gast
ik heb wel eens gehoord dat als je bijv vogelpoep op je auto hebt, dat dat met vorst juist aan gaat vriezen, en dat je her er daarna nauwelijks afkrijgt. en dat die vogelpoep dan je laak weer aantast door het aanvriezen ofzo.... geen idee of dat klopt.
ik was morgen ook van plan om hem te wassen, doe t altijd in de hobbybox bij de wasstraat, dat je hem zelf afspuit zeg maar, werkt prima.
mijn auto is ook eens beschadigd door de wasstraat, en ik vind de wasstraat best duur, dus dat doeik nooit.
van vastgevroren rubbers heb ik nog nooit last gehad
ik was morgen ook van plan om hem te wassen, doe t altijd in de hobbybox bij de wasstraat, dat je hem zelf afspuit zeg maar, werkt prima.
mijn auto is ook eens beschadigd door de wasstraat, en ik vind de wasstraat best duur, dus dat doeik nooit.
van vastgevroren rubbers heb ik nog nooit last gehad
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Op mijn werk hebben we een hele goede wasstraat, dus ik zou zeggen, kom daar naar toe!
Ik was mijn auto ongeveer 1x per 3/4 weken denk ik, mits het niet vriest. Lang leve de carwash die gratis is voor personeel! (wij behoren namelijk iedere dag een testwas te doen) En de auto van mijn vrouw gaat net zo vaak de wasstraat in. Dat wordt nog afkicken wanneer ik met verlof ga.
Ik was mijn auto ongeveer 1x per 3/4 weken denk ik, mits het niet vriest. Lang leve de carwash die gratis is voor personeel! (wij behoren namelijk iedere dag een testwas te doen) En de auto van mijn vrouw gaat net zo vaak de wasstraat in. Dat wordt nog afkicken wanneer ik met verlof ga.
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
x-justme-x schreef:Ik heb nooit geen last van auto wassen met vorst.... was me auto hoogstens maar 2x per jaar namelijk...
Wij hebben ook een zwarte auto, maar moet toch zeker wel vaker dan 2x per jaar gewassen worden. Eerder 2x p.m. vooral met dit weer....
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
hier ook...smooch schreef:x-justme-x schreef:Ik heb nooit geen last van auto wassen met vorst.... was me auto hoogstens maar 2x per jaar namelijk...
Wij hebben ook een zwarte auto, maar moet toch zeker wel vaker dan 2x per jaar gewassen worden. Eerder 2x p.m. vooral met dit weer....
strooizout, troep zooi het is allemaal te zien op de zwarte auto
Inge- Ratel
Misschien een gekke vraag hoor, maar je auto kan toch ook tegen regen met dit weer? Waarom zou je hem dan niet kunnen wassen?
Gast- Gast
omdat het als het regent niet vriestBrennuss schreef:Misschien een gekke vraag hoor, maar je auto kan toch ook tegen regen met dit weer? Waarom zou je hem dan niet kunnen wassen?
Nee volgens mij heeft dat te maken dat het met de regen er meer langs gaat en met schoonmaken met bv hogedruk spuit het er dan meer tussen gaat... (maar misschien zeg ik nu iets heel doms)
Inge- Ratel
Met dit weer zou het eerder ijzelen dan regenen, maar het moet wel heel vreemd stortregenen wil het in je rubbers en naden gaan zittenBrennuss schreef:Misschien een gekke vraag hoor, maar je auto kan toch ook tegen regen met dit weer? Waarom zou je hem dan niet kunnen wassen?
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» wanneer word het eindelijk weer eens beter weer???
» Dat heb ik weer...
» Het weer
» Het weer
» Het weer
» Dat heb ik weer...
» Het weer
» Het weer
» Het weer
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: