Oke, ik vind dit eng worden ...
+30
Aziraphale
Aletta
FireButterfly
Rumble
Ella
June
Ilargi
Bazinga
CCC
Jerry
Lady4
Mint
Minx
Puggle
mzcharlotte
Mamsie
Barbabella
Vanilla Queen
Marin
Blair
girli
Rush
loura
Angela_1986
Blond
Paper Crown
Susan
Shisha
Atelier Madame
Alex
34 plaatsers
Pagina 2 van 5
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Oke, ik vind dit eng worden ...
Is dit niet gewoon stalken?
Ik zou hem/haar vandaag nog mailen om zich bekend te maken en zo niet zou ik naar de politie gaan. En dit ook melden in de mail dat je dat gaat doen
Ik zou hem/haar vandaag nog mailen om zich bekend te maken en zo niet zou ik naar de politie gaan. En dit ook melden in de mail dat je dat gaat doen
Gast- Gast
Vergeet niet het wachtwoord van je e-mail account te wijzigen.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
Oh wat akelig zeg! Ik zou idd ook alles bewaren en je account hier verwijderen denk ik.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Mamsie schreef:Is het niet je man?
Ik weet heel zeker dat hij het niet is. Daar zijn, even kort door de bocht, de mailtjes grammaticaal te goed voor (mijn man is dyslectisch).
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Wat eng, helemaal omdat het iemand moet zijn die je kent.
Hoop niet dat je het vervelend vind maar heb net ff op je fb gekeken. Ik kon daar niets aan gegevens van jou vinden.
Hoop niet dat je het vervelend vind maar heb net ff op je fb gekeken. Ik kon daar niets aan gegevens van jou vinden.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Jeetje, dat is best wel eng inderdaad! Vind het ook heel bizar dat je eerst seksmailtjes kreeg en daarna zo`n 'lief' bericht..
Mint- Fluisteraar
- Aantal berichten : 489
Punten : 515
Registratiedatum : 27-11-10
Mijn eerste gedachte is dat het iemand van hier is. Al dan niet goed bedoeld, ik vind het bizar!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Misschien te makkelijk gedacht en heb je dit al gedaan, maar heb je ook gereageerd dat je er niet op zit te wachten dit soort mailtjes en gevraagd of diegene ermee wil stoppen?
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Mamsie schreef:Is het niet je man?
Hier dacht ik ook aan...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Ik denk eerlijk gezegd dat het iemand is die jij goed kent, van dit forum of daarbuiten.
Gast- Gast
Als het trouwens een meelezer is, is het miss. niet zo handig dat je dit topic hebt geopend onder dit account... Dan ziet hij/ zij juist dat het indruk maakt... Maar misschien zie ik het evrkeerd hoor...
CCC- Ratel
Ccc, of het schrikt juist af als ze weten dat een ip adres vrij makkelijk te checken is...
Gast- Gast
Dat weet toch iedereen.Stofzuiger schreef:Ccc, of het schrikt juist af als ze weten dat een ip adres vrij makkelijk te checken is...
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
HahaRush schreef:Dat weet toch iedereen.Stofzuiger schreef:Ccc, of het schrikt juist af als ze weten dat een ip adres vrij makkelijk te checken is...
Gast- Gast
Geloof me, er zijn mensen die daar weinig kaas van hebben gegeten en denken dat privacy boven alles gaatZelda schreef:HahaRush schreef:Dat weet toch iedereen.Stofzuiger schreef:Ccc, of het schrikt juist af als ze weten dat een ip adres vrij makkelijk te checken is...
Gast- Gast
Die zullen er vast zijn, maar verstandig is anders natuurlijk.Stofzuiger schreef:Geloof me, er zijn mensen die daar weinig kaas van hebben gegeten en denken dat privacy boven alles gaatZelda schreef:HahaRush schreef:Dat weet toch iedereen.Stofzuiger schreef:Ccc, of het schrikt juist af als ze weten dat een ip adres vrij makkelijk te checken is...
Gast- Gast
Iemand die dat soort rare mails stuurt valt voor mij ook niet in de catagorie 'verstandig'Zelda schreef:Die zullen er vast zijn, maar verstandig is anders natuurlijk.Stofzuiger schreef:Geloof me, er zijn mensen die daar weinig kaas van hebben gegeten en denken dat privacy boven alles gaatZelda schreef:HahaRush schreef:Dat weet toch iedereen.Stofzuiger schreef:Ccc, of het schrikt juist af als ze weten dat een ip adres vrij makkelijk te checken is...
Gast- Gast
Haha, dat is waar. Wel apart zeg, Alex werd een aantal jaar terug op dit forum toch ook lastig gevallen? Kan dat niet dezelfde persoon zijn?
Gast- Gast
Ik kan me idd zo voorstellen dat deze persoon het niet weet, anders zou je het niet doen.
Rush- Lady Post-a-lot
Of hij/zij maakt hier een sport van en wisselt per dag van IP
Laatst aangepast door Rush op ma 20 aug 2012 - 2:00; in totaal 1 keer bewerkt
Rush- Lady Post-a-lot
hmmm ja zou kunnen afschrikken, maar denk zelf van niet... En denk dat de meeste mensen wel weten dat je ip adressen kunt controleren... denk dat degene er wel goed over nagedacht heeft.
kun je trouwens het mailadres niet blokkeren?
kun je trouwens het mailadres niet blokkeren?
CCC- Ratel
Blokkeren is natuurlijk een optie, maar kan me voorstellen dat Alex wil weten wie er achter zit.
Gast- Gast
Ja kan ik me ergens ook voorstellen, bij blokkeren van een mailadres kan natuurlijk nog een ander mailadres worden gemaakt en dat hij/ zij weer verder gaat hiermee. Ik denk trouwens dat ik meteen mijn emailadres zou veranderen/ nieuwe aanmaken.
CCC- Ratel
Als je een hotmailadres hebt, kan je rechtermuisklik op 't mailtje klikken en dan 'Berichtbron' weergeven. Bij Recieved staan dan een IP adres..
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Vanilla Queen schreef:Even kort door de bocht dan? Je kan een ip-check doen op internet en dan kun je ongeveer zien waar de emails vandaan worden gestuurd (werkt niet altijd, omdat de plaats dan gewoon niet helemaal klopt dan)
http://www.infosniper.net/
Ik probeer nu het ip-adres te achterhalen, maar ik heb geen idee hoe of waar. Het is een ...-adres, weet iemand waar ik dat kan vinden?
Laatst aangepast door Alex op ma 20 aug 2012 - 23:01; in totaal 1 keer bewerkt
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Pagina 2 van 5
Permissies van dit forum: