Oke, ik vind dit eng worden ...
+30
Aziraphale
Aletta
FireButterfly
Rumble
Ella
June
Ilargi
Bazinga
CCC
Jerry
Lady4
Mint
Minx
Puggle
mzcharlotte
Mamsie
Barbabella
Vanilla Queen
Marin
Blair
girli
Rush
loura
Angela_1986
Blond
Paper Crown
Susan
Shisha
Atelier Madame
Alex
34 plaatsers
Pagina 5 van 5
Pagina 5 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Oke, ik vind dit eng worden ...
Aziraphale schreef:Wat naar en eng ook.
Kijk je wel uit met wat je net postte over je email-adres? Je hebt het nogwat.com namelijk al eerder genoemd...nu kunnen mensen wél makkelijk je adres raden.
Weten ze mijn naam dan? Ik ga wel even het een en ander aanpassen
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Nee..maar misschien niet moeilijk te vinden via FB? Ik zou gewoon het zekere voor het onzekere nemen, zeker in jouw geval nu
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Ik zou iets luchtigs terugsturen:
"Wat lief dat je zo begaan bent met mij. Ik heb echter genoeg aan de mensen die zich niet anoniem bekommeren om mij."
Het nadeel van je (gevoels)leven online zetten heb je dan nu ook eens meegemaakt.
"Wat lief dat je zo begaan bent met mij. Ik heb echter genoeg aan de mensen die zich niet anoniem bekommeren om mij."
Het nadeel van je (gevoels)leven online zetten heb je dan nu ook eens meegemaakt.
Discordia- Prater
- Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12
Alex schreef:Aziraphale schreef:Wat naar en eng ook.
Kijk je wel uit met wat je net postte over je email-adres? Je hebt het nogwat.com namelijk al eerder genoemd...nu kunnen mensen wél makkelijk je adres raden.
Weten ze mijn naam dan? Ik ga wel even het een en ander aanpassen
Alex ik wil je niet bang maken maar vanaf het vorige forum weet ik jouw voornaam. (mede door topic waar we actief in meeschreven)En door de meer bekende mensen hier via facebook kom ik ook zo op jouw pagina. Dus als degene die jouw nou mailt ook al op het vorige forum zat er een actieve meeleezer is dan kan het voor jouw nog een heel onbekend persoon zijn maar hij/zij kan wel veel weten.
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Ella schreef:Alex ik wil je niet bang maken maar vanaf het vorige forum weet ik jouw voornaam. (mede door topic waar we actief in meeschreven)En door de meer bekende mensen hier via facebook kom ik ook zo op jouw pagina. Dus als degene die jouw nou mailt ook al op het vorige forum zat er een actieve meeleezer is dan kan het voor jouw nog een heel onbekend persoon zijn maar hij/zij kan wel veel weten.
Wie was jij voorheen dan? Ik denk er toch over om dan mijn account maar weer te verwijderen ...
Alex- Ratel
Via forum - FB is je naam makkelijk te achterhalen, plak er een mailadres achter en je bent er al.
Gast- Gast
Alex schreef:Ella schreef:Alex ik wil je niet bang maken maar vanaf het vorige forum weet ik jouw voornaam. (mede door topic waar we actief in meeschreven)En door de meer bekende mensen hier via facebook kom ik ook zo op jouw pagina. Dus als degene die jouw nou mailt ook al op het vorige forum zat er een actieve meeleezer is dan kan het voor jouw nog een heel onbekend persoon zijn maar hij/zij kan wel veel weten.
Wie was jij voorheen dan? Ik denk er toch over om dan mijn account maar weer te verwijderen ...
Ik Pm je even
Ella- Ratel
Alex, ik ben al heel lang een meelezer, en ik weet ook je naam. Ik weet niet precies hoe, misschien van het oude forum ofzo, en heb net even gezocht en ik kan je ook redelijk gemakkelijk op facebook vinden. Waar ik mee wil zeggen dat je inderdaad hier niet zo anoniem bent als je denkt, als zelfs ik als meelezer je al kan vinden.. je bent overigens niet de enige, ik ging eens zoeken en ik kan echt heel erg veel mensen van het forum via facebook vinden, als je maar 1 persoon eenmaal hebt kun je via via veel mensen vinden. Normaal schrijf ik hier niet mee maar dit wilde ik je toch even zeggen..
Hoop dat het snel ophoudt met de berichtjes, is idd echt niet leuk, ik zou er ook een beetje bang van worden..
Hoop dat het snel ophoudt met de berichtjes, is idd echt niet leuk, ik zou er ook een beetje bang van worden..
Lousanne- Prater
- Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12
Lousanne schreef:Alex, ik ben al heel lang een meelezer, en ik weet ook je naam. Ik weet niet precies hoe, misschien van het oude forum ofzo, en heb net even gezocht en ik kan je ook redelijk gemakkelijk op facebook vinden. Waar ik mee wil zeggen dat je inderdaad hier niet zo anoniem bent als je denkt, als zelfs ik als meelezer je al kan vinden.. je bent overigens niet de enige, ik ging eens zoeken en ik kan echt heel erg veel mensen van het forum via facebook vinden, als je maar 1 persoon eenmaal hebt kun je via via veel mensen vinden. Normaal schrijf ik hier niet mee maar dit wilde ik je toch even zeggen..
dat klopt inderdaad. Het verbaasd me dan ook dat sommige hier nooit foto's willen plaatsten (wat ze goed recht is) of maar heel even en je via hun facebook heel veel foto's kan zien. En mensen daar gewoon geen erg in hebben
Ella- Ratel
Daarom heb ik dus alles afgeschermd.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik heb begin van de zomer uit verveling ook eens via Facebook verder gezocht terwijl ik maar 1 naam wist (en geen vriend of vrienden van vriend was). Ik vond het inderdaad ook verbazingwekkend hoever ik kon komen door via vrienden verder te klikken. Natuurlijk kun je niet alles zien maar viel me inderdaad op dat ik nog zo veel foto's kon bekijken en hoeveel namen je te weten komt. Waarop je dan evt. verder kunt googlen zodat je vaak nog meer informatie krijgt.
Ik gebruik Facebook zelf niet/heb wel ooit een account aangelegd maar kan dit net zo goed laten verwijderen maar had toen wel iets dat ik er ook niet op stond te wachten dat mensen zo veel van me te weten konden komen.
Ik gebruik Facebook zelf niet/heb wel ooit een account aangelegd maar kan dit net zo goed laten verwijderen maar had toen wel iets dat ik er ook niet op stond te wachten dat mensen zo veel van me te weten konden komen.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Alex, ik kom jou ook altijd tegen in mijn 'people you might know' lijst van Facebook. Opzich is het dus niet zo heel moeilijk om achter je naam te komen (en met jou natuurlijk heel veel forummers onder ons).
Ik hoop dat de mailtjes na je topic stoppen, en anders inderdaad je collega's van je man erop loslaten.
Ik hoop dat de mailtjes na je topic stoppen, en anders inderdaad je collega's van je man erop loslaten.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb alles ook op privé staan, en dan nog heb ik op Facebook niet mijn achternaam ingevuld. Alleen mijn voornaam, en mijn woonplaats heb ik ook niet ingevuld. Juist om dit soort dingen te voorkomen!
Ilargi- Prater
- Aantal berichten : 777
Punten : 823
Wat rot voor je Alex! Hier zit je echt niet op te wachten. Op het vorige forum heb ik eens vervelende berichtjes gehad, vandaar dat ik niet meer zo actief ben..
Ben nu toch wel benieuwd hoeveel een niet-vriend van mij op FB over en van mij kan zien.
Ik dacht veel/alles afgeschermd te hebben, maar misschien valt dat wel tegen..
Dus als iemand zich geroepen voelt, vertel mij wat je kan zien en wat niet
Ben nu toch wel benieuwd hoeveel een niet-vriend van mij op FB over en van mij kan zien.
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Je kan rechtsboven op je tijdlijn naast het wieltje klikken op 'weergeven als' en dan zie je exact wat iemand die geen vrienden met je is, van je kan zien.xxjojootjexx schreef:Wat rot voor je Alex! Hier zit je echt niet op te wachten. Op het vorige forum heb ik eens vervelende berichtjes gehad, vandaar dat ik niet meer zo actief ben..
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Je kan rechtsboven op je tijdlijn naast het wieltje klikken op 'weergeven als' en dan zie je exact wat iemand die geen vrienden met je is, van je kan zien.xxjojootjexx schreef:Wat rot voor je Alex! Hier zit je echt niet op te wachten. Op het vorige forum heb ik eens vervelende berichtjes gehad, vandaar dat ik niet meer zo actief ben..
Hee hoe cool is dat!
Niet veel tnx!
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Alex: heb je nog iets gehoord?
Ella- Ratel
Ik ben wel heel benieuwd hoe dit verder is gegaan... Weet je ondertussen al iets meer?
Ilargi- Prater
- Aantal berichten : 777
Punten : 823
Wat lief dat jullie ernaar vragen! Ik heb niks meer gehoord! Aan de ene kant fijn, aan de andere kant wil het niks zeggen omdat er elke keer een maand tussen de mailtjes zat ... Ik zie wel, als ik niks meer hoor vind ik dat ergens wel fijn, hoewel ik het nog steeds wel eng vind omdat ik niet weet wie erachter zit.
Alex- Ratel
Fijn dat je niks meer gehoord hebt. Maar kan me voorstellen dat je liever wel weet hoe of watAlex schreef:Wat lief dat jullie ernaar vragen! Ik heb niks meer gehoord! Aan de ene kant fijn, aan de andere kant wil het niks zeggen omdat er elke keer een maand tussen de mailtjes zat ... Ik zie wel, als ik niks meer hoor vind ik dat ergens wel fijn, hoewel ik het nog steeds wel eng vind omdat ik niet weet wie erachter zit.
Ella- Ratel
Pagina 5 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Pagina 5 van 5
Permissies van dit forum: