Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tja, doe ik het dan toch fout?

+10
Susan
*Lookie*
Annemie
Filoria
Twellie
Printje
_Nina
Pussycat
Tania
studiebol
14 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Tja, doe ik het dan toch fout? - Pagina 2 Empty Re: Tja, doe ik het dan toch fout?

Bericht  Susan zo 19 aug 2012 - 8:41

Mamsie schreef:
Susan schreef:Ja, of je gaat alleen 's avonds naar het feestje en dan ga je pas weg als ze in bed liggen. Neemt ze daar geen genoegen mee, dan is het pech.

En dan die moeit doen met 2 auto's rijden etc etc voor zo'n onbegripvol iemand? Hell no. Ik ging echt niet meer.

Nee, ik eigenlijk ook niet.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tja, doe ik het dan toch fout? - Pagina 2 Empty Re: Tja, doe ik het dan toch fout?

Bericht  studiebol zo 19 aug 2012 - 8:50

Mamsie schreef:
Susan schreef:Ja, of je gaat alleen 's avonds naar het feestje en dan ga je pas weg als ze in bed liggen. Neemt ze daar geen genoegen mee, dan is het pech.

En dan die moeit doen met 2 auto's rijden etc etc voor zo'n onbegripvol iemand? Hell no. Ik ging echt niet meer.

Very Happy

Haha nou dat had ik ook nog bedacht idd om later te gaan, maar ja het is dus dik uur rijden, dan kunnen we hier met geluk half 8 weg, zijn we daar om 9 uur, maar ja de oppas wil ook een keer naar huis die wil misschien tot 12 uur blijven.. dan moeten we om half 11 al weg...zitten we daar anderhalf uur... Het zou nog een optie zijn ik kan het is met mijn vriend overleggen.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  studiebol zo 19 aug 2012 - 8:53

SarahKey schreef:Niet schuldig voelen hoor, ik vind haar wel echt raar denken.

Misschien is dit een optie: je zoekt voor een paar uurtjes oppas en je eet daar alleen mee (of van een uur of 4 tot een uur of 8. ) en je gaat daarna samen naar huis. Zijn jullie er toch samen geweest en je hoeft niet voor een avond en nacht oppas te zoeken.

En anders je man idd alleen gaan, moet ze maar begrip voor hebben en anders zou ik terug koppelen: dan nemen we de meiden mee.

Maar tussen 4 en 7 zijn ze niet atlijd even gezellig, kan tegen die tijd anders zijn natuurlijk maar dat weet ik niet. Ik zadel in mijn ogen dan iemand op met 2 kinderen die moe zijn, wel honger hebben maar slecht eten. Mijn ouders vind ik geen probleem maar kan nu even niemand bedenken wie dat ook zou willen doen.

Terug koppelen de meiden mee, was geen optie volgens mij vriend heeft ze dat wel duidelijk gemaakt Tja, doe ik het dan toch fout? - Pagina 2 561177
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Jezzie zo 19 aug 2012 - 9:13

Je moet je niet schuldig voelen.
Ze weet dat jullie kinderen hebben en als ze die er niet bij wil hebben (waar ik wel in kan komen) moet ze het er maar mee doen dat je vriend alleen gaat. Jij hebt moeite gedaan om oppas te regelen, maar dat lukt niet. Dan vind ik het een goede oplossing dat je vriend alleen gaat.
Als jullie nou allebei niet zouden gaan snap ik dat ze dat niet leuk vind. Maar nu moet ze gewoon blij zijn dat je vriend wel komt!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Mamsie zo 19 aug 2012 - 9:19

studiebol schreef:
Mamsie schreef:

Very Happy

Haha nou dat had ik ook nog bedacht idd om later te gaan, maar ja het is dus dik uur rijden, dan kunnen we hier met geluk half 8 weg, zijn we daar om 9 uur, maar ja de oppas wil ook een keer naar huis die wil misschien tot 12 uur blijven.. dan moeten we om half 11 al weg...zitten we daar anderhalf uur... Het zou nog een optie zijn ik kan het is met mijn vriend overleggen.

Serieus? Nee meid dat moet je echt niet doen hoor. Waarom zou je? Ik bedoel zij doet zo moeilijk terwijl je al genoeg moeite hebt gedaan. Waarom zou jij je in allerlei bochten moeten wringen omdat zij dat graag zo wilt.
Daar moet je je niet schuldig over voelen hoor. Kom op dat zou mooi zijn. Er komen nog genoeg verjaardagen en als zij niet wilt dat de kinderen mee komen dan heeft ze gewoon pech als 1 van jullie er niet bij is. Dan ook nog vragen of jullie een probleem met haar hebben?? Toch gek!
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: