Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Schoonfamilie

+37
Niekske
Mari
Magenta
girli
kajaka88
Toedels
Jezzie
Mermaid
Ibbeltje
JD
Snoes
Lady1984
Blair
Rush
Twellie
CCC
PrimaBella
Caramba
Mizz_S
Mamsie
Floor
Sugarfall
Lady4
Fearie
Atelier Madame
Tania
Marin
*Lookie*
studiebol
Sarah1985
Bliss
Ella
Highway
TukTuk
sanne-84
Parisienne
Bay
41 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Schoonfamilie - Pagina 3 Empty Re: Schoonfamilie

Bericht  Magenta ma 20 aug 2012 - 21:15

Niets, ik zou ook niet weten waarom.
Maar ze wonen dan ook aan de andere kant van het land Very Happy
Magenta
Magenta
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 322
Punten : 396
Registratiedatum : 09-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Schoonfamilie - Pagina 3 Empty Re: Schoonfamilie

Bericht  Blair ma 20 aug 2012 - 22:46

JaneDoe schreef:
Ibbeltje schreef:Ben nu wel benieuwd naar voorbeelden smile

ehmmm... even een paar beroemde quotes van mijn schoonmonster uit mijn mouw schudden smile

tegen mijn vriend "Ik mag toch niet hopen dat zij de moeder van mijn kleinkinderen wordt".
Toen ik op de verjaardag van mijn (overleden) neefje even bij hem langs wilde (zijn urn staat bij oom en tante op zolder) "Waarom zou je persé vandaag langsgaan? Hij is toch al dood!".

Dit zijn de 2 ergste... Rolling Eyes

Wow, nou, idd een schoonmonster. Wat onbeschoft zeg. Wat zegt je vriend ervan als zij dat zegt?
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schoonfamilie - Pagina 3 Empty Re: Schoonfamilie

Bericht  Mari di 21 aug 2012 - 0:14

pfff... blij dat ik niet de enige ben die weinig tot niks doet.

De moeder van mijn vriend bedoeld alles goed, maar ik begrijp haar niet Schoonfamilie - Pagina 3 878948377 Zo'n appart mens.
We zijn het eigenlijk maar over 1 ding echt goed eens, dat ze een top zoon heeft.

Heb wel is 1x geshopt (geen succes), een keer samen gezwommen (ook geen succes) een keer een kopje thee gedaan (mwah).

Ik ga er alleen heen omdat het de moeder is van mijn vriend en hij zoveel van haar houd. Ik vind het erg jammer dat niet niet zo'n band heb met mijn schoonmoeder als mijn schoonzusje met mijn moeder.
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schoonfamilie - Pagina 3 Empty Re: Schoonfamilie

Bericht  Niekske di 21 aug 2012 - 0:36

Hmm wat een nare schoonfamilies betsaan er... ik ben erg blij met de mijne! Ik ga wel eens langs bij mijn schoonouders zonder mijn vriend, meestal wel om iets op te halen ofzo, maar dan blijf ik wel even hangen om te kletsen. Mijn schoonmoeder helpt me ook vaker met handwerkdingetjes, dan gaan we een middagje of avondje zitten knutselen. Met mijn schoonzusje ook trouwens, zij houdt ook wel handwerken.
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schoonfamilie - Pagina 3 Empty Re: Schoonfamilie

Bericht  iloverose di 21 aug 2012 - 1:42

Niks zonder mijn vriend ookal wonen ze hier in het dorp.
iloverose
iloverose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 467
Punten : 470
Registratiedatum : 10-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Schoonfamilie - Pagina 3 Empty Re: Schoonfamilie

Bericht  Ibbeltje di 21 aug 2012 - 2:19

Ik mis mijn schoonmoeder....ook al zagen we elkaar door de afstand niet veel. Helaas is ze jaren terug overleden Schoonfamilie - Pagina 3 1371890812
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Schoonfamilie - Pagina 3 Empty Re: Schoonfamilie

Bericht  Gast di 21 aug 2012 - 2:36

Mijn schoonouders wonen een uur rijden van ons af, maar ik ga er regelmatig alleen heen, met de kinderen dan. Dan ben ik er 's morgens rond 10u, en ga na het avondeten weer terug. Erg gezellig altijd.

Morgen ga ik er pas om 15.30 heen, de oudste 2 gaan er slapen, en ik rij er dus met alle kinderen heen en blijf dan ook eten.

Ik vind het altijd gezellig, en mijn schoonmoeder (en schoonvader als hij terug is van zijn werk) geniet er echt van.

We hebben een hele goede band, waar ik heel blij mee ben!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schoonfamilie - Pagina 3 Empty Re: Schoonfamilie

Bericht  TNMN di 21 aug 2012 - 2:54

Ik ben een keer naar een balletuitvoering geweest met mijn schoonmoeder en het vrijgezellen feest van 1 van mijn schoonzussen. Ik pas ook wel eens op mijn vriend's nichtje en dan zie ik mijn schoonzus zonder hem. Verder bezoeken we zijn familie meestal samen, omdat ze zo'n 100km hier vandaan wonen en iedereen altijd druk is (wij werken in het weekend, zijn ouders hebben een druk sociaal leven en zijn zussen wonen nog verder en hebben kinderen). Maar als we daar een weekend logeren dan voetbalt hij wel eens met vrienden en blijf ik gezellig bij zijn ouders, geen probleem want ik kan het heel goed met ze vinden (we zijn al vaker met z'n vieren op vakantie geweest). We gaan over een tijdje ook met zijn hele familie + aanhang op vakantie en dan zal hij ook wel eens weggaan met zijn vader (ze golfen samen), dus dan ga ik wat leuks doen met zijn moeder, tante en zussen.
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schoonfamilie - Pagina 3 Empty Re: Schoonfamilie

Bericht  Toekan wo 22 aug 2012 - 23:04

Het liefst niks...naja, laat ik het zo zeggen, voor mij hoeft het niet zo. Helaas denkt mijn schoonmoeder daar anders over... Ze vraagt regelmatig of ik een keer samen met haar "iets leuks" wil gaan doen. En dan net op zo'n moment dat er mensen bijstaan, waardoor ik geen nee "kan" zeggen. Tot nu toe hebben we nog niks echt afgesproken, maarja, ik kan haar moeilijk aan het lijntje houden. Het is een lief mens hoor, maar ik heb gewoon niet zoveel met haar. (behalve haar zoon dan, haha)
Toekan
Toekan
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 66
Punten : 78
Registratiedatum : 13-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Schoonfamilie - Pagina 3 Empty Re: Schoonfamilie

Bericht  Rouxxxe do 23 aug 2012 - 0:38

Zonder mn vriend eigenlijk niks. Wel ga ik in december met mn schoonzus naar een concert, dat zal dan de eerste keer worden.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schoonfamilie - Pagina 3 Empty Re: Schoonfamilie

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum