Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dure vakantie met schoonfamilie?

+3
Winegum
Lejow
Rouxxxe
7 plaatsers

Ga naar beneden

Dure vakantie met schoonfamilie? Empty Dure vakantie met schoonfamilie?

Bericht  Rouxxxe vr 17 dec 2010 - 6:25

Mijn vriend en zijn familie zijn gek op reizen en op vakantie gaan. Toen ik mijn vriend leerde kennen ging hij drie keer per jaar op vakantie en hij wil dat ook graag blijven doen zolang het kan. Nu heb ik zelf daar geen geld voor en ook niet heel erg behoefte aan, dus hebben we aan het begin van onze relatie afgesproken dat ik hem de ruimte geef om ook met anderen mensen op vakantie te gaan, zolang we minimaal 1 x per jaar een mooie reis samen maken. Nu verloopt dit verder prima en nu gaat m'n vriend eind februari 2 weken op vakantie naar Indonesie met m'n zouders en z'n zus. Dit idee kwam van z'n ouders, het leek hem leuk dus ze hebben geboekt. Nu hebben zijn ouders mij ook uitgenodigd. Harstikke leuk en aardig natuurlijk, maar op het moment dat ze gingen boeken had ik er echt geen geld voor dus hadden we afgesproken dat ik het later nog eens zou bekijken of ik mee wilde en dan gewoon een ticket zou bijboeken.

Nu is alleen het moment gekomen dat ik toch wel een beslissing moet gaan nemen. En ik twijfel heel erg! Op zich zou ik het ticket nu zo kunnen betalen, maar het zal evengoed weer een aanslag zijn op 'm spaargeld. En ik verwacht in 2011 nog wel wat kosten. En ik twijfel ook of ik wel 2 weken met m'n schoonfamilie wil doorbrengen haha. Ze zijn heel aardig en lief, maar het is niet m'n eigen familie natuurlijk en ik heb geen idee of het 2 weken goed zal gaan..

Maar aan de andere kant lijkt het me wel weer heel erg gaaf! Ik ben gek op reizen, hoef alleen maar het ticket te betalen (huisje betalen m'n schoonouders) dus op die manier is het natuurlijk super dat ik op die manier een mooie reis naar Indonesie kan maken, en daarbij wil ik natuurlijk dan graag bij m'n vriend zijn en dat met hem delen smile

Zouden jullie het doen of niet?
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dure vakantie met schoonfamilie? Empty Re: Dure vakantie met schoonfamilie?

Bericht  Lejow vr 17 dec 2010 - 7:20

Ik denk dat ik het wel zou doen. Ik neem aan dat jullie gedurende die twee weken ook vast wel dingen kunnen ondernemen zonder je schoonouders, dus je hoeft niet continu op elkaars lip te zitten toch?
En daarbij lijkt het me een hele bijzondere reis..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Dure vakantie met schoonfamilie? Empty Re: Dure vakantie met schoonfamilie?

Bericht  Winegum vr 17 dec 2010 - 7:42

Als je het geld hebt, het geld ook kunt missen en ook je vrije dagen makkelijk op kunt nemen zonder dat je eventueel later in de problemen komt, dan zou ik het denk ik ook doen! Het is wel een hele mooie speciale reis natuurlijk. En het scheelt dat je alleen je ticket hoeft te betalen.

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dure vakantie met schoonfamilie? Empty Re: Dure vakantie met schoonfamilie?

Bericht  TukTuk vr 17 dec 2010 - 8:15

Ik zou het ook zeker doen! Zeker als je de mogelijkheid hebt wat betreft werk etc!
Het leven daar is ook nog eens heel goedkoop, dus het duurste is het ticket. Ik zou dan, als je de mogelijkheid hebt, de maanden er na extra zuinig aan te doen.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dure vakantie met schoonfamilie? Empty Re: Dure vakantie met schoonfamilie?

Bericht  Live Laugh Love vr 17 dec 2010 - 21:42

Ik zou het zeker doen!! Mooie kansen moet je grijpen!
Live Laugh Love
Live Laugh Love
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 340
Punten : 504
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dure vakantie met schoonfamilie? Empty Re: Dure vakantie met schoonfamilie?

Bericht  Gast za 18 dec 2010 - 0:57

Ik zou het niet doen, je moet toch rekening met iedereen houden en daarbij, 2 weken op dezelfde plek..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dure vakantie met schoonfamilie? Empty Re: Dure vakantie met schoonfamilie?

Bericht  Minx ma 20 dec 2010 - 1:54

Ik denk dat ik het wel zou doen. Helemaal omdat je er nu toch goedkoper heen kan dan als je alles zelf zou moeten betalen. En daarbij heb je nu de kans. Wie zegt dat die nog een keer weer langs komt.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dure vakantie met schoonfamilie? Empty Re: Dure vakantie met schoonfamilie?

Bericht  Rumble ma 20 dec 2010 - 2:39

Ik zou eerst bespreken wat ieders verwachtingen zijn van de vakantie. Verwachten zij dat jullie elke ochtend met hun ontbijten, lunchen, dineren en alle excursies doen die zij ook willen doen of is het een wat meer vrije vakantie dat je zelf je route kunt gaan uitstippelen met je vriend en daarnaast ook nog gezamenlijke dingen gaat / kan doen? Bij het eerste zou ik er echt voor bedanken want dan zou ik me alleen maar irriteren als het om 2 weken gaat denk ik, dat zou voor mij echt te lang zijn om me aan een schema te houden dat iemand anders heeft opgesteld maar als het de laatste optie betreft zou de keuze m.i. snel gemaakt zijn en zou ik sowieso gaan.
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dure vakantie met schoonfamilie? Empty Re: Dure vakantie met schoonfamilie?

Bericht  Rouxxxe ma 20 dec 2010 - 9:55

Bedankt voor jullie adviezen! Ik heb er nog eens goed over nagedacht en besloten om het toch niet te toen.. Het is echt wel een kans, maar het wordt financieel dan toch echt te krap voor me gezien de kosten die ik in 2011 ga krijgen (o.a een verhuizing.) Gan nu gewoon lekker rustig doorsparen en dan gaan m'n vriend en ik later in het jaar samen nog een mooie vakantie doen. Lijkt me stiekem ook leuker, hoe lief m'n schoonfamilie ook is. Nu moet ik het ze met de kerst gaan vertellen, wel een beetje sneu, maar ze zullen het wel begrijpen smile
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dure vakantie met schoonfamilie? Empty Re: Dure vakantie met schoonfamilie?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum