Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Opleidingen die beginnen in Oktober?

+8
Gympie
Elsje
Kqip
Tania
TukTuk
Jeanette
_Nina
JD
12 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Opleidingen die beginnen in Oktober? - Pagina 2 Empty Re: Opleidingen die beginnen in Oktober?

Bericht  JD ma 20 aug 2012 - 4:05

Punk'd schreef:Mijn zus heeft afgelopen jaar een mbo 4 opleiding tot doktersassistent in 1 jaar gedaan.

Je hoeft dus niet perse 3 of 4 jaar naar school. Ik weet alleen niet of ze die opleiding overal aanbieden.

Zij begon met haar opleiding toen mijn neefjes 2 jaar en de ander 3 maanden was.

misschien ben ik brutaal,maar kun je misschien achterhalen waar zij die gedaan heeft? Embarassed Embarassed
Zoiets zou echt top zijn! en dokterassistente lijkt me nog superleuk ook

Of zal ze die ook bij capabel gedaan hebben? smile
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Opleidingen die beginnen in Oktober? - Pagina 2 Empty Re: Opleidingen die beginnen in Oktober?

Bericht  Penélope ma 20 aug 2012 - 4:08

Bij capabel heb je 1 jarige opleidingen o.a. doktersassistente:)
Penélope
Penélope
Prater
Prater

Aantal berichten : 1022
Punten : 1877
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Opleidingen die beginnen in Oktober? - Pagina 2 Empty Re: Opleidingen die beginnen in Oktober?

Bericht  Gast ma 20 aug 2012 - 4:11

JaneDoe schreef:
Punk'd schreef:Mijn zus heeft afgelopen jaar een mbo 4 opleiding tot doktersassistent in 1 jaar gedaan.

Je hoeft dus niet perse 3 of 4 jaar naar school. Ik weet alleen niet of ze die opleiding overal aanbieden.

Zij begon met haar opleiding toen mijn neefjes 2 jaar en de ander 3 maanden was.

misschien ben ik brutaal,maar kun je misschien achterhalen waar zij die gedaan heeft? Embarassed Embarassed
Zoiets zou echt top zijn! en dokterassistente lijkt me nog superleuk ook

Of zal ze die ook bij capabel gedaan hebben? smile

Ze heeft het gedaan via ROC A.sa in A.lmere

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Opleidingen die beginnen in Oktober? - Pagina 2 Empty Re: Opleidingen die beginnen in Oktober?

Bericht  Reeza ma 20 aug 2012 - 5:16

Vriendin van mij heeft ook doktersassistente gedaan via capabel. Was wel moeilijk om een stageadres te vinden maar na haar opleiding heeft ze toch vrij snel een baan gevonden!
Wel een nadeel: Ze kreeg minimaal betaald tijdens haar stage en de opleiding is duur.
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Opleidingen die beginnen in Oktober? - Pagina 2 Empty Re: Opleidingen die beginnen in Oktober?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum