Wat dom zeg, kind met slang!
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wat dom zeg, kind met slang!
https://www.youtube.com/watch?v=oOgKCRCCLQA&feature=related
Er gebeurd niks.
Er gebeurd niks.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Re: Wat dom zeg, kind met slang!
Snap nooit zo goed hoe jij al die filpjes zo opzoekt, maar zal wel aan mij liggen.
Gebeurt niks, nou dat weet ik zo nog niet. Vind het er niet fijn uitzien. Die cobra valt het kind wel steeds aan. En later zie je zijn staart om het kindje zijn nekje gaan. Nou dan gebeurt er toch wel iets? Vind het trouwens raar dat ouders hun kindje bij zo'n slang zetten. Maar zal wel met cultuur te maken hebben. Vind het maar niets. Bah!
Gebeurt niks, nou dat weet ik zo nog niet. Vind het er niet fijn uitzien. Die cobra valt het kind wel steeds aan. En later zie je zijn staart om het kindje zijn nekje gaan. Nou dan gebeurt er toch wel iets? Vind het trouwens raar dat ouders hun kindje bij zo'n slang zetten. Maar zal wel met cultuur te maken hebben. Vind het maar niets. Bah!
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Neem dat ze toen wel ingrepen,maar het is wel dom. Hoe is ze opzoek daar gaat het niet om dat kan iedereen vinden dus.
Laatst aangepast door Caribbeanlover op vr 17 aug 2012 - 0:35; in totaal 1 keer bewerkt
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Er gebeurt niks? Ik kende dit filmpje al en vind dit kindermishandeling in z'n puurste vorm.
_Nina- Prater
- Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12
_Nina schreef:Er gebeurt niks? Ik kende dit filmpje al en vind dit kindermishandeling in z'n puurste vorm.
Volgens mij is dit ook dierenmishandeling want ik denk dat ze de giftanden van die slang eruit hebben getrokken.
Herfstblaadjes- Fluisteraar
- Aantal berichten : 380
Punten : 472
Registratiedatum : 19-11-11
Ja inderdaad, ik vind het echt een heel stom filmpje.Herfstblaadjes schreef:_Nina schreef:Er gebeurt niks? Ik kende dit filmpje al en vind dit kindermishandeling in z'n puurste vorm.
Volgens mij is dit ook dierenmishandeling want ik denk dat ze de giftanden van die slang eruit hebben getrokken.
Gast- Gast
Zelda schreef:Ja inderdaad, ik vind het echt een heel stom filmpje.Herfstblaadjes schreef:_Nina schreef:Er gebeurt niks? Ik kende dit filmpje al en vind dit kindermishandeling in z'n puurste vorm.
+1
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Melk in slang Medela Swing
» Droog huidje, lijkt wel een slang
» Ene kind wel een 2e naam, andere kind niet...
» Hoe reageert het eerste kind op het tweede kind?
» Mag jullie kind met elk kind spelen?
» Droog huidje, lijkt wel een slang
» Ene kind wel een 2e naam, andere kind niet...
» Hoe reageert het eerste kind op het tweede kind?
» Mag jullie kind met elk kind spelen?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: