Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

welke winterjas

+16
loura
Caramba
_Nina
rapa nui
Phileine
Caresses
Schaapke
Rush
Mamsie
Blond
Raindrop
Plien84
Zwerver
vlinder-19
Marin
Sarah1985
20 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

welke winterjas  - Pagina 3 Empty Re: welke winterjas

Bericht  Blond vr 17 aug 2012 - 19:10

Parel schreef:
Pixie schreef:Ik krijg niet de indruk dat er heel neerbuigend wordt gedaan over de jassen of over de TO hoor.
Als hier een topic wordt geplaatst waar mede-forummers worden gevraagd te kiezen kan het zijn dat ze geen van beiden mooi vinden, dat is niet alleen bij TO zo, bij iedereen wel eens.
Er worden zelf andere tips gegeven, er wordt geen olie op het vuur gegooid.

Sommige meningen kunnen ook iets genuanceerder kunnen worden gebracht dat is Hrt meer, je kan mensen onbedoeld heel erg kwetsen (niet jij specifiek overigens en ook niet specifiek dit topic) door hun goede bedoelingen neer te halen met een ongezouten mening. Maar misschien ben ik er te gevoelig voor, dacht in een post van de to te lezen tussen de regels door dat ze het idee had dat ze voor schut werd gezet door sommigen.

We behielden haar juist voor het voor schut lopen, door te zeggen dat ze beter kan zoeken naar een andere jas.

Het gebeurt regelmatig dat mensen vragen, 'welke van de twee' en dat er dan reacties komen in de trant van 'beide niet, lelijk!'. Ik vind de reactie van Sarah behoorlijk overdreven in dit geval. Geen idee of er normaal ook zo op haar wordt gereageerd, ik heb alleen mijn mening in dit topic gegeven, ik ken Sarah als forummer verder niet.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

welke winterjas  - Pagina 3 Empty Re: welke winterjas

Bericht  loura vr 17 aug 2012 - 22:47

Op een forum reageren mensen harder dan dat ze in het echt zouden doen.. Je kan wel meningen verwachten van mensen zoals spuuglelijk enzo maar je moet ze ook wel met een korreltje zout nemen.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

welke winterjas  - Pagina 3 Empty Re: welke winterjas

Bericht  _Nina vr 17 aug 2012 - 22:48

loura schreef:Op een forum reageren mensen harder dan dat ze in het echt zouden doen.. Je kan wel meningen verwachten van mensen zoals spuuglelijk enzo maar je moet ze ook wel met een korreltje zout nemen.
Ik reageer op een forum niet anders dan in het echt hoor.
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

welke winterjas  - Pagina 3 Empty Re: welke winterjas

Bericht  loura vr 17 aug 2012 - 22:51

Ik zeg toch ook niet iedereen? Ik weet zeker dat als er een beeldscherm tussen zit en je kent iemand niet dat veel mensen dan harder zijn.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

welke winterjas  - Pagina 3 Empty Re: welke winterjas

Bericht  _Nina vr 17 aug 2012 - 22:58

loura schreef:Ik zeg toch ook niet iedereen? Ik weet zeker dat als er een beeldscherm tussen zit en je kent iemand niet dat veel mensen dan harder zijn.
je hebt het misschien niet over iedereen, maar ik lees ook niet in je bericht dat je het slechts over sómmige mensen hebt.

Ik denk dat het wel meevalt, we hebben allemaal onze normen en waarden en weten goed wanneer we mensen kwetsen en of we dat wel of niet bewust op ons geweten willen hebben, in mijn ogen veranderen die normen en waarden niet ineens als er een beeldscherm tussen zit. Natuurlijk durven mensen beter een mening uit te dragen, maar bewust kwetsen? Nee. En dan nog, zie jij dat in dit topic gebeuren? Ik snap namelijk nog altijd niet zo goed waarom Sarah zich aangevallen voelt. Ik heb welgeteld één persoon niet zo tof zien reageren, maar verder...
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

welke winterjas  - Pagina 3 Empty Re: welke winterjas

Bericht  loura vr 17 aug 2012 - 23:21

_Nina schreef:
loura schreef:Ik zeg toch ook niet iedereen? Ik weet zeker dat als er een beeldscherm tussen zit en je kent iemand niet dat veel mensen dan harder zijn.
je hebt het misschien niet over iedereen, maar ik lees ook niet in je bericht dat je het slechts over sómmige mensen hebt.

Ik denk dat het wel meevalt, we hebben allemaal onze normen en waarden en weten goed wanneer we mensen kwetsen en of we dat wel of niet bewust op ons geweten willen hebben, in mijn ogen veranderen die normen en waarden niet ineens als er een beeldscherm tussen zit. Natuurlijk durven mensen beter een mening uit te dragen, maar bewust kwetsen? Nee. En dan nog, zie jij dat in dit topic gebeuren? Ik snap namelijk nog altijd niet zo goed waarom Sarah zich aangevallen voelt. Ik heb welgeteld één persoon niet zo tof zien reageren, maar verder...
Op zich begrijp ik wel waarom zij zich aangevallen voelt. Want zij vind zelf die twee jassen blijkbaar mooi en die worden dus vreselijk genoemd.. Iets wat zij mooi vind en normaal zou dragen vinden veel mensen in dit topic niet mooi. Kan mij voorstellen dat zij dat niet leuk vind.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

welke winterjas  - Pagina 3 Empty Re: welke winterjas

Bericht  _Nina vr 17 aug 2012 - 23:25

loura schreef:
_Nina schreef:
loura schreef:Ik zeg toch ook niet iedereen? Ik weet zeker dat als er een beeldscherm tussen zit en je kent iemand niet dat veel mensen dan harder zijn.
je hebt het misschien niet over iedereen, maar ik lees ook niet in je bericht dat je het slechts over sómmige mensen hebt.

Ik denk dat het wel meevalt, we hebben allemaal onze normen en waarden en weten goed wanneer we mensen kwetsen en of we dat wel of niet bewust op ons geweten willen hebben, in mijn ogen veranderen die normen en waarden niet ineens als er een beeldscherm tussen zit. Natuurlijk durven mensen beter een mening uit te dragen, maar bewust kwetsen? Nee. En dan nog, zie jij dat in dit topic gebeuren? Ik snap namelijk nog altijd niet zo goed waarom Sarah zich aangevallen voelt. Ik heb welgeteld één persoon niet zo tof zien reageren, maar verder...
Op zich begrijp ik wel waarom zij zich aangevallen voelt. Want zij vind zelf die twee jassen blijkbaar mooi en die worden dus vreselijk genoemd.. Iets wat zij mooi vind en normaal zou dragen vinden veel mensen in dit topic niet mooi. Kan mij voorstellen dat zij dat niet leuk vind.

Tsja, dat blijft het risico van meningen vragen.
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

welke winterjas  - Pagina 3 Empty Re: welke winterjas

Bericht  Caramba za 18 aug 2012 - 0:56

Heeft er denk ik ook mee te maken, leeftijd, gemiddelde ligt volgens mij rond de 25 jaar?
Het postuur van Sarah1985 weet ook niet iedereen. Ik denk dan toch, wanneer je een mening om die jassen vraagt, de meesten zeggen dat ze niet mooi zijn. Maar door 1 reactie je al beledigd voelen? Vind ik een beetje overdreven.

hier op het forum reageer ik niet anders dan face to face.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

welke winterjas  - Pagina 3 Empty Re: welke winterjas

Bericht  Sugarfall za 18 aug 2012 - 3:18

Welke prijs zoek je ongeveer dan? En je moet echt niet maar meteen een jas kopen omdat je denkt dat er niets leuks te vinden is in jouw maat hoor, dat is echt hele grote onzin. Ik weet niet welke maat jij hebt, maar mijn schoonzusje heeft maat 46 en heeft deze jas gekocht http://www.simplybe-euro.com/shop/single-breasted-collarless-coat/je527/product/details/show.action?pdBoUid=5022#colour:,size: staat haar echt heel erg mooi! Ik zou zoiets, of een A-lijn model zoeken, de modellen die je plaatste doen echt helemaal niets voor je figuur, zelfs niet als iemand met maat 34 die aantrekt.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

welke winterjas  - Pagina 3 Empty Re: welke winterjas

Bericht  Gast za 18 aug 2012 - 3:37

Luce schreef:Meid, met de jassen die jij plaatste lijk je nog 20 kilo zwaarder dan je bent. Echt niét doen. Geldt ook voor de jas van Schaapke. Zo verschrikkelijk zonde om zo'n model te kopen...


Heel erg mee eens!
Volgens mij ben je ook niet zo heel erg groot, Sarah? Dan zou ik ook niet een jas nemen die tot over je knieen komt..
Een ieder die dat draagt (en die ook niet zo groot is) vind ik net een rollade op pootjes... welke winterjas  - Pagina 3 1270000679

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

welke winterjas  - Pagina 3 Empty Re: welke winterjas

Bericht  Mamsie za 18 aug 2012 - 3:53

Dan was ik de persoon die niet aardig reageerde. Tja ik vond de jassen zo verschillend en lelijk dat ik dacht dat ze grapje maakte. Ook vanwege het weer.
Maar goed ik bedoelde het niet rot verder. Ik heb daarna zelfs nog gekeken naar andere leuke jassen maar kon alleen vrij dure vinden

Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

welke winterjas  - Pagina 3 Empty Re: welke winterjas

Bericht  Gast za 18 aug 2012 - 4:07

Mamsie schreef:Dan was ik de persoon die niet aardig reageerde. Tja ik vond de jassen zo verschillend en lelijk dat ik dacht dat ze grapje maakte. Ook vanwege het weer.
Maar goed ik bedoelde het niet rot verder. Ik heb daarna zelfs nog gekeken naar andere leuke jassen maar kon alleen vrij dure vinden


Haha ik heb ook al een maand een winterjas in huis hoor :P


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

welke winterjas  - Pagina 3 Empty Re: welke winterjas

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum