Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

welke winterjas

+16
loura
Caramba
_Nina
rapa nui
Phileine
Caresses
Schaapke
Rush
Mamsie
Blond
Raindrop
Plien84
Zwerver
vlinder-19
Marin
Sarah1985
20 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

welke winterjas  - Pagina 2 Empty Re: welke winterjas

Bericht  Gast vr 17 aug 2012 - 2:33

Mamsie schreef:
Sarah1985 schreef:
Mamsie schreef:
Sarah1985 schreef:
Mamsie schreef:Het kan niet anders dan dat je ons zit te stangen.

want?

geen idee, omdat je zin had in een vrijdagmiddag lolletje?

nee ben bloedserieus

Dat blijkt, nou dan zeg ik verder maar niets meer.

lol!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

welke winterjas  - Pagina 2 Empty Re: welke winterjas

Bericht  rapa nui vr 17 aug 2012 - 2:35

Chance schreef:welke winterjas  - Pagina 2 DAY-Wintery-Wollen-Mantel-01

Een zwarte, wollen mantel vind ik bij vrijwel iedereen mooi staan. Eventueel iets korter dan de jas hierboven afgebeeld.

En dat je die jassen overal ziet, wil natuurlijk niet zeggen dat je ze mooi hoeft te vinden.

Als je wat steviger bent moet je alleen niet zo'n dubbele knopenrij nemen, maakt weer extra breed. Ik heb een wollen jas die prima is voor het najaar en een milde winter maar die als het vriest echt te koud is. Ik heb ook nog een andere wollen jas met voering die wel warmer is maar wat minder charmant. Ik vind een wollen jas vaak wel mooier staan dan zo'n gewatteerde jas. Daar voel ik me altijd zo'm michelinmannetje in. Ik vind een jas kopen ook altijd erg lastig, ik moet er echt tegen aan lopen. Er zijn zo veel dingen die ik niet mooi vind.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

welke winterjas  - Pagina 2 Empty Re: welke winterjas

Bericht  vlinder-19 vr 17 aug 2012 - 2:55

Chance schreef:
Schaapke schreef:Ik weet niet wat voor een jassen je geplaatst had, maar ik vind dit ook altijd wel leuk:
http://www.missetam.nl/parka-grijs/nl/product/19948/

Oh god, ook al zo lelijk.

+1
vlinder-19
vlinder-19
Prater
Prater

Aantal berichten : 731
Punten : 903
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

welke winterjas  - Pagina 2 Empty Re: welke winterjas

Bericht  Schaapke vr 17 aug 2012 - 3:03

vlinder-19 schreef:
Chance schreef:
Schaapke schreef:Ik weet niet wat voor een jassen je geplaatst had, maar ik vind dit ook altijd wel leuk:
http://www.missetam.nl/parka-grijs/nl/product/19948/

Oh god, ook al zo lelijk.

+1

En wat vinden jullie er dan zo lelijk aan, als ik vragen mag?

Schaapke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

welke winterjas  - Pagina 2 Empty Re: welke winterjas

Bericht  Blond vr 17 aug 2012 - 3:13

Waarom vind je iets lelijk, geen idee. Ik vind gewoon niets mooi aan die jas. En ik denk ook niet dat hij flatteert.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

welke winterjas  - Pagina 2 Empty Re: welke winterjas

Bericht  Schaapke vr 17 aug 2012 - 3:35

Chance schreef:Waarom vind je iets lelijk, geen idee. Ik vind gewoon niets mooi aan die jas. En ik denk ook niet dat hij flatteert.

En een wollen jas wel?

Schaapke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

welke winterjas  - Pagina 2 Empty Re: welke winterjas

Bericht  _Nina vr 17 aug 2012 - 3:39

Ik heb dit jaar helaas geen geld voor een nieuwe winterjas, maar ik heb in principe nog wel 2 goeie liggen. Niet de mooiste, maar vooruit.
Ik vraag me af welke jassen je geplaatst hebt Sarah, jammer dat je ze weghaalt, dab werk je dergelijke reacties als die in dit topic gegeven zijn ook wel in de hand.

De jas die Schaapke geplaatst had vind ik eigenlijk een jas voor maat 50+, en zelfs dan kun je meer moeite doen om een meer flatterende jas uit te kiezen.
Ik vind die wollen jassen ook fijn, door het model kleden die ook af, wil er eigenlijk ook weer eentje maar helaas dus geen geld. Op de eht koude dagen deed ik er altijd een dikkere trui/vest extra onder, maar eigenlijk alleen als er veel wind staat, want anders is zo'n jas warm genoeg.
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

welke winterjas  - Pagina 2 Empty Re: welke winterjas

Bericht  _Nina vr 17 aug 2012 - 3:41

Schaapke schreef:
Chance schreef:Waarom vind je iets lelijk, geen idee. Ik vind gewoon niets mooi aan die jas. En ik denk ook niet dat hij flatteert.

En een wollen jas wel?
Jep. Een wollen jas is 9 van de 10x getailleerd, in die jij plaatste zit geen enkele vorm. Ik vind dat meer een jas voor mensen die zichzelf dik vinden en die alláng blij zijn dat ze een jas vinden en die hopen dat hun figuur daarin niet opvalt. Terwijl je alleen maar dikker lijkt.
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

welke winterjas  - Pagina 2 Empty Re: welke winterjas

Bericht  _Nina vr 17 aug 2012 - 3:46

Deze vind ik al mooier uit de Plus-collectie van Etam, alleen vind ik de capuchon niet mooi:
http://www.missetam.nl/trenchcoat-zwart/nl/product/20285/
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

welke winterjas  - Pagina 2 Empty Re: welke winterjas

Bericht  _Nina vr 17 aug 2012 - 4:00

http://www.missetam.nl/trenchcoat-kort-paars/nl/product/20291/

Deze vind ik leuk I love you
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

welke winterjas  - Pagina 2 Empty Re: welke winterjas

Bericht  Sarah1985 vr 17 aug 2012 - 4:10

Dat de foto's weg zijn komt omdat ik ze.per ongeluk van de site waar ze stonden afgehaald heb.

Zn wollen jas word het ook niet want kan daar niet tegen. Die jij plaatst statler vind ik niet z

Vind het jammer dat er steeds zo negatief op mij gereageerd word. Niet iedereen heeft de zelfde smaak en perfecte maat. Zoveel keus is er niet in mijn maat voor een normale prijs
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

welke winterjas  - Pagina 2 Empty Re: welke winterjas

Bericht  Schaapke vr 17 aug 2012 - 4:13

_Nina schreef:
Schaapke schreef:
Chance schreef:Waarom vind je iets lelijk, geen idee. Ik vind gewoon niets mooi aan die jas. En ik denk ook niet dat hij flatteert.

En een wollen jas wel?
Jep. Een wollen jas is 9 van de 10x getailleerd, in die jij plaatste zit geen enkele vorm. Ik vind dat meer een jas voor mensen die zichzelf dik vinden en die alláng blij zijn dat ze een jas vinden en die hopen dat hun figuur daarin niet opvalt. Terwijl je alleen maar dikker lijkt.

Ik ben het niet helemaal met je eens. Een wollen jas kan juist pompeus lijken, mits er de juiste vorm in zit.
De jas die ik plaatste is d.m.v. een koort in model te 'trekken'. Op zich niks mis mee, vind ik.

De jas die plaatste van de +collectie van Mis Etam vind ik dan weer wat lomp ogen door die grote 'houtje-touwtjes'.
Maar goed, lomp of niet het is lastig om een beetje winterjas in een grote maat te vinden.

Schaapke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

welke winterjas  - Pagina 2 Empty Re: welke winterjas

Bericht  Mamsie vr 17 aug 2012 - 4:17

Tja we kunnen je maat niet zien door t beeldscherm. Als je alleen leuke reacties wilt moet je niets vragen.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

welke winterjas  - Pagina 2 Empty Re: welke winterjas

Bericht  Blond vr 17 aug 2012 - 4:25

Sarah1985 schreef:Dat de foto's weg zijn komt omdat ik ze.per ongeluk van de site waar ze stonden afgehaald heb.

Zn wollen jas word het ook niet want kan daar niet tegen. Die jij plaatst statler vind ik niet z

Vind het jammer dat er steeds zo negatief op mij gereageerd word. Niet iedereen heeft de zelfde smaak en perfecte maat. Zoveel keus is er niet in mijn maat voor een normale prijs

Dan moet je niet vragen naar de mening van anderen.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

welke winterjas  - Pagina 2 Empty Re: welke winterjas

Bericht  _Nina vr 17 aug 2012 - 4:25

Sarah1985 schreef:Dat de foto's weg zijn komt omdat ik ze.per ongeluk van de site waar ze stonden afgehaald heb.

Zn wollen jas word het ook niet want kan daar niet tegen. Die jij plaatst statler vind ik niet z

Vind het jammer dat er steeds zo negatief op mij gereageerd word. Niet iedereen heeft de zelfde smaak en perfecte maat. Zoveel keus is er niet in mijn maat voor een normale prijs
Welke maat heb je? En die wollen jas is gevoerd, ik kan ook niet goed tegen wol maar zo'n jas kan ik prima hebben.
En qua negatief reageren vind ik het wel meevallen. Je vaagt en mening en die wordt ook netjes gegeven. Los van Mamsie misschien even.
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

welke winterjas  - Pagina 2 Empty Re: welke winterjas

Bericht  _Nina vr 17 aug 2012 - 4:28

Schaapke schreef:
_Nina schreef:
Schaapke schreef:
Chance schreef:Waarom vind je iets lelijk, geen idee. Ik vind gewoon niets mooi aan die jas. En ik denk ook niet dat hij flatteert.

En een wollen jas wel?
Jep. Een wollen jas is 9 van de 10x getailleerd, in die jij plaatste zit geen enkele vorm. Ik vind dat meer een jas voor mensen die zichzelf dik vinden en die alláng blij zijn dat ze een jas vinden en die hopen dat hun figuur daarin niet opvalt. Terwijl je alleen maar dikker lijkt.

Ik ben het niet helemaal met je eens. Een wollen jas kan juist pompeus lijken, mits er de juiste vorm in zit.
De jas die ik plaatste is d.m.v. een koort in model te 'trekken'. Op zich niks mis mee, vind ik.

De jas die plaatste van de +collectie van Mis Etam vind ik dan weer wat lomp ogen door die grote 'houtje-touwtjes'.
Maar goed, lomp of niet het is lastig om een beetje winterjas in een grote maat te vinden.
Natuurlijk hoeft een wollen jas niet iedereen te staan, maar zo'n jas met een koord zit net als een vuilniszak met een touwtje erom. I vind jouw jas lomper dan diegene die ik plaatste.
Een aantrekkoordje is ook niet te vergelijken met een getailleerd model. Juist als je wat steviger bent (ja, ik ook) kun je beter voor een getailleerd model kiezen dan voor een hobbezak met een koordje. Zo zonde, jullie zijn jonge meiden, kleed je dan niet als een 50-jarige...
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

welke winterjas  - Pagina 2 Empty Re: welke winterjas

Bericht  Caramba vr 17 aug 2012 - 4:42

Als ik een winterjas/tussenjas koop is dit altijd een wollen 1. Ik heb het nooit koud in de winter, dus zo'n jas is voor mij goed genoeg. Echte winterjas heb ik dus ook nooit.

Die schaapke plaatste vind ik dus ook echt niet mooi.
Die _Nina plaatste gaat, de kleur is echt mijn kleur welke winterjas  - Pagina 2 1578173417
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

welke winterjas  - Pagina 2 Empty Re: welke winterjas

Bericht  Phileine vr 17 aug 2012 - 4:49

_Nina schreef:
Sarah1985 schreef:Dat de foto's weg zijn komt omdat ik ze.per ongeluk van de site waar ze stonden afgehaald heb.

Zn wollen jas word het ook niet want kan daar niet tegen. Die jij plaatst statler vind ik niet z

Vind het jammer dat er steeds zo negatief op mij gereageerd word. Niet iedereen heeft de zelfde smaak en perfecte maat. Zoveel keus is er niet in mijn maat voor een normale prijs


Welke maat heb je? En die wollen jas is gevoerd, ik kan ook niet goed tegen wol maar zo'n jas kan ik prima hebben.
En qua negatief reageren vind ik het wel meevallen. Je vaagt en mening en die wordt ook netjes gegeven. Los van Mamsie misschien even.

Er zijn zoveel leuke jassen, helemaal voor de prijzen die ik hier in dit topic voorbij zie komen. Het wol zit alleen de buitenkant, dus daar heb je geen last van (in de zin van: het komt niet tegen je huid aan). Ik ga niet liegen als er om mijn mening gevraagd wordt. Het is toch veel fijner als iedereen gewoon een oprechte, eerlijke reactie geeft? Ook met een grotere maat kan je prima leuke jassen voor een goede prijs kopen.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

welke winterjas  - Pagina 2 Empty Re: welke winterjas

Bericht  loura vr 17 aug 2012 - 5:30

Jammer heb ze gemist
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

welke winterjas  - Pagina 2 Empty Re: welke winterjas

Bericht  Jeanette vr 17 aug 2012 - 5:33

Hmm, ook gemist! Ben nu wel nieuwsgierig hoe ze er uit zagen!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

welke winterjas  - Pagina 2 Empty Re: welke winterjas

Bericht  Parel vr 17 aug 2012 - 6:51

Maar ik denk dan, als er wordt gevraagd te kiezen tussen 2 jassen, omdat degene die ze plaatst daarover twijfelt, zeg dan gewoon welke je zou kiezen, waarom of waarom je niet die zou kiezen en wat je haar wel aan zou raden.

Natuurlijk zou het handig zijn als de to iets meer info zou geven bijv qua postuur, maar vaak wordt er door mensen (niet specifiek 1 persoon) zo neerbuigend over gedaan.

Als IK een mening heb over een kledingstuk en die conflicteert met wat de to kennelijk mooi vindt, dan plaats ik gewoon geen reactie. Maar goed, dat ben ik, niet overal hoeft olie op het vuur gegooid te worden.

Ontopic ; Sarah, ik denk dat je gewoon even naar bijv. de Miss Etam moet gaan en een mooie getailleerde (desnoods) wollen jas moet gaan passen. Misschien kan je er wel tegen. Vooral bij vrouwen met een iets voller figuur moet de nadruk gelegd worden op de positieve punten. Zou niet zo'n kort jasje doen, maar iets wat optisch meer taille benadrukt.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

welke winterjas  - Pagina 2 Empty Re: welke winterjas

Bericht  Gast vr 17 aug 2012 - 9:31

Het is gewoon niet waar Sarah, dat je er niet mooi en goed kan uit zien met een maat die jij hebt. Gewoon klinkklare onzin. Je moet alleen weten wat goed voor je figuur is, en daar moet je handig in worden.

[url=Paarse jas]http://www.missetam.nl/trenchcoat-kort-paars/nl/product/20291/[/url]
[url=Zwarte lange jas]http://www.missetam.nl/trenchcoat-zwart/nl/product/20285/[/url]
[url=Korte zwarte jas]http://www.wehkamp.nl/damesmode/jassen/AMA/923626/C21_1AC_AMA_923626/?KW2=45675_45658_45690_49634[/url]
[url=Zwarte jas]http://www.wehkamp.nl/damesmode/jassen/CA7/324464/C21_1AC_CA7_324464/?PRmin=5&PRmax=180&KAPRmin=500&KAPRmax=18000&F=1,2,3,17&SM=0[/url]

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

welke winterjas  - Pagina 2 Empty Re: welke winterjas

Bericht  Poubelle vr 17 aug 2012 - 9:42

Ik krijg niet de indruk dat er heel neerbuigend wordt gedaan over de jassen of over de TO hoor.
Als hier een topic wordt geplaatst waar mede-forummers worden gevraagd te kiezen kan het zijn dat ze geen van beiden mooi vinden, dat is niet alleen bij TO zo, bij iedereen wel eens.
Er worden zelf andere tips gegeven, er wordt geen olie op het vuur gegooid.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

welke winterjas  - Pagina 2 Empty Re: welke winterjas

Bericht  Gast vr 17 aug 2012 - 9:47

Meid, met de jassen die jij plaatste lijk je nog 20 kilo zwaarder dan je bent. Echt niét doen. Geldt ook voor de jas van Schaapke. Zo verschrikkelijk zonde om zo'n model te kopen...


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

welke winterjas  - Pagina 2 Empty Re: welke winterjas

Bericht  Parel vr 17 aug 2012 - 9:55

Pixie schreef:Ik krijg niet de indruk dat er heel neerbuigend wordt gedaan over de jassen of over de TO hoor.
Als hier een topic wordt geplaatst waar mede-forummers worden gevraagd te kiezen kan het zijn dat ze geen van beiden mooi vinden, dat is niet alleen bij TO zo, bij iedereen wel eens.
Er worden zelf andere tips gegeven, er wordt geen olie op het vuur gegooid.

Sommige meningen kunnen ook iets genuanceerder kunnen worden gebracht dat is Hrt meer, je kan mensen onbedoeld heel erg kwetsen (niet jij specifiek overigens en ook niet specifiek dit topic) door hun goede bedoelingen neer te halen met een ongezouten mening. Maar misschien ben ik er te gevoelig voor, dacht in een post van de to te lezen tussen de regels door dat ze het idee had dat ze voor schut werd gezet door sommigen.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

welke winterjas  - Pagina 2 Empty Re: welke winterjas

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum