Heb jij je winterjas al aan?
+41
Blueschick
Caramba
Ellusss
Error
Shisha
patjuhhh
Raindrop
Makamba
Saxy
Lilou
Thunder
Monte
Ugly Betty
Tania
Middleme
Moonlight
TNMN
Ringling
KOL
rapa nui
luisa
flower
Arwyn
Blond
LieveSterre
Eris
PluDan
SuperGrover
Silver
Zonnetje
Atelier Madame
Sanner
Penny Blossom
Minx
Printje
Serena
Suus
minoessepoes
Bliss
girli
Jeanette
45 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Ik draag nog mijn leren jasje, al moet ik wel zeggen dat ik dan voornamelijk in de auto zit haha. Ik denk dat ik mijn winterjas vandaag ook maar eens aan ga trekken, want vind het stukken kouder dan gisteren.
Ik draag nog mijn leren jasje, al moet ik wel zeggen dat ik dan voornamelijk in de auto zit haha. Ik denk dat ik mijn winterjas vandaag ook maar eens aan ga trekken, want vind het stukken kouder dan gisteren.
Laatst aangepast door Jeanette op di 18 okt 2011 - 0:22; in totaal 1 keer bewerkt
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Heb jij je winterjas al aan?
Nee hoor. Gewoon mn zomerjas met een sjaal. Eerste paar minuten is het fris en daarna heb ik mezelf wel warm gefietst.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Ja, maar vind het nog wel te warm... Mijn zomerjas is weer te koud, dus liever wat warmer dan
Gast- Gast
Nee, want die wordt eind november bezorgd door H&M Maar vind t nu ook nog niet nodig hoor, ik heb een tijdje terug een nepleren jasje gekocht en die vind ik prima voor nu, kan ik nog wel ff mee doen denk ik.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Nee mijn leren jasje en die vind ik echt nog wel warm genoeg. Ik fiets mezelf inderdaad ook wel warm en tegen de tijd dat ik op mijn werk aan kom heb ik meestal mijn jas open zelfs.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Heb over het algemeen nu mijn leren jasje aan, of mijn regenjas als het hard regent. Vond het vandaag ook een stuk minder koud dan vorige week 's ochtends en 's avonds met dat mooie heldere weer. Op de fiets krijg ik het heel snel al warm, dus dan is een winterjas nog niet nodig. Afgelopen weekend heb ik wel mijn winterjas aangehad, 's ochtends om 7 uur was het namelijk erg koud!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Ik heb mijn zomerjas nog aan. Heb het nog niet echt koud gehad.
Gast- Gast
Ik heb hem vorige week aangedaan, maar dan mijn oude, die is wat dunner. Mijn dikke nieuwe jas bewaar ik voor als de temp overdag ook onder de 10 graden is. Nu vind ik het 's ochtends als ik weg ga echt te koud voor mn zomerjas.
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10
Nee nog niet, moet er zelfs nog eentje kopen.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Ja ik heb hem al aan, al moet ik er wel bij zeggen dat ik er nog redelijk wat dunne shirtjes onder aan heb.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
+1Fairytale schreef:Ja ik heb hem al aan, al moet ik er wel bij zeggen dat ik er nog redelijk wat dunne shirtjes onder aan heb.
Penny Blossom- Prater
- Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Nee, ik heb ook nog geen winterjas.
Draag gewoon dikke vesten met een sjaal. En zelfs daar heb ik het meestal nog te warm mee.
Draag gewoon dikke vesten met een sjaal. En zelfs daar heb ik het meestal nog te warm mee.
Sanner- Fluisteraar
- Aantal berichten : 18
Punten : 18
Registratiedatum : 04-10-11
Nee hoor, echt nog niet. Ik heb een trenchcoat aan, en draag hem als het hard waait, nu gewoon met een sjaal.
Gast- Gast
Ik loop ook in een leren jasje, wel met shawl.
Mijn echte winterjas heb ik nog niet aan gehad.
Mijn echte winterjas heb ik nog niet aan gehad.
Gast- Gast
Ik ook nog niet. Ik heb nu meestal mijn leren jasje aan of een blazertje. Mijn winterjas heb ik zaterdagnacht wel even aan gehad toen ik naar een feestje ging en om half 4 's nachts was het toch wel fris.
Gast- Gast
Nee, ik draag een blazer met een sjaal. Als ik nu al mijn winterjas draag, ben ik bang dat ik de winter niet ga overleven.
Gast- Gast
+1minoessepoes schreef:Nee mijn leren jasje en die vind ik echt nog wel warm genoeg. Ik fiets mezelf inderdaad ook wel warm en tegen de tijd dat ik op mijn werk aan kom heb ik meestal mijn jas open zelfs.
v
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik draag nu ook mijn leren jasje, meestal met een sjaal.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Nee maar zit ook voornamelijk in de auto om naar het werk te gaan bijvoorbeeld.
Gast- Gast
Mijn tussenjas, nep-lerenjasje met lichte voering heb ik veel aan als ik op de fiets stap of ga wandelen, voor activiteiten waar ik in de auto heen ga heb ik een gewone blazer als jasje aan.
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Ik heb zaterdagavond mijn winterjas aan gehad, maar zat toen heel de avond buiten. Verder doe ik ''m nog niet aan, dan heb ik het alleen maar koud als ik 'm straks echt nodig heb.
Gast- Gast
Nee, maar ik ga die overstap wel gauw maken, aangezien mijn zomerjas bijna niet meer dicht kan nu er 2 knopen kapot zijn
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Vorige week heb ik mijn nieuwe winterjas gekocht, maar ik heb hem nog niet aan gehad. Heb nu nog mijn zomerjas aan met een sjaal. Ben bang dat als ik hem nu al aan doe, dat ik het straks als het echt winter word niet meer warm heb.
PluDan- Kletskop
- Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10
Nee nog niet. Als ik dat nu al ga doen heb ik er over twee maanden niet veel meer aan.
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10
Ik wel, ik heb het liever iets te warm als te koud (maar ik heb het ook echt ontzettend snel koud )
LieveSterre- Fluisteraar
- Aantal berichten : 103
Punten : 148
Registratiedatum : 10-01-11
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: