Cadeau schoonmoeder
+7
sanne-84
Snoes
Ibbeltje
Paper Crown
Susan
Gympie
May
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
Cadeau schoonmoeder
Zondag is mijn schoonmoeder jarig en we willen haar een cadeau geven. Alleen.....ze wil geen cadeau! Mijn vriend en ik vinden het echt heel raar om met lege handen op een verjaardag aan te komen, maar ze wordt echt boos/geïrriteerd als ze iets krijgt. Haar eerste antwoord is dan standaard: dat had je niet moeten doen! In plaats van bedankt
Ik vermoed dat ze zich erg bezwaard voelt als ze iets krijgt. Nu is het zo dat ze ons erg geholpen heeft door de jaren heen (veel opgepast, mij geholpen in het huishouden) en ik zou het zelf echt heel rot vinden om met lege handen aan te komen.
Wat zouden jullie doen? Toch een cadeau kopen met risico dat ze boos wordt of gewoon niks kopen en ons ontzettend lullig voelen?
Ik vermoed dat ze zich erg bezwaard voelt als ze iets krijgt. Nu is het zo dat ze ons erg geholpen heeft door de jaren heen (veel opgepast, mij geholpen in het huishouden) en ik zou het zelf echt heel rot vinden om met lege handen aan te komen.
Wat zouden jullie doen? Toch een cadeau kopen met risico dat ze boos wordt of gewoon niks kopen en ons ontzettend lullig voelen?
Gast- Gast
Re: Cadeau schoonmoeder
een hele mooie ingelijste foto van die knappe zoon van jullie? Geen enkele oma zegt daar nee tegen....
Gast- Gast
Kun je niet iets kopen en je zoon het dan laten geven? Dus dat het zeg maar een cadeautje van je zoontje is voor oma.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Haha! Ik heb nu geen tijd meer om een foto uit te printen, omdat de inktcardridges op zijn maar anders was het een heel leuk idee, dank je wel!PinkCoelho schreef:een hele mooie ingelijste foto van die knappe zoon van jullie? Geen enkele oma zegt daar nee tegen....
Gast- Gast
Ja dat zei mijn vriend ook inderdaad.May schreef:Kun je niet iets kopen en je zoon het dan laten geven? Dus dat het zeg maar een cadeautje van je zoontje is voor oma.
Gast- Gast
Zelda schreef:Haha! Ik heb nu geen tijd meer om een foto uit te printen, omdat de inktcardridges op zijn maar anders was het een heel leuk idee, dank je wel!PinkCoelho schreef:een hele mooie ingelijste foto van die knappe zoon van jullie? Geen enkele oma zegt daar nee tegen....
Heb je geen Hema in de buurt? Dan kun je snel fotoservice doen, binnen een uur is je foto gedrukt.
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Geen cadeau kopen, maar gewoon een aardigheidje, een plantje, een bloemetje, een doosje chocola. Foto van je zoon vind ik ook een goed idee.
Bij ons in de familie geven volwassenen elkaar helemaal geen cadeaus meer op verjaardagen, dat hebben we afgeschaft. Iedereen komt dan dus gewoon met lege handen en niemand voelt zich daar lullig over, want het is gewoon de afspraak.
Bij ons in de familie geven volwassenen elkaar helemaal geen cadeaus meer op verjaardagen, dat hebben we afgeschaft. Iedereen komt dan dus gewoon met lege handen en niemand voelt zich daar lullig over, want het is gewoon de afspraak.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Omdat het mijn schoonmoeder is willen we wel een cadeau geven, ook omdat ze al best veel heeft gedaan....mijn ouders krijgen ook elk jaar nog een cadeau.Susan schreef:Geen cadeau kopen, maar gewoon een aardigheidje, een plantje, een bloemetje, een doosje chocola. Foto van je zoon vind ik ook een goed idee.
Gast- Gast
Ik zou gewoon wat moois kopen. Ze zal zich wellicht niet erg makkelijk voelen maar als jullie zeggen dat het niet alleen een cadeau is maar een blijk van waardering kan ze het denk ik best waarderen!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Zelda schreef:Omdat het mijn schoonmoeder is willen we wel een cadeau geven, ook omdat ze al best veel heeft gedaan....mijn ouders krijgen ook elk jaar nog een cadeau.Susan schreef:Geen cadeau kopen, maar gewoon een aardigheidje, een plantje, een bloemetje, een doosje chocola. Foto van je zoon vind ik ook een goed idee.
Ja, mijn ouders ook en ik vind het ook niet raar om een cadeau te kopen, maar als zij het echt niet wil en jullie willen niet met lege handen aankomen dan zou ik eerder een aardigheidje kopen dan echt een cadeau.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Heb je al wat laten maken door kleine M?
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ik zou daarom niet persé een duur cadeau kopen, maar zoals iemand hier ook al zei: een kleinigheidje. En laat het door M. ofzo afgeven, tegen hem zal ze niet 'boos' worden ;-)
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Sommige willen dat ook wel eens zeggen, maar menen het niet echt. Ligt dus een beetje aan de manier waarop het gezegd wordt.
Als je weet dat ze het echt meent dan zou ik idd een foto van je zoontje doen (Idd bij hema is ie zo uitgeprint). Of een bosje bloemen/chocola ofzo
Als je weet dat ze het echt meent dan zou ik idd een foto van je zoontje doen (Idd bij hema is ie zo uitgeprint). Of een bosje bloemen/chocola ofzo
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
of een dagje uit met jullie gezin? dierentuin oid
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
bolus26 schreef:of een dagje uit met jullie gezin? dierentuin oid
Ook een leuk idee. En misschien voelt ze zich dan minder bezwaard.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Ik weet niet hoe oud je kleine is, maar misschien kun je bij de xenos een Canvas doek halen en het door hem/haar laten beschilderen...?
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Ben je er al uit wat je gaat doen?
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Kun je niet een abonnement op een tijdschrift nemen wat dan op haar adres bezorgd wordt?
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Schoonmoeder....zucht....
» Cadeautje schoonmoeder
» Fiets van schoonmoeder
» Mijn schoonmoeder...
» bruiloft schoonmoeder
» Cadeautje schoonmoeder
» Fiets van schoonmoeder