Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe deden jullie dit na de geboorte van een tweede baby?

+5
Liadan
Susan
Tania
Stokstaartje
Printje
9 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Hoe deden jullie dit na de geboorte van een tweede baby? - Pagina 3 Empty Re: Hoe deden jullie dit na de geboorte van een tweede baby?

Bericht  Printje do 16 aug 2012 - 9:58

Susan misschien heb je ook wel helemaal gelijk. Ik ben niet zo van dat hele kleine baby maar meer van het doen inderdaad.
Daarnaast heb ik niet echt een realistische babytijd om op terug te kijken dus eigenlijk zit ik mezelf alleen maar gek te maken (en moet ik dit topic ook niet maken met EN over mijn lijk aan EN met gierende hormonen)


Maar nu ga ik maar naar bed, waar R inmiddels ook alweer ligt....
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe deden jullie dit na de geboorte van een tweede baby? - Pagina 3 Empty Re: Hoe deden jullie dit na de geboorte van een tweede baby?

Bericht  Susan do 16 aug 2012 - 10:06

Maak je jezelf echt zoveel zorgen? Het komt echt allemaal wel goed hoor. Ik hoor het zo vaak dat mensen bang zijn dat ze voor de tweede niet kunnen voelen wat ze voor de eerste voelen en ik heb nog nooit gehoord dat die angst ook is uitgekomen. Dat de babytijd niet je favoriete fase is, daar zou ik me ook al niet schuldig om voelen. Breek daar je hoofd nou maar niet over, het komt echt wel in orde.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe deden jullie dit na de geboorte van een tweede baby? - Pagina 3 Empty Re: Hoe deden jullie dit na de geboorte van een tweede baby?

Bericht  Tania do 16 aug 2012 - 10:07

Ik vind de babytijd van M. echt veel minder zwaar dan die van J. Omdat M. gewoon een veel makkelijkere baby is dan J. maar ook omdat de omstandigheden beter zijn. Na de geboorte van J. heb ik wel een flinke tijd moeten herstellen en ondertussen was mijn man ook weer ziek en kwam in het ziekenhuis en daarna duurde het nog een flinke tijd voordat hij zich weer beter voelde. Nu is alles rustig en M. is tot nu toe een makkelijke baby.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe deden jullie dit na de geboorte van een tweede baby? - Pagina 3 Empty Re: Hoe deden jullie dit na de geboorte van een tweede baby?

Bericht  Printje do 16 aug 2012 - 10:09

Susan je bent een schat.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe deden jullie dit na de geboorte van een tweede baby? - Pagina 3 Empty Re: Hoe deden jullie dit na de geboorte van een tweede baby?

Bericht  Susan do 16 aug 2012 - 10:10

Ik deed Yrsa ook veel makkelijker in de draagdoek, dat scheelde echt zoveel, dat was zo relaxed. Bij Ezra durfde ik dat helemaal niet, ik was veel te bang dat die doek los zou schieten of dat hij eruit zou vallen, maar bij haar had ik het knopen echt goed door en had ik meer zelfvertrouwen. Zo zijn er nog wel meer dingen die je de tweede keer makkelijker doet of waar je meer routine in hebt.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe deden jullie dit na de geboorte van een tweede baby? - Pagina 3 Empty Re: Hoe deden jullie dit na de geboorte van een tweede baby?

Bericht  Susan do 16 aug 2012 - 10:10

Printje schreef:Susan je bent een schat.

Jij ook en nu lekker je bed in. Hoe deden jullie dit na de geboorte van een tweede baby? - Pagina 3 699888
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe deden jullie dit na de geboorte van een tweede baby? - Pagina 3 Empty Re: Hoe deden jullie dit na de geboorte van een tweede baby?

Bericht  Tania do 16 aug 2012 - 10:11

Susan schreef:
Printje schreef:Susan je bent een schat.

Jij ook en nu lekker je bed in. Hoe deden jullie dit na de geboorte van een tweede baby? - Pagina 3 699888

En dan wel slapen en niet je hoofd breken over allemaal dingen die echt wel goed komen!

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe deden jullie dit na de geboorte van een tweede baby? - Pagina 3 Empty Re: Hoe deden jullie dit na de geboorte van een tweede baby?

Bericht  Gast do 16 aug 2012 - 11:22

Dochter was hier thuis tijdens de bevalling en werd pas wakker toen de jongste geboren was. Ze kwam met mijn man beneden en was vooral onder de indruk van de vk en partushulp. De baby lag ggewoon bij me. We hebben samen de baby bekeken en ons er samen over verwonderd dat alles heel klein was. Hier hadden we het in de zwangerschap al vaak over gehad, dus dat kende ze precies (de baby heeft kleine handjes, y.inthe heeft grote handen). Als ze.nu even komt kijken zegt ze dat nog steeds:)

En voor deze baby voel ik net zoveel liefde weer, je moet het kindje alleen weer leren kennen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe deden jullie dit na de geboorte van een tweede baby? - Pagina 3 Empty Re: Hoe deden jullie dit na de geboorte van een tweede baby?

Bericht  Gast do 16 aug 2012 - 20:39

Haha, daar heb ik echt niet over na gedacht Laughing Mijn oudste zag de jongste in het ziekenhuis, hij kwam ons samen met zijn vader ophalen. En ik hield de jongste gewoon vast. Nooit probleem geweest hoor. Ik zou me er niet zo druk om maken als ik jou was Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe deden jullie dit na de geboorte van een tweede baby? - Pagina 3 Empty Re: Hoe deden jullie dit na de geboorte van een tweede baby?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum