Klapperende eierstokken, maar nog niet te realiseren..
+67
mii_joyce
Sterrin_
CCC
Fortissimo
Sanne
Sam
Highway
Thunder
Stokstaartje
Chocoholic
Slakje
Suus
Supertalentje
Océane
Gympie
_Lana_
Minx
Verona
lente
Discordia
Mida4you
Arwyn
SoGood
Lumen
sonly
Lilou
Mermaid
Ooh La La!
Darius
Caramba
Elliot
Rush
Anousch91
vlinder-2011
Lonely Goatherd
Parisienne
Steep
Flower_L
Guus
Snoes
Twellie
Lousanne
Alex
studiebol
Parel
Rebecca
Makamba
Paper Crown
Marin
Atelier Madame
Lady1984
Silver
Lejow
slaatje
Stuiterbal
Bloempjuh23
PapillonRose
luenca
Ezzer
Susan
Aardbei
JD
Liz
Purpleflower
RYW
Jade
_Nina
71 plaatsers
Pagina 6 van 19
Pagina 6 van 19 • 1 ... 5, 6, 7 ... 12 ... 19
Re: Klapperende eierstokken, maar nog niet te realiseren..
Sorry meiden, ik heb even een beetje geen tijd gehad om te reageren maar ik zal het even goed maken
whahaha ja ik bedoelde meer dat niet iedereen altijd maar direct zwanger wordt en als het dan wel gebeurt dan 'moet dit zo zijn'. Het focussen op andere kindjes gaat hier niet op dus dan maar op de katten en de ratten
Whaha ja ergens in het midden van het land, lekker centraal want iedereen woont natuurlijk ergens anders
Ik zwijmel altijd helemaal weg als ik mijn vriend bezig zie met mijn neefje of met de dochtertje van mijn/onze vriendin
Thnx Ik vind ik heb het topic gestart dan is het wel zo aardig om op de mensen te reageren die op mijn vraag reageren Termijn afspreken is een beetje lastig. Aangezien we niet weten wanneer hij en/of ik een (vaste) baan gaan krijgen in deze tijd. En afhankelijk daarvan kunnen we een ander huis kopen. En hij wil eerst trouwen, maar hij moet nog een aanzoek doen. En dat hangt ook weer samen met geld want we moeten ook een trouwerij kunnen betalen. Maar ik vind dat hij dan al best een aanzoek kan doen haha. Maar ik denk dat hij het gevoel heeft dat hij eerst een baan moet hebben voordat hij me een aanzoek kan doen, omdat je anders niks kan regelen met de bruiloft enzo. Maar ik heb zoiets van een bruiloft regel je niet in 6 weken dus kom maar op met dat aanzoek Dus kan lang duren, maar ook ineens super snel gaan.
Ik ook! Maar ook als mensen jonger dan mij al een koophuis hebben, getrouwd zijn en zwanger. Maar vaak dan blijkt het minder mooi dan het lijkt. Laatst ook weer. Zag ik iemand lopen, jonger dan mij zwanger. Mee gepraat, bleek huis te hebben en getrouwd te zijn. En een paar jaar jonger. (ik ken haar namelijk) Mijn schoonzus kende haar ook en kwam er ineens een ander verhaal uit. Bleek ze per ongeluk zwanger te zijn geworden en moest er vervolgens maar snel getrouwd te worden en snel een huis gekocht en ze is nu helemaal niet zo gelukkig. Nou dan wacht ik nog wel even denk ik maar en blijkt maar weer dat je op moet passen wat je wenst
Hou maar op ik heb kans op tweeling. Mijn oma is 1 van een 2-eiige tweeling en dat is erfelijk en slaat 1 generatie over....
Heel herkenbaar! Hopelijk heb je het allemaal snel op orde
Wat voor medicatie bedoel je? Ovulatie testen zal ik niet vanaf het begin gaan gebruiken. Dan wordt het voor mijn gevoel al direct een obsessie. Eerst maar eens lekker erop los gaan, zal vooral vriendlief leuk vinden en als het niet lukt kun je altijd nog je vruchtbare periode vaststellen. Wat ik wel heb is de period checker op mijn telefoon maar dat is momenteel meer zodat ik weet wanneer ik ongesteld moet worden zodat ik niet overtijd ga lopen zonder dat ik het door heb mocht ik per ongeluk wel zwanger raken.
Dat heb ik ook als mijn vriend weleens zegt van moeten we er dan maar voor gaan en dan slaat mijn hart een slag over van schrik en dan denk ik nee ruimte geld en HELP dus dan doen we het toch maar weer niet.
Ik wilde juist jong moeder worden zodat ik daarna lekker tijd heb om oma te zijn van mijn kleinkinderen en dan nog veel dingen te ondernemen En als je kindjes een bepaalde leeftijd hebben kunnen ze natuurlijk gewoon mee Maar ik heb ook geen kids en ben niet zo reislustig dus misschien heb ik een vertekend beeld
Jeetje wat verschrikkelijk meis. Mag ik vragen wat er voor ingreep is gedaan en wat de grotere ingreep gaat zijn? Mag ook in PB hoor of helemaal niet als je dat niet wilt zeggen Ik ben doktersassistente en verpleegkundige vandaar de vraag. En wat de anderen ook al zeggen, misschien voor de zekerheid van te voren sperma invriezen als de kans op deze complicaties heel erg hoog zijn. Heel veel sterkte in elk geval...
RYW schreef:Stokstaartje schreef:_Nina schreef:Ik moet morgen weer aan een nieuwe pilstrip beginnen, zal ik aan m'n vriend voorstellen het niet te doen?
Ik vind die hele pil ook zo kut... ik voel me 100x fijner zónder. Ben hiervoor een paar jaar gestopt geweest en ik zat veel lekkerder in m'n vel, veel meer zin in seks (nu letterlijk 0,0), etc etc... Maargoed, condooms vinden we dan weer niks.
heel herkenbaar. Je zou het kunnen voorstellen onder het mom van ontpillen en dat als jullie er klaar voor zijn ook direct kunnen beginnen met proberen. En als je condooms niks vind kun je ook zeggen we gokken het erop. Als het zo moet zijn dan moet het zo zijn (ik ben een beetje van het zweverige, toeval bestaat niet en alles gebeurt om een reden )
@ makamba: gelukkig idd tussen haakjes want het zijn echt pittige OK's
Haha, alles gebeurt om een reden? Ja, en de reden is neuken zonder voorbehoedsmiddel, heeft inderdaad niet veel met toeval te maken
Nina, moeilijk hè? Maar ik zou proberen te wachten tot gevoel én verstand er achter staan, als je de keuze hebt, hoe lastig ook.
Zilver: ik kan de kriebels ook niet uitzetten, hoor. Ik heb ook een hoop zwangeren om me heen en denk telkens als ik zoiets hoor ook van : aah ik wil ook! Maar ik probeer me te focussen op de kindjes die ik al heb (dat is dan weer mijn voordeel) en kan mezelf nog troosten met het idee dat het nog wel komt moeilijk is het wel!
whahaha ja ik bedoelde meer dat niet iedereen altijd maar direct zwanger wordt en als het dan wel gebeurt dan 'moet dit zo zijn'. Het focussen op andere kindjes gaat hier niet op dus dan maar op de katten en de ratten
Marin schreef:Weet je wat leuk is om over na te denken... Met welke forummers je ongeveer tegelijkertijd zwanger zou zijn. Ik zou 't super leuk vinden als wij twee bijv tegelijker zwanger zouden zijn. Dan zouden we toch écht moeten meeten haha.
Maar denk wel dat jij eerder zwanger bent dan ik, veel eerder misschien wel.
Whaha ja ergens in het midden van het land, lekker centraal want iedereen woont natuurlijk ergens anders
_Nina schreef:Oh, dat zou idd zó gaaf zijn, wij tegelijk zwanger!! Maar ik denk dat het bij ons inderdaad niet heel lang meer duurt, afhankelijk van de baan van mijn vriend. Een vast contract hoeft van mij nog niet eens, maar een baan zou toch wel prettig zijn
Mar een reden om te meeten is er toch gewoon altijd?
We waren vanmiddag op Schiphol en zaten even wat te eten bij het panorama-terras. Mijn vriend ziet een vader met zijn zoontje naar buiten gaan om vliegtuigen te kijken, en ineens zegt mijn vriend: dat wil ik ook, samen met m'n kindje vliegtuigen kijken (mijn vriend is (milltair) vliegtuigspotter dus aan vliegtuigen heeft ons kind later geen gebrek )
Ik zwijmel altijd helemaal weg als ik mijn vriend bezig zie met mijn neefje of met de dochtertje van mijn/onze vriendin
Marin schreef:Stokstaartje, wilde trouwens nog even zeggen dat ik het zo lief van je vindt dat je de moeite neemt om op iedereen te reageren. En dat ik het rot voor je vind dat je je wens nog niet kunt vervullen. Is er niet iets van een termijn die je kunt afspreken met je vriend?
Thnx Ik vind ik heb het topic gestart dan is het wel zo aardig om op de mensen te reageren die op mijn vraag reageren Termijn afspreken is een beetje lastig. Aangezien we niet weten wanneer hij en/of ik een (vaste) baan gaan krijgen in deze tijd. En afhankelijk daarvan kunnen we een ander huis kopen. En hij wil eerst trouwen, maar hij moet nog een aanzoek doen. En dat hangt ook weer samen met geld want we moeten ook een trouwerij kunnen betalen. Maar ik vind dat hij dan al best een aanzoek kan doen haha. Maar ik denk dat hij het gevoel heeft dat hij eerst een baan moet hebben voordat hij me een aanzoek kan doen, omdat je anders niks kan regelen met de bruiloft enzo. Maar ik heb zoiets van een bruiloft regel je niet in 6 weken dus kom maar op met dat aanzoek Dus kan lang duren, maar ook ineens super snel gaan.
Parel schreef:Ik kon ook, toen wij nog niet zwanger konden worden, echt huilen als ik hoorde dat anderen (ongepland) zwanger waren en bijv een abortus deden, dat vond ik dan zò oneerlijk, raar was dat eigenlijk!
Ik ook! Maar ook als mensen jonger dan mij al een koophuis hebben, getrouwd zijn en zwanger. Maar vaak dan blijkt het minder mooi dan het lijkt. Laatst ook weer. Zag ik iemand lopen, jonger dan mij zwanger. Mee gepraat, bleek huis te hebben en getrouwd te zijn. En een paar jaar jonger. (ik ken haar namelijk) Mijn schoonzus kende haar ook en kwam er ineens een ander verhaal uit. Bleek ze per ongeluk zwanger te zijn geworden en moest er vervolgens maar snel getrouwd te worden en snel een huis gekocht en ze is nu helemaal niet zo gelukkig. Nou dan wacht ik nog wel even denk ik maar en blijkt maar weer dat je op moet passen wat je wenst
studiebol schreef:Marin schreef:Maar zoals we gisteren dan naar zo'n strandje gingen, toen dacht ik zelf toch ook wel, pff blij dat we toch nog geen kinderen hebben, als je zo'n hele volksverhuizing met wandelwagen en alles ziet.
Het komt wel
En stel dat je er twee krijgt.. dat is dan een dubbele volksverhuizing
Hou maar op ik heb kans op tweeling. Mijn oma is 1 van een 2-eiige tweeling en dat is erfelijk en slaat 1 generatie over....
Alex schreef:Hier ook rammelende eierstokken. Man wil gelukkig wel een tweede kind, maar eerst moet onze relatie 100% goed zijn en willen we zekerheid hebben over onze financiën. Het liefst zou ik nu al stoppen met de pil, zeker nu mijn schoonzus zwanger is rammelt het als een gek ...
Heel herkenbaar! Hopelijk heb je het allemaal snel op orde
Dropdraakje schreef:Ik meld mij ook! Hier nog iemand die er voor wil gaan maar omdat ik vanaf volgende week naar school ga en nog geen idee heb hoe alles precies gaat lopen heb ik besloten om sowieso dit jaar nog te wachten. We hebben samen besloten dat ik volgend jaar Januari ga stoppen met de nuvaring. Het enige wat ik wel heb is dat ik niet zeker weet of ik gelijk maf stoppen met mijn medicatie of dat ik moet afbouwen want dan wordt het uitstellen. Artsenvraagje dus.
Ik moet wel toegeven dat ik het wel spannend vind om er binnenkort voor te gaan. Helemaal omdat een goede vriendin ook voor een kindje bezig is maakt dit het extra leuk.
Vraagje trouwens voor de mensen die er volgend jaar voor willen gaan. Gaan jullie met ovulatie testen werken of hebben jullie zoiets we zien wel wanneer het raak is?
Wat voor medicatie bedoel je? Ovulatie testen zal ik niet vanaf het begin gaan gebruiken. Dan wordt het voor mijn gevoel al direct een obsessie. Eerst maar eens lekker erop los gaan, zal vooral vriendlief leuk vinden en als het niet lukt kun je altijd nog je vruchtbare periode vaststellen. Wat ik wel heb is de period checker op mijn telefoon maar dat is momenteel meer zodat ik weet wanneer ik ongesteld moet worden zodat ik niet overtijd ga lopen zonder dat ik het door heb mocht ik per ongeluk wel zwanger raken.
Dropdraakje schreef:Dat zal misschien ook wel gebeuren, Marin.
Ik moet soms nog heel erg aan het idee wennen. Het klinkt alsof im twijfel voor een kindje maar dat is het juist niet. Het idee er straks voor te gaan is soms best eng. Misschien als het zo ver is dat het allemaal wel meevalt maar voor nu is het beter om lekker nuchter te blijven i.p.v. te veel naar het moment toe te leven. Want bijna geen enkele zwangerschap is te plannen
Dat heb ik ook als mijn vriend weleens zegt van moeten we er dan maar voor gaan en dan slaat mijn hart een slag over van schrik en dan denk ik nee ruimte geld en HELP dus dan doen we het toch maar weer niet.
Lousanne schreef:Ik meld me hier ook! Sinds ik samenwoon met mijn vriend (nu sinds een jaartje) en mensen om mij heen kindjes krijgen begint het bij mij ook te kriebelen! Wij zijn beide 25, zijn beide net afgestudeerd en hebben beide een baan, dus zo langzamerhand komt er een tijd dat we alles op de rit hebben voor een kindje!
Heb het er met mijn vriend over gehad, en besproken dat we nog een paar jaartjes gaan wachten, en in die tussentijd eerst gaan trouwen, een huis kopen (nu huurhuis) en een paar keer een verre reis gaan maken (dat is toch ook handiger zonder kindje). Dus verstandelijk ben ik het er zeker mee eens om nog even te wachten.. Maar ohh mijn gevoel werkt nog niet altijd mee, soms denk ik nog liever vandaag dan morgen!
Ben nu overigens wel met de pil gestopt sinds een half jaartje, gebruiken nu condooms, is natuurlijk niet 100% veilig, maar dat risico nemen we, als ik nu zwanger ben is het kindje heel erg welkom, maar toch liever even wachten..
Ik wilde juist jong moeder worden zodat ik daarna lekker tijd heb om oma te zijn van mijn kleinkinderen en dan nog veel dingen te ondernemen En als je kindjes een bepaalde leeftijd hebben kunnen ze natuurlijk gewoon mee Maar ik heb ook geen kids en ben niet zo reislustig dus misschien heb ik een vertekend beeld
Aaah neee, wat balen! Hopelijk heeft ie snel wat nieuws!_Nina schreef:Nou, mijn pilstoppen kan voorlopig sowieso al niet, mijn vriend is helaas per direct definitief zijn baan kwijt.
Silver schreef:En toen storte mijn wereld helemaal in.....
Mijn vriend is gister geopereerd aan een kleine ingreep.. Maar hij moet terug komen voor een grote ingreep met als complicaties incontinentie, onvruchtbaarheid en alles.. Ik weet niet hoe ik nu nog positief moet afwachten.. Tranen stromen..
Ik vond dit er wel een goed topic voor om even mijn ei kwijt te kunnen...
Jeetje wat verschrikkelijk meis. Mag ik vragen wat er voor ingreep is gedaan en wat de grotere ingreep gaat zijn? Mag ook in PB hoor of helemaal niet als je dat niet wilt zeggen Ik ben doktersassistente en verpleegkundige vandaar de vraag. En wat de anderen ook al zeggen, misschien voor de zekerheid van te voren sperma invriezen als de kans op deze complicaties heel erg hoog zijn. Heel veel sterkte in elk geval...
Stokstaartje- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 536
Registratiedatum : 16-08-12
Stokstaartje, mijn schoonvader is een 2 eiige tweeling, mijn vriend een 1 eiige, mijn zus had een 2 eiige en mijn neven zijn een 2 eiige tweeling, en ik heb echt maar 1 dochter
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Wat een verdrietig nieuws silver. Laat jullie goed informeren voor jullie keuzes gaan maken!!!!
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Silver: wat is dat schrikken! Heeft jullie keuze haast? Kan je alles laten bezinken voor jullie beslissen? Wat zal je ondersteboven zijn, sterkte!
Nina: wat erg voor je vriend... Hoe gaat het met hem? En met jou? Kan hij wel een nieuwe baan vinden denk je? Ook voor jullie veel sterkte!
Wij hebben net weer een paar heerlijke dagen gehad. De gevoelens worden steeds sterker, maar gelukkig bij ons beiden. Mijn vriend krijgt dit weekend zijn zoon weer en kan voor het eerst zijn eigen kamertje laten zien. Nu is de hoop dat het jochie over 2 weken kan komen logeren...
Hier is het op zich verder prima met mijn jongens. Ze zijn weer naar school en de oudste vroeg ineens zelf of hij nu ook een zusje mocht
Nina: wat erg voor je vriend... Hoe gaat het met hem? En met jou? Kan hij wel een nieuwe baan vinden denk je? Ook voor jullie veel sterkte!
Wij hebben net weer een paar heerlijke dagen gehad. De gevoelens worden steeds sterker, maar gelukkig bij ons beiden. Mijn vriend krijgt dit weekend zijn zoon weer en kan voor het eerst zijn eigen kamertje laten zien. Nu is de hoop dat het jochie over 2 weken kan komen logeren...
Hier is het op zich verder prima met mijn jongens. Ze zijn weer naar school en de oudste vroeg ineens zelf of hij nu ook een zusje mocht
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
Silver schreef:En toen storte mijn wereld helemaal in.....
Mijn vriend is gister geopereerd aan een kleine ingreep.. Maar hij moet terug komen voor een grote ingreep met als complicaties incontinentie, onvruchtbaarheid en alles.. Ik weet niet hoe ik nu nog positief moet afwachten.. Tranen stromen..
Ik vond dit er wel een goed topic voor om even mijn ei kwijt te kunnen...
Ben er voor jullie! Dikke knuf
Gast- Gast
Waarschijnlijk waren er al forummers die mij hier verwachten, ik heb ook een grote kinderwens! Uit zelfbescherming mijd ik zelfs deze pijler, waardoor ik dit topic had gemist
Wij moeten nog (even) wachten. Mijn man hoopt in juni af te studeren, dan hoop ik een baan te hebben en willen we samen verhuizen. (Al zou het ook hier kunnen, als het moet )
Silver, wat heftig zeg! Hopelijk zijn er toch andere wegen te bewandelen!
Wij moeten nog (even) wachten. Mijn man hoopt in juni af te studeren, dan hoop ik een baan te hebben en willen we samen verhuizen. (Al zou het ook hier kunnen, als het moet )
Gast- Gast
Heftig Silver! Laat het inderdaad allemaal even bezinken en laat je goed informeren.
Dankjullie wel meiden, morgen moeten we weer terug komen en dan gaan we al onze vragen stellen. In princiepe zal het onderwerp invriezen wel naar voren komen. Ook omdat de grote ingreep binnen 3 maaanden zal plaats vinden. Morgen plaats ik een update in een nieuw topic (als ik daar zelf nog behoefte aan heb)
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
Parel schreef:Stokstaartje, mijn schoonvader is een 2 eiige tweeling, mijn vriend een 1 eiige, mijn zus had een 2 eiige en mijn neven zijn een 2 eiige tweeling, en ik heb echt maar 1 dochter
Pff dat geeft me een beetje hoop! Nou ja ze zeggen dat het 1 generatie overslaat en de erfelijkheid alleen maar geld bij 2 eiige tweelingen. Lijkt mij persoonlijk dat mannen het alleen maar kunnen doorgeven aan hun dochters aangezien zij geen eisprong hebben Dus ik houdt toch nog maar een beetje mijn hart vast hihi. En het is ook niet zeker hoor, schijnt dat je meer kans hebt op....maar ik ken mijn leven inmiddels al een beetje:P
Chipp schreef:Waarschijnlijk waren er al forummers die mij hier verwachten, ik heb ook een grote kinderwens! Uit zelfbescherming mijd ik zelfs deze pijler, waardoor ik dit topic had gemist
Dat klinkt goed! Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook al maanden zit te hikken of ik me wel aan moest melden op het forum om dit topic te openen en ben zeer blij dat ik het toch heb gedaan!
Silver schreef:Dankjullie wel meiden, morgen moeten we weer terug komen en dan gaan we al onze vragen stellen. In princiepe zal het onderwerp invriezen wel naar voren komen. Ook omdat de grote ingreep binnen 3 maaanden zal plaats vinden. Morgen plaats ik een update in een nieuw topic (als ik daar zelf nog behoefte aan heb)
Heel veel sterkte morgen! Neem de tijd voor jezelf en je mannetje! En als je het er aan toe hebt dan lezen we je topic op het forum
Stokstaartje- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 536
Registratiedatum : 16-08-12
Hier zijn ze ook weer aanwezig.. We willen sowieso wachten tot januari want dan heb ik meer zekerheid over mijn baan. Maar het liefste wil ik nu! Het appartement krijgen we toch niet snel verkocht dus R. zal een tijdje met baby 2 op 1 kamer moeten liggen (baby 2 komt wel de eerste maanden bij ons op de slaapkamer). Ook speelt bij mij mee dat R een verassing was en we niet de voorpret van het besluiten om voor een kindje te willen gaan, hebben meegemaakt. Dat wil ik ook zo graag een keer ervaren, het liefste nu . Maar het belangrijkste is dat ik een 2e kindje wil haha!
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Ik ben getrouwd, heb een koopwoning, een baan, alles is gereed, veel mensen verwachten het van ons... Maar ik moet nog anderhalf jaar een opleiding volgen (naast het werk) en wil dat eerst aan de kant hebben voordat we er bewust voor gaan.
Mocht het 'per ongeluk' toch raak zijn (ik ben niet aan de pil meer, we gebruiken niets, maar zijn voorzichtig), dan is het welkom.
Mocht het 'per ongeluk' toch raak zijn (ik ben niet aan de pil meer, we gebruiken niets, maar zijn voorzichtig), dan is het welkom.
Gast- Gast
Ik wil oohoook Maar mijn vriend wil het nu écht (nog) niet.
Gast- Gast
Zullen wij dan samen zwanger zijn Pippa? Hoe lang denk je nog te moeten wachten? Wil je niet eerst naar een groter huis?
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Marin schreef:Zullen wij dan samen zwanger zijn Pippa? Hoe lang denk je nog te moeten wachten? Wil je niet eerst naar een groter huis?
Ik heb geen idee, meestal maakt hij er grapjes over en reageert hij niet serieus Hij heeft gezegd rond zijn 30e en hij wordt in Januari 29, dus we zien het wel Eigenlijk willen we eerst trouwen.
Maar, in dit huis kan het gemakkelijk, we hebben nog een 2e slaapkamer waar gewoon een babykamer gemaakt kan worden, en het zou zelfs in onze slaapkamer erbij kunnen, want die is groot. Onze bovenburen wonen er met 4 kinderen Maar... het liefste zou ik een benedenhuis willen (met tuin) omdat je dan geen trap op hoeft met een kleintje, maar gezien deze tijd is het geen goed moment om het huis te koop te zetten, dus we blijven lekker hier.
Jullie dan?
Gast- Gast
Oh ja met een extra kamer kan het wel, zeker de eerste jaren wel. Een tuin zou ideaal zijn, maar er zijn genoeg mensen in grote steden die dat niet doen, dus een kind zal daar zeker niet onder lijden. Dat gaat wel goedkomen dan!
Ik zou wel graag willen verhuizen voordat een kindje er komt, omdat we wel een extra kamer hebben, maar da´s de studeerkamer waar ik dagelijks werk. Dus dat kan gewoon niet.
Ik zou wel graag willen verhuizen voordat een kindje er komt, omdat we wel een extra kamer hebben, maar da´s de studeerkamer waar ik dagelijks werk. Dus dat kan gewoon niet.
Marin- Lady Post-a-lot
Marin: alles kan!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Marin schreef:Oh ja met een extra kamer kan het wel, zeker de eerste jaren wel. Een tuin zou ideaal zijn, maar er zijn genoeg mensen in grote steden die dat niet doen, dus een kind zal daar zeker niet onder lijden. Dat gaat wel goedkomen dan!
O, dat komt zeker goed, ik durf hier ook nog wel met 2 kinderen te wonen, die kunnen prima samen op een kamer dan En mijn vriend werkt ook veel thuis, maar die doet dat gewoon aan de eettafel, en anders kunnen we mooi bureau in de slaapkamer zetten, dus dat komt wel goed. Ik zie er alleen wel tegenop om met maxi cosi en wagen elke keer te slepen met die trap, maar dat is heel normaal in de stad en als ik al die kinderen hier in de straat zie
Ik vind het wel jammer, dat we het er van de week volgens mij over hadden, toen ik zo'n buikpijn had, dat ik voor de grap zei: "o, misschien zijn het wel weeen " en dat hij zei, o, maar daar heb ik helemaal geen zin in hoor, dan breng ik je wel terug naar je ouders. Hij bedoelde het als grapje, maar ik vind dat zó stom. We zijn bijna 3 jaar samen, het zou echt prima kunnen. En nee, het is niet gepland dan, maar daar zijn we dan beide bij geweest, want ik slik gewoon de pil. Dan vind ik het echt stom dat je gelijk doet alsof het dan maar mijn probleem is
Maar kan het bij jou dan wel begrijpen inderdaad, en sowieso staat het nog niet op de planning bij jullie, toch?
Gast- Gast
Hahaha ja een ledikantje in studeerkamer (gedeelde studeerkamer/babykamer) of gewoon in onze slaapkamer. Maar nee, lijkt me niets eigenlijk. Hopelijk is dat niet nodig en we wachten sowieso nog wel paar jaar.
Maar wel leuk om alvast over na te denken!
Gisteren was het grappig.. Op de een of andere manier heb ik de Flair Mama thuisgestuurd gekregen, echt met mijn naam en adressticker er op. Geen idee hoe, want ik had ooit een abonnement op Flair op m'n oude adres, maar heb niets met Flair Mama (logischerwijs). Kwam m'n vriend dus binnen met de post: "Euh schat? Moet je me iets vertellen? Moet ik een kleerhanger pakken?"
Maar nee, heb echt geen idee!
Maar wel leuk om alvast over na te denken!
Gisteren was het grappig.. Op de een of andere manier heb ik de Flair Mama thuisgestuurd gekregen, echt met mijn naam en adressticker er op. Geen idee hoe, want ik had ooit een abonnement op Flair op m'n oude adres, maar heb niets met Flair Mama (logischerwijs). Kwam m'n vriend dus binnen met de post: "Euh schat? Moet je me iets vertellen? Moet ik een kleerhanger pakken?"
Maar nee, heb echt geen idee!
Marin- Lady Post-a-lot
Stom dat ie dat zegt. Maar is ook wel man eigen denk ik (zie opmerking van m'n vriend hierboven). Is niet zo vrouwvriendelijk, maar ach, ik weet dat ie 't als grapje bedoelt.
Denk dat mocht het echt zo zijn, je vriend echt wel het accepteert en gewoon blij is. Na de eerste shock
Voor mij was het wel een reden om een spiraaltje te nemen, want ik wil gewoon échtéchtécht nog niet zwanger worden nu, ik wil het heel graag ooit, maar ik wil het nu echt nog niet. Ik was zo panisch om zwanger te worden door de pil heen, dus heb maar een spiraaltje laten zetten zodat ik meer 'rust' heb.
Denk dat mocht het echt zo zijn, je vriend echt wel het accepteert en gewoon blij is. Na de eerste shock
Voor mij was het wel een reden om een spiraaltje te nemen, want ik wil gewoon échtéchtécht nog niet zwanger worden nu, ik wil het heel graag ooit, maar ik wil het nu echt nog niet. Ik was zo panisch om zwanger te worden door de pil heen, dus heb maar een spiraaltje laten zetten zodat ik meer 'rust' heb.
Marin- Lady Post-a-lot
Marin schreef:Moet ik een kleerhanger pakken?"
Lonely Goatherd- Prater
- Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12
Ik weet wel zeker dat hij dan bijdraait hoor, hij vindt het dan hartstikke leuk, maar wil het gewoon nu liever niet, omdat hij heel erg ongelukkig is op zijn werk en we nogal veel aan ons hoofd hebben gehad/hebben momenteel. En daar heeft hij ook gelijk in, maar ik wil het zo graag
Haha, echt iets voor mannen om te zeggen inderdaad! O leuk, de Flair mama
Haha, echt iets voor mannen om te zeggen inderdaad! O leuk, de Flair mama
Gast- Gast
Lonely Goatherd schreef:Marin schreef:Moet ik een kleerhanger pakken?"
Oh my God!!
Gast- Gast
Zo valt die opmerking van Pippa's vriend nog best mee.Youandi schreef:Lonely Goatherd schreef:Marin schreef:Moet ik een kleerhanger pakken?"
Oh my God!!
Lonely Goatherd- Prater
- Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12
Youandi schreef:Lonely Goatherd schreef:Marin schreef:Moet ik een kleerhanger pakken?"
Oh my God!!
Ach ik vind dat niet erg hoor. Standaard grapje hier. Zo zou ie echt nooit reageren als het echt zo zou zijn.
Marin- Lady Post-a-lot
Marin schreef:Youandi schreef:Lonely Goatherd schreef:Marin schreef:Moet ik een kleerhanger pakken?"
Oh my God!!
Ach ik vind dat niet erg hoor. Standaard grapje hier. Zo zou ie echt nooit reageren als het echt zo zou zijn.
Gelukkig maar. Het is alleen zo, dat ik een beelddenker ben...
Gast- Gast
Pagina 6 van 19 • 1 ... 5, 6, 7 ... 12 ... 19
Soortgelijke onderwerpen
» Ik kom er maar niet op
» Wat zou je wel willen maar doe je niet?
» Help, L komt maar niet aan...
» Niet getrouwd, maar wat dan wel?
» Ik hoor hem wel maar zie hem niet...
» Wat zou je wel willen maar doe je niet?
» Help, L komt maar niet aan...
» Niet getrouwd, maar wat dan wel?
» Ik hoor hem wel maar zie hem niet...
Pagina 6 van 19
Permissies van dit forum: