bikini ellende...
+7
Bimbam
Pandora
Rush
Sugarfall
Krullebol
Liz
VeryCherry
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
bikini ellende...
Binnenkort staat er een weekje vakantie gepland, dat zal incl zwemmen zijn. Nu ziet mijn buik er verre van charmant uit, maar een tankini vind ik ook weer niks.
Iemand tips?
Zit ook overal onder de blauwe plekken en heb een grote deuk door atrofie na een injectie in mijn ene bovenbeen, dus kijk er niet echt uit om in bikini te moeten lopen, dus heb echt iets leuks nodig om me een beetje zeker te voelen.
Help...
Iemand tips?
Zit ook overal onder de blauwe plekken en heb een grote deuk door atrofie na een injectie in mijn ene bovenbeen, dus kijk er niet echt uit om in bikini te moeten lopen, dus heb echt iets leuks nodig om me een beetje zeker te voelen.
Help...
Gast- Gast
Re: bikini ellende...
En zo'n soort 'jurkjes-badpak'? zal even kijken of ik er een foto van kan vinden.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Stofzuiger schreef:Binnenkort staat er een weekje vakantie gepland, dat zal incl zwemmen zijn. Nu ziet mijn buik er verre van charmant uit, maar een tankini vind ik ook weer niks.
Iemand tips?
Help...
Een leuk strapless badpak een beetje in 50's stijl? Op bonprix hebben ze leuke dingen. Ik had zelf altijd een afkeer van badpakken omdat ik ze snel dozig vind maar deze die ik nu heb gekocht is echt leuk!
Liz- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11
Voor vrouwen heb je tegenwoordig ook shorts, lange en korte die je over je zwembad badpak of bikini aantrekt. Zo zijn je benen in ieder geval bedekt, en dit vind ik zelf wel prettig. Tankini's kunnen echt heel leuk zijn! Anders toch badpak?
Krullebol- Prater
- Aantal berichten : 822
Punten : 922
Registratiedatum : 18-11-10
Krullebol schreef:Voor vrouwen heb je tegenwoordig ook shorts, lange en korte die je over jezwembadbadpak of bikini aantrekt. Zo zijn je benen in ieder geval bedekt, en dit vind ik zelf wel prettig. Tankini's kunnen echt heel leuk zijn! Anders toch badpak?
Oeh das een goeie, die ga ik voor mezelf onthouden!!!
Gast- Gast
Ik had voor dit jaar een leuk (en niet oudbollig) strapless badpak voor erbij gekocht op www.very.com
www.littlewoodseurope.com heeft ook leuke, maar ik weet niet hoelang de levertijd is, volgens mij had ik hem binnen 5 dagen, maar je zal maar net pech hebben Of gewoon ASOS?
www.littlewoodseurope.com heeft ook leuke, maar ik weet niet hoelang de levertijd is, volgens mij had ik hem binnen 5 dagen, maar je zal maar net pech hebben Of gewoon ASOS?
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Gister bij de hunkemoller geweest, hing nog 1 bikini en 1 monokini in mijn maat, allebei maar meegenomen (samen 15 euro), verstop me wel achter de beren
Gewoon spiegels negeren, nog even 2 kg afvallen en een beetje bijkleuren binnen een week...
Gewoon spiegels negeren, nog even 2 kg afvallen en een beetje bijkleuren binnen een week...
Gast- Gast
Als je een lang short over je bikini heen trekt lijk je wel direct 10 kilo zwaarder.
Jonge meisjes van 16/17 hebben dat ook altijd, want ze hebben dikke benen vinden ze. Dan trekken ze zo`n short aan tot bijna op de knie en dan lijkt het nog 3x zo dik!
Jonge meisjes van 16/17 hebben dat ook altijd, want ze hebben dikke benen vinden ze. Dan trekken ze zo`n short aan tot bijna op de knie en dan lijkt het nog 3x zo dik!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Als je een lang short over je bikini heen trekt lijk je wel direct 10 kilo zwaarder.
Haha...dat deed ik dus op die leeftijd ook!
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Ach Stof, als je je achter je beren verstopt heeft volgens mij niemand meer oog voor jou, dan gaat alle aandacht naar je beren uit!
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Bimbam schreef:Ach Stof, als je je achter je beren verstopt heeft volgens mij niemand meer oog voor jou, dan gaat alle aandacht naar je beren uit!
+1
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Je hebt tegenwoordig zulke mooie badpakken!
Deze zijn overigens van Topvintage
Deze zijn overigens van Topvintage
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Oh, je hebt al wat gevonden zie ik.
Veel plezier alvast op je vakantie!
Veel plezier alvast op je vakantie!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Ik ken het.. Ik heb dus wel een badpak gekocht. Bij de Hunke.moller.
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Die topvintage badpakken vind ik zo mooi, helaas zijn ze nogal duur...
Gast- Gast
Of een burkini, zie je niets je wordt alleen niet bruin!
Hier bij de livera hadden ze nog leuke badpakken hangen. K had voor de vakantie een tankini gekocht maar voelde me toch prettiger in een bikini. Ondanks de strepen en rollen.
Gewoon sch**t aan hebben.
Hier bij de livera hadden ze nog leuke badpakken hangen. K had voor de vakantie een tankini gekocht maar voelde me toch prettiger in een bikini. Ondanks de strepen en rollen.
Gewoon sch**t aan hebben.
Fiebje- Prater
- Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Soortgelijke onderwerpen
» bikini voor kleine borsten, push up bikini?
» Wat een gedoe zo OV chipkaart!
» Wat een ellende!
» wat een ellende
» Verstandskiezen ellende
» Wat een gedoe zo OV chipkaart!
» Wat een ellende!
» wat een ellende
» Verstandskiezen ellende
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: