slaapzak
+12
blondje1313
_Lana_
Liadan
Linda
Happydobby
Sophiee
Floor
Clapperdie
Sanne
Jazzlyn
Susan
Puggle
16 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: slaapzak
_MamaRosa_ schreef:Parel schreef:
Bij de Hema heb je ze gewoon in maten, wij hadden eerst 56-62, nu 68-80, maar we moeten echt voor vd winter over naar 86-104. Bij de prenatal ofzo zou ik een 70cm nemen, 60 is ze zo uit en kan je weer nieuwe halen! Of een 60 zomerslaapzak, en dan 70cm voor vd winter.
Mijn ervaring is dat ze die lang passen hoor. 70cm is natuurlijk ook echt 70cm zak. Dus als je kindje al langer is dan 70cm past ie er ook nog in, het hoofd zit er tenslotte niet in.
Hier zijn ze nu 75 cm en passen nog met gemak in 70cm. Maar misschien is de pasvorm van de hema wel anders.
Ik heb juist het idee dat het voor een kindje is tot 70 cm!
Hij pastte overal prima, alleen in de lengte werd ie veel te kort!
Zal sowieso wel per merk verschillen, die wij hadden waren van de v&d geloof ik.
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Parel schreef:_MamaRosa_ schreef:Parel schreef:
Bij de Hema heb je ze gewoon in maten, wij hadden eerst 56-62, nu 68-80, maar we moeten echt voor vd winter over naar 86-104. Bij de prenatal ofzo zou ik een 70cm nemen, 60 is ze zo uit en kan je weer nieuwe halen! Of een 60 zomerslaapzak, en dan 70cm voor vd winter.
Mijn ervaring is dat ze die lang passen hoor. 70cm is natuurlijk ook echt 70cm zak. Dus als je kindje al langer is dan 70cm past ie er ook nog in, het hoofd zit er tenslotte niet in.
Hier zijn ze nu 75 cm en passen nog met gemak in 70cm. Maar misschien is de pasvorm van de hema wel anders.
Zal sowieso wel per merk verschillen, die wij hadden waren van de v&d geloof ik.
Ja, ik dacht dat ook altijd dat het voor 70cm is. Is het natuurlijk ook wel ongeveer, maar ik moest die van 60cm even nameten, en die was ook echt 60cm. Zelfs 62. Ik heb ze nu van de Wibra van 70cm, bevallen super!
Gast- Gast
S bewoog rond die tijd ook zoveel en kreeg ook een slaapzakje aan. Van 70 cm en die gebruikt hij nu nog. Maar toen hij heel in het begin er in lag deed ik de flap wat overbleef onder het matrasje. Nu hij echt draait doe ik dat niet meer, want dan vind ik het eng worden. Sommige doen het sowieso nooit maar dat is je eigen keuze. Hier was het ideaal want zo bleef hij lekker warm onder de deken.
Dat ligt inderdaad aan het merk, die van de V&D (Frenz) zijn 10 cm korter dan wat er op staat.
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
_MamaRosa_ schreef:Parel schreef:_MamaRosa_ schreef:Parel schreef:
Ja, ik dacht dat ook altijd dat het voor 70cm is. Is het natuurlijk ook wel ongeveer, maar ik moest die van 60cm even nameten, en die was ook echt 60cm. Zelfs 62. Ik heb ze nu van de Wibra van 70cm, bevallen super!
Parel: Die van de V&D, die ik van jou overgenomen heb, daar staan 70 cm in, maar deze valt echt heel klein.
Mijn dochter is 63,5 cm en ze kan 'm nu nog net aan.
Ik was er wel heel blij mee, dat hij klein viel.
Maar vandaar het verschil.
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Die andere hadden ze niet. Helaas! Dus het is deze geworden. Meer keus was er niet in 60 cm. Ben benieuwd hoe ze het vind vanacht
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Nou de slaapzak was een succes! Ze heeft lekker tot 5.30 geslapen, net als zonder. Dus prima! Staat wel echt schattig
Puggle- Ratel
Dan wordt ze ineens groot hè?
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Parel schreef:Dan wordt ze ineens groot hè?
Ja idd, wel erg lief ook toen ik haar vanmorgen de fles gaf in de slaapzak, zo schattig!
Puggle- Ratel
Ik heb er een van de Hema in maat 50/65 en Jantje er net voor de eerste keer ingedaan omdat die vannacht wakker werd dwars in bed met zijn beentjes tussen de spijlen door haha.
Gast- Gast
Dat heeft hij snel door
B bleef de eerste weken.. wat zeg ik, maanden.. echt muisstil, kaarsrecht liggen haha
B bleef de eerste weken.. wat zeg ik, maanden.. echt muisstil, kaarsrecht liggen haha
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
H. lag met 6 weken in een slaapzak omdat ze haar hele bed door ging.
A. lag al vrij snel ingebakerd. De eerste 2 nachten ging goed en lag hij nog onder een dekentje. Maar daarna kroop hij met bakerzak en al door zijn bed.
A. lag al vrij snel ingebakerd. De eerste 2 nachten ging goed en lag hij nog onder een dekentje. Maar daarna kroop hij met bakerzak en al door zijn bed.
Gast- Gast
Goh ik maar denken dat ik die nog niet hoefde te kopen. Ik wist niet dat die al zo snel gebruikt gingen worden.
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Ella schreef:Goh ik maar denken dat ik die nog niet hoefde te kopen. Ik wist niet dat die al zo snel gebruikt gingen worden.
Het is heel erg verschillend hoor!
Wat ik al zei, B bleef de eerste periode echt netjes onder haar dekens/lakentje liggen!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik ben in ieder geval blij dat ik geen berg lakens en dekens heb gekocht. L. Vind het heerlijk in de slaapzak, werd weer netjes om 6.00 wakker
Puggle- Ratel
Puggle schreef:Ik ben in ieder geval blij dat ik geen berg lakens en dekens heb gekocht. L. Vind het heerlijk in de slaapzak, werd weer netjes om 6.00 wakker
Hier slapen ze ( niet als het heel warm is natuurlijk ) gewoon nog onder een lakentje en dekentje hoor, heerlijk vinden ze dat.
Met slaapzakje en al.
Ik vind het ook heerlijk om in ieder geval iets over mijn benen te hebben. Soort van geborgenheid.
Heerlijk dat ze zo goed slaapt! Goede aankoop dus.
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: