Slaapzak vragen
+2
-Ieniemienie-
studiebol
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Slaapzak vragen
Onze L begint behoorlijk wat te draaien in haar slaap sinds een paar dagen. Daarvoor was het zo dat ze eigenlijk zo bleef liggen zoals je haar we legde.
Maar eer gisteren gilde ze midden in de nacht zo hard en toen ik ging kijken had ze de dekens van zich afgetrapt en haar pyjama broek uit gekregen. En ook vannacht lag ze weer niet onder de dekens.
Dus ik dacht misschien is een slaapzak wat als ze dit blijft doen.
Maar welke maat moet ik pakken? Kledingmaat is 50/56.
Met mouwen of zonder?
En liggen jullie kindjes dan ook nog onder een deken?
Nog meer tips?
Maar eer gisteren gilde ze midden in de nacht zo hard en toen ik ging kijken had ze de dekens van zich afgetrapt en haar pyjama broek uit gekregen. En ook vannacht lag ze weer niet onder de dekens.
Dus ik dacht misschien is een slaapzak wat als ze dit blijft doen.
Maar welke maat moet ik pakken? Kledingmaat is 50/56.
Met mouwen of zonder?
En liggen jullie kindjes dan ook nog onder een deken?
Nog meer tips?
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Slaapzak vragen
Onze zoon ligt idd in ene slaapzak.
Hij heeft die van de Hema, een witte, zachte, met mouwen. Maat 50/56.
Alleen word hij nu wat krap (maar hij is ook erg groot en dik ) Vond het een hele fijne slaapzak.
Hij heeft e rgeen deken over heen. Hij heeft hem ook alleen snachts aan. Overdag alleen onder een dekentje.
Ik ga nu voor een iets grotere kijken. Van de Hema maat 68-80, of van de prenatal maat 70cm.
Hij heeft die van de Hema, een witte, zachte, met mouwen. Maat 50/56.
Alleen word hij nu wat krap (maar hij is ook erg groot en dik ) Vond het een hele fijne slaapzak.
Hij heeft e rgeen deken over heen. Hij heeft hem ook alleen snachts aan. Overdag alleen onder een dekentje.
Ik ga nu voor een iets grotere kijken. Van de Hema maat 68-80, of van de prenatal maat 70cm.
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Ik zou bij de Hema gaan kijken, daar staat gewoon de kledingmaat in de slaapzakjes en daar hebben ze ze vanaf maat 56 (dan moet je dus maat 56/62 hebben).
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
ik vind die van de hema helemaal niet fijn(de witte)ik vind m vrij stug.Ik heb 2slaapzakken van de c&a,die zijn warm,soepel en zacht.
V ligt nu wel in een slaapzak met een deken erover heen,maar in zijn kamertje is het ook steenkoud.
V ligt nu wel in een slaapzak met een deken erover heen,maar in zijn kamertje is het ook steenkoud.
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
Oh, ik vind slaapzakken van de Hema juist heel fijn. Yrsa heeft zo'n dure combisleeper van Little Company, maar ik vind haar winterslaapzakken van de Hema veel prettiger. Ze hebben als baby van die badstoffen slaapzakjes gehad en voor de zomer van die lakendunne katoenen slaapzakken, helaas kon ik die deze zomer niet meer vinden.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Hier hebben ze slaapzakken van de Wibra. Zonder mouwen.
Lekker warm en maar 10,00 per stuk, dus als je er 4 moet hebben (allebei 1 aan en 1 in de was) is dat goed te doen.
Zelfs met bijna dagelijks wassen en in de droger (door het spugen) blijven ze goed.
Ze liggen allebei wel onder een katoenen deken.
Lekker warm en maar 10,00 per stuk, dus als je er 4 moet hebben (allebei 1 aan en 1 in de was) is dat goed te doen.
Zelfs met bijna dagelijks wassen en in de droger (door het spugen) blijven ze goed.
Ze liggen allebei wel onder een katoenen deken.
Gast- Gast
Ik heb er van de prenatal. Ik heb er waarvan je nog een gaatje hebt onder de rits, zodat je ze eventueel nog even in een wipper kan zetten. Vond het zelf ideaal. Als ik tot laat ergens moet zijn doen mijn ouders deze ook al aan en kan ik hem slapend in de maxicosi zetten met slaapzak en al en thuis rechtstreeks in zijn bedje leggen.
Ik zou een saapzak nemen met mouwen die je af kunt ritsen. Hij ligt nu nog zonder mouwen erin. Als het kouder wordt kunnen de mouwen er nog aan.
Hier heeft hij geen dekentje erover heen liggen. Bij mijn ouders thuis wel, aangezien die kamer een stuk kouder is. Ik denk dat je dat zelf even uit moet proberen.
Als ze meer naar de 50 cm toe zit, zou ik eerst een maat 60 pakken. Anders zou ik voor een 70 cm slaapzak gaan.
Ik zou een saapzak nemen met mouwen die je af kunt ritsen. Hij ligt nu nog zonder mouwen erin. Als het kouder wordt kunnen de mouwen er nog aan.
Hier heeft hij geen dekentje erover heen liggen. Bij mijn ouders thuis wel, aangezien die kamer een stuk kouder is. Ik denk dat je dat zelf even uit moet proberen.
Als ze meer naar de 50 cm toe zit, zou ik eerst een maat 60 pakken. Anders zou ik voor een 70 cm slaapzak gaan.
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Juist als ze zo ligt te woelen zou ik niet een té grote slaapzak nemen. Ik zou dan voor de maat gaan die ze nu hebben.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: