De kleine dingen
+24
lobster
Bazinga
bolus26
Atelier Madame
Knof
Minx
sanne-84
Paper Crown
Shy
Joli86
M-G
Bliss
Sterre
luisa
RYW
Zininzon
Mermaid
Schaapke
Liz
Snoes
Jade
Rush
Merai
Guus
28 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: De kleine dingen
Ik weet echt wel dat mijn man af en toe wat liefs voor mij doet, maar als ik dit zo lees valt het best tegen
Kan nu ook gewoon niks bedenken
Kan nu ook gewoon niks bedenken
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Haha nou mijn vriend is ook lang niet zo attent als sommige mannen uit dit topic hoor! Die echte kleine dingen komen vaak gewoon niet in hem op, terwijl dat stiekem de leukste zijn. Jammer! (maar toch is ie lief hoor )
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Bliss schreef:Haha nou mijn vriend is ook lang niet zo attent als sommige mannen uit dit topic hoor! Die echte kleine dingen komen vaak gewoon niet in hem op, terwijl dat stiekem de leukste zijn. Jammer! (maar toch is ie lief hoor )
Haha ooh gelukkig maar! De laatste tijd is hij juist erg veel aan zijn motor aan het klussen, komt hij thuis van zijn werk gaan we eten en dan duikt hij de schuur in. Dan komt hij rond 21.30 weer eens binnen kijken.. Pff gezellig hoor! Ben nu een paar dagen vrij dus als hij dan uit zijn werk komt wil ik hem gewoon zien en niet maar een uurtje ofzo.
Ik wil liever zeuren nu mag dat?
Zet ik de vaatwasser aan vroeg in de avond in de hoop dat hij hem uitruimt en uiteindelijk sta ik dat dan weer zelf te doen omdat ik er niet om wil vragen. Zo gaat het ook met dr was en de kattenbak
Maar verder is hij ook best lief hoor!
Shy- Kletskop
Gewoon, dat hij altijd een zak zoute popcorn meegrijpt voor mij want hij lust het niet.
Dat hij een briefje neerlegt als ik al ben gaan slapen dat ik dingen niet moet vergeten mee te nemen in de ochtend of hij legt een briefje neer dat ik hem moet wakker maken in de ochtend zodat hij me helemaal naar mijn werk brengt zodat ik niet met de elledige bus hoef. Dat als hij me hoort douchen uit bed springt en koffie voor me maakt als hij vrij is en ik moet werken. Of zodra ik ga liggen hij mijn dekentje zoekt om over me heen te leggen Zo kan ik wel uren doorgaan..
Dat hij een briefje neerlegt als ik al ben gaan slapen dat ik dingen niet moet vergeten mee te nemen in de ochtend of hij legt een briefje neer dat ik hem moet wakker maken in de ochtend zodat hij me helemaal naar mijn werk brengt zodat ik niet met de elledige bus hoef. Dat als hij me hoort douchen uit bed springt en koffie voor me maakt als hij vrij is en ik moet werken. Of zodra ik ga liggen hij mijn dekentje zoekt om over me heen te leggen Zo kan ik wel uren doorgaan..
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Pc: jouw man moet een keer met die van mij praten zodat hij wat attenter wordt
Shy- Kletskop
Shygirl85 schreef:Pc: jouw man moet een keer met die van mij praten zodat hij wat attenter wordt
Is goed, geef zijn nummer maar mijn man geeft hem wel even een spoedcursusje: 'How to be a gentlemen'.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Haha als dat toch is kon hè, nee hij moet het zelf leren. Ik wacht nog wel een paar jaarPaper Crown schreef:Shygirl85 schreef:Pc: jouw man moet een keer met die van mij praten zodat hij wat attenter wordt
Is goed, geef zijn nummer maar mijn man geeft hem wel even een spoedcursusje: 'How to be a gentlemen'.
Shy- Kletskop
Mijn vriend is ook echt heel attent.
Als ik iets vergeten ben met boodschappen doen springt hij op de fiets om het te halen + iets lekkers , hij weet dat ik nogal krap zit en als ik dan iets moois zie krijg ik het (alweer) cadeau. Vind het steeds moeilijker om aan te nemen haha. Wil gewoon zelf een baan!
Verder pakt hij altijd drinken, dekentjes voor op de bank, als ik iets nodig heb van waar dan ook in huis gaat hij het halen . Houd altijd de deur voor mij open. Veek kusjes en knuffeltjes de hele dag door..
Het enige wat hij niet doet is mij laten winnen met stoeien .. Dan ben ik doodop na 5 minuten en dan zeg ik laat mij toch eens winnen maar dat vertikt hij
Als ik iets vergeten ben met boodschappen doen springt hij op de fiets om het te halen + iets lekkers , hij weet dat ik nogal krap zit en als ik dan iets moois zie krijg ik het (alweer) cadeau. Vind het steeds moeilijker om aan te nemen haha. Wil gewoon zelf een baan!
Verder pakt hij altijd drinken, dekentjes voor op de bank, als ik iets nodig heb van waar dan ook in huis gaat hij het halen . Houd altijd de deur voor mij open. Veek kusjes en knuffeltjes de hele dag door..
Het enige wat hij niet doet is mij laten winnen met stoeien .. Dan ben ik doodop na 5 minuten en dan zeg ik laat mij toch eens winnen maar dat vertikt hij
Gast- Gast
Shygirl85 schreef:Haha als dat toch is kon hè, nee hij moet het zelf leren. Ik wacht nog wel een paar jaarPaper Crown schreef:Shygirl85 schreef:Pc: jouw man moet een keer met die van mij praten zodat hij wat attenter wordt
Shygirl,hier nog zo'n man hoor.. En toch houden we van ze
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10
sanne-84 schreef:Shygirl85 schreef:Haha als dat toch is kon hè, nee hij moet het zelf leren. Ik wacht nog wel een paar jaarPaper Crown schreef:Shygirl85 schreef:Pc: jouw man moet een keer met die van mij praten zodat hij wat attenter wordt
@PC, kan jouw vent wel met die van mij praten?
@Sanne, je hebt gelijk, maar soms zou het attent-zijn zó fijn zijn!
Gast- Gast
Oreo schreef:sanne-84 schreef:Shygirl85 schreef:Haha als dat toch is kon hè, nee hij moet het zelf leren. Ik wacht nog wel een paar jaarPaper Crown schreef:Shygirl85 schreef:Pc: jouw man moet een keer met die van mij praten zodat hij wat attenter wordt
Owja zeker!! Ik baal er soms zeker ook van.. En zeg het ook, maar dan zegt ie ook; daar denk ik niet aan.l
sanne-84- Ratel
Oreo schreef:sanne-84 schreef:Shygirl85 schreef:Haha als dat toch is kon hè, nee hij moet het zelf leren. Ik wacht nog wel een paar jaarPaper Crown schreef:Shygirl85 schreef:Pc: jouw man moet een keer met die van mij praten zodat hij wat attenter wordt
Oreo als je zondag hier komt, heb het niet over attente mannen
Shy- Kletskop
sanne-84 schreef:Shygirl85 schreef:Haha als dat toch is kon hè, nee hij moet het zelf leren. Ik wacht nog wel een paar jaarPaper Crown schreef:Shygirl85 schreef:Pc: jouw man moet een keer met die van mij praten zodat hij wat attenter wordt
Ja tuurlijk! Maar man wat een irritatie wekt het soms op
Shy- Kletskop
En hier nog 1! Al wordt hij steeds meer attent (meiden, er is nog hoop!). De dingen die hij dan doet, zijn wel een grote verrassing omdat ik dat dan weer echt niet zie aankomen.
Gast- Gast
Mijn vriend is ook wel heel attent en is ook wel van de kleine dingen. Al is het maar heel simpel een dekentje nemen of drinken voor me gaan halen.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Peachy schreef:sanne-84 schreef:Shygirl85 schreef:Haha als dat toch is kon hè, nee hij moet het zelf leren. Ik wacht nog wel een paar jaarPaper Crown schreef:Shygirl85 schreef:Pc: jouw man moet een keer met die van mij praten zodat hij wat attenter wordt
En hier nog 1! Al wordt hij steeds meer attent (meiden, er is nog hoop!). De dingen die hij dan doet, zijn wel een grote verrassing omdat ik dat dan weer echt niet zie aankomen.
Er is nog hoop
Hoelang heeft het bij die van jouw geduurd? We zijn bijna 3 jaar samen dus ik zie het somber in
Shy- Kletskop
Ik probeer dus af te vallen en mijn vriend heeft gezegd mee te doen. Zijn we gister een dagje weg zegt hij. Vind je het erg als ik een gebakje neem. Voor mij maakt het niet uit, met het ijsje later deed hij dan niet mee om mij niet in de verleiding te brengen.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Mijn vriend was altijd al heel lief maar sinds ik zwanger ben word ik helemaal als prinses behandeld!
Hij ruimt de vaatwasser uit, pakt drinken voor me, pakt uit zichzelf een teil koud water voor mijn dikke voeten en zo kan ik nog wel heel lang doorgaan :-)
Van de echt romantische dingen (kaarsjes, briefjes, etentjes) is hij dan weer niet zo maar ik vind dit super!
Hij ruimt de vaatwasser uit, pakt drinken voor me, pakt uit zichzelf een teil koud water voor mijn dikke voeten en zo kan ik nog wel heel lang doorgaan :-)
Van de echt romantische dingen (kaarsjes, briefjes, etentjes) is hij dan weer niet zo maar ik vind dit super!
Knof- Fluisteraar
- Aantal berichten : 217
Punten : 219
Registratiedatum : 09-08-11
Mijn vriend is wel heel attent als in dingen voor me doen, bijv de hele woonkamer aan kant hebben zodat ik rustig kan gaan studeren. M'n brood smeren voor de volgende dag als ik laat thuis ben etc. Alleen totaalbedrag romantisch met briefjes, bloemen of cadeautjes. Als ik iets krijg moet het bij voorkeur functioneel zijn. Bloemen krijg ik alleen bij speciale gelegenheden dus m'n verjaardag, valentijnsdag of als ik ergens voor geslaagd ben. Ach kan er mee leven ben zelf ook verre van rangschik en ook niet super attent.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Atelier Madame schreef:Mijn vriend is wel heel attent als in dingen voor me doen, bijv de hele woonkamer aan kant hebben zodat ik rustig kan gaan studeren. M'n brood smeren voor de volgende dag als ik laat thuis ben etc. Alleen totaalbedrag romantisch met briefjes, bloemen of cadeautjes. Als ik iets krijg moet het bij voorkeur functioneel zijn. Bloemen krijg ik alleen bij speciale gelegenheden dus m'n verjaardag, valentijnsdag of als ik ergens voor geslaagd ben. Ach kan er mee leven ben zelf ook verre van rangschik en ook niet super attent.
Autocorrect?
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Shygirl85 schreef:Peachy schreef:sanne-84 schreef:Shygirl85 schreef:Haha als dat toch is kon hè, nee hij moet het zelf leren. Ik wacht nog wel een paar jaarPaper Crown schreef:Shygirl85 schreef:Pc: jouw man moet een keer met die van mij praten zodat hij wat attenter wordt
Er is nog hoop
Hoelang heeft het bij die van jouw geduurd? We zijn bijna 3 jaar samen dus ik zie het somber in
Mijn vriend en ik zijn 8 jaar samen. De laatste 2 jaar gaat het steeds beter. Dus nog genoeg tijd voor jullie!
Gast- Gast
Peachy schreef:Shygirl85 schreef:Peachy schreef:sanne-84 schreef:Shygirl85 schreef:Haha als dat toch is kon hè, nee hij moet het zelf leren. Ik wacht nog wel een paar jaarPaper Crown schreef:Shygirl85 schreef:Pc: jouw man moet een keer met die van mij praten zodat hij wat attenter wordt
Er is nog hoop
Mijn vriend en ik zijn 8 jaar samen. De laatste 2 jaar gaat het steeds beter. Dus nog genoeg tijd voor jullie!
Wij zijn 10 jaar bij elkaar..
Misschien dat t beter wordt als er kinderen zijn
sanne-84- Ratel
sanne-84 schreef:Peachy schreef:Shygirl85 schreef:Peachy schreef:sanne-84 schreef:Shygirl85 schreef:Haha als dat toch is kon hè, nee hij moet het zelf leren. Ik wacht nog wel een paar jaarPaper Crown schreef:Shygirl85 schreef:Pc: jouw man moet een keer met die van mij praten zodat hij wat attenter wordt
Er is nog hoop
Wij zijn 10 jaar bij elkaar..
Misschien dat t beter wordt als er kinderen zijn
Ik heb een kindje met mijn man, hier is het dus niet het geval
Shy- Kletskop
mijn man is met vlagen heel attent,alleen als hij het zelf druk heeft (ook met in mijn ogenminder) belangrijke dingen is het even wat minder. Dan moet ik wel es even aangeven of ik ook in zn agenda mag.
Maar als hij merkt dat ik me niet lekker voel of moe ben oid kan hij echt heel erg lief zijn.De 1e maanden toen ik zwanger was was hij veel weg voor zn werk en was hij niet zo attent maar nu hij meer thuis is en gehoord heeft dat ik echt rustiger aan moet doen is hij echt lief en behulpzaam.Wel moet ik het soms zelf even vragen maar dan doet hij het de volgende keer uit zichzelf. echt super! bloemen en kaartjes is hij niet zo van maar smeert wel es mn brood en als hij veel weg is ligt er ineens een lief briefje op de tafel.
Maar als hij merkt dat ik me niet lekker voel of moe ben oid kan hij echt heel erg lief zijn.De 1e maanden toen ik zwanger was was hij veel weg voor zn werk en was hij niet zo attent maar nu hij meer thuis is en gehoord heeft dat ik echt rustiger aan moet doen is hij echt lief en behulpzaam.Wel moet ik het soms zelf even vragen maar dan doet hij het de volgende keer uit zichzelf. echt super! bloemen en kaartjes is hij niet zo van maar smeert wel es mn brood en als hij veel weg is ligt er ineens een lief briefje op de tafel.
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Haha, zou altijd nog kunnen Sanne! Als hij vadergevoelens krijgt inderdaad.
Gast- Gast
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Even een spoed vraagje; lekkere dingen voor een kleine bbq
» Van welke kleine dingen wordt je kind echt blij?
» mn kleine muisje !
» Kleine baby's...
» Sek hebben met een kleine
» Van welke kleine dingen wordt je kind echt blij?
» mn kleine muisje !
» Kleine baby's...
» Sek hebben met een kleine
Pagina 2 van 4
Permissies van dit forum: