mn kleine muisje !
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
mn kleine muisje !
Ze loopt ! Stapt heel de kamer rond sinds gisteren !
Af en toe nog als Bambi op het ijs , en ze heeft vanmorgen een noodlanding gehad met als gevolg een dikke bovenlip !
Riep gisteren dr grote broer KIJK JE ZUSJE , en hij zei "het is een hele speciale muus"
Daag kleine beebiemuis , hallo grote meidemeid !!
Jullie nog trots momentjes ?
Af en toe nog als Bambi op het ijs , en ze heeft vanmorgen een noodlanding gehad met als gevolg een dikke bovenlip !
Riep gisteren dr grote broer KIJK JE ZUSJE , en hij zei "het is een hele speciale muus"
Daag kleine beebiemuis , hallo grote meidemeid !!
Jullie nog trots momentjes ?
frolic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 498
Punten : 632
Registratiedatum : 04-02-11
Re: mn kleine muisje !
Wat goed van dr! Hier loopt ze (nog niet) los, wel zijn we er druk mee aan het oefenen met samen aan de handjes lopen en ze staat wel heel veel los, maar soms nog een beetje een bangepoeperd hihi
Gast- Gast
wat leuk Frolic!! Hoe oud is M.iek nu? En is T.eun ook zo'n trotse grote broer? Toen J ging lopen was ze voor N geen baby meer, leuk hoe ze dat beredeneren!
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
M.iek is nu ruim 15 maanden , ja T.eun is ook echt wel trots en zorzaam over dr al kan hij haar af en toe wel achter het behang plakken!
frolic- Fluisteraar
hier precies hetzelfde! Hij helpt haar bijvoorbeeld regelmatig met het uitdoen van haar jas, en haar schoenen uitdoen. Maa ze hebben ook vaak onenigheid, alles is "mij mij mij" zowel voor N als voor J dus dat is lastig, ze zijn beide te jong om echt samen te spelen. Maar ze zijn bovenal super gek op elkaar! 'S morgens is het eerste wat ze doen, naar elkaar vragen.
maiadebij- Kletskop
Ja inderdaad ! Ze beginnen nu wel lol te krijgen mét elkaar , elkaar pesten enzo .. wat uiteindelijk weer ruzie word natuurlijk maar wel leuk om te zien !
frolic- Fluisteraar
het is ook zo leuk om stiekem om een hoekje toe te kijken. Zo zag ik dus per toeval dat N écht níks deed, hij kwam aanlopen en J werpt zich gillend op de grond. Als je niets ziet denk je al snel dat N haar minimaal een flinke duw heeft gegeven!
maiadebij- Kletskop
Hier ook een nieuw trotsmomentje vandaag.
Ik kwam net thuis van het boodschappen doen en was de koelkast aan het inruimen. Opeens komt J. naar mij toelopen en begint stuk voor stuk de boodschappen uit het krat te halen en aan mij te geven. Zó lief
Kleine meisjes worden echt groot!
Ik kwam net thuis van het boodschappen doen en was de koelkast aan het inruimen. Opeens komt J. naar mij toelopen en begint stuk voor stuk de boodschappen uit het krat te halen en aan mij te geven. Zó lief
Kleine meisjes worden echt groot!
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Soortgelijke onderwerpen
» Dochter stopt muisje in neus
» kleine winterslaapzak
» Te kleine kleertjes
» Kleine aso'tjes op de PSZ
» kleine vleugels ?
» kleine winterslaapzak