Tijdschrift met 'echte' verhalen
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Tijdschrift met 'echte' verhalen
Hoi allemaal,
Enige tijd geleden hoorde ik in de media allemaal verhalen dat veel damesbladen selectie toepassen in de persoonlijke verhalen. Verhalen van "lelijke" mensen of verhalen zonder happy end zouden niet geplaatst worden door redacties. Het idee van een aantal freelancers was daarop om een tijdschrift uit te brengen met alle persoonlijke verhalen die de tijdschriften niet haalden. Ik was benieuwd of zoiets nog is uitgebracht dat jullie weten? Kan op google niet zo snel iets vinden, maar misschien weten jullie het toevallig
Enige tijd geleden hoorde ik in de media allemaal verhalen dat veel damesbladen selectie toepassen in de persoonlijke verhalen. Verhalen van "lelijke" mensen of verhalen zonder happy end zouden niet geplaatst worden door redacties. Het idee van een aantal freelancers was daarop om een tijdschrift uit te brengen met alle persoonlijke verhalen die de tijdschriften niet haalden. Ik was benieuwd of zoiets nog is uitgebracht dat jullie weten? Kan op google niet zo snel iets vinden, maar misschien weten jullie het toevallig
Nora- Prater
- Aantal berichten : 752
Punten : 837
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Tijdschrift met 'echte' verhalen
Ik heb er nooit van gehoord, maar ik lees vaak genoeg verhalen van mensen zonder happy end en bij veel verhalen staat helemaal geen foto of een foto die in scène is gezet, dus ik kan me ook niet goed voorstellen dat daar op geselecteerd wordt. Soms lees ik wel eens een verhaal waar wel de echte foto bij staat, maar dat zijn niet altijd allemaal knappe mensen.
Ik kan me trouwens ook niet voorstellen dat je zin hebt om met je foto in dat nieuwe tijdschrift te gaan staan omdat andere tijdschriften je te lelijk vonden.
Ik kan me trouwens ook niet voorstellen dat je zin hebt om met je foto in dat nieuwe tijdschrift te gaan staan omdat andere tijdschriften je te lelijk vonden.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Zes woorden verhalen
» Persoonlijke verhalen in de Yes
» Broodje aap verhalen
» Verhalen op verzekering?
» Vieze/enge/... verhalen
» Persoonlijke verhalen in de Yes
» Broodje aap verhalen