Chatloket verzekering
+8
Alex
Tiara
Petteflet
Rush
Lady Starstruck
Jerry
Marin
Lejow
12 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Chatloket verzekering
Lejow, dat komt door de vrijgave van de tarieven van tandartsen en orthodontisten. Die tarieven zijn sindsdien flink gestegen, maar de vergoedingen van de zorgverzekeraars niet, tenzij het om gecontracteerde tandartsen of orthodontisten gaat.
ellibre- Prater
- Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12
ellibre schreef:Lejow, dat komt door de vrijgave van de tarieven van tandartsen en orthodontisten. Die tarieven zijn sindsdien flink gestegen, maar de vergoedingen van de zorgverzekeraars niet, tenzij het om gecontracteerde tandartsen of orthodontisten gaat.
Daar ben ik nu ook achter ja
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Wat een slecht gesprek. Buiten het feit dat het blijkbaar allemaal niet goed doorkomt vind ik haar zinnen ook erg raar. Het is dat ik beter weet maar anders zou ik haast denken dat je met een bot zit te praten...
Anyway, kan het zijn dat je aan je maximale vergoeding zat en daarom minder vergoed kreeg? Dat je 75% vergoed krijgt tot een bepaald maximum zeg maar?
Anyway, kan het zijn dat je aan je maximale vergoeding zat en daarom minder vergoed kreeg? Dat je 75% vergoed krijgt tot een bepaald maximum zeg maar?
Gast- Gast
Nee, vergoeding is inprincipe oneindig.
Maar het heeft inderdaad met die marktconforme shizzle te maken, ze hebben een lijst en een aantal van die bedragen zijn lager dan ik moet betalen aan de ortho.
Maar erg he? Wat een vrouw..
Maar het heeft inderdaad met die marktconforme shizzle te maken, ze hebben een lijst en een aantal van die bedragen zijn lager dan ik moet betalen aan de ortho.
Maar erg he? Wat een vrouw..
Lejow- Lady Post-a-lot
hahahahha ik moest er toch wel even om lachen lejow, maar zulke gesprekken zijn inderdaad echt grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Ik had laatst wel een fijn gesprek met Frits van Nikon. Toen zei ik nog dat ik dat chatten zo handig vond. Kennelijk kan het dus ook anders.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ja, ik heb ook eerder een fijn gesprek had met ze, maar dat was dus niet met Els
Lejow- Lady Post-a-lot
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Verzekering
» Welke verzekering?
» brief verzekering nakijken
» Kan ik dit op de verzekering halen?
» Verhalen op verzekering?
» Welke verzekering?