Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Schending van privacy of niet?

+7
Elliot
M@niek
loura
Gympie
InweCulnamo
_Nina
Caribbeanlover
11 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Schending van privacy of niet? - Pagina 2 Empty Re: Schending van privacy of niet?

Bericht  Printje di 14 aug 2012 - 19:58

Caribbeanlover schreef:Da´s waar en dat die je bij dat hotel ook niet, maar als ik er heen zou gaan dan zou men mij wel kunnen herkennen vandaar.

Oke nou ja dat snap ik wel, maar waarom zou iemand die je kent juist op de site van je hotel gaan kijken? Dat zou dan toch wel heel erg toevallig zijn toch?

Ik snap het ook wel maar tegenwoordig hangen overal camera's.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schending van privacy of niet? - Pagina 2 Empty Re: Schending van privacy of niet?

Bericht  Caribbeanlover di 14 aug 2012 - 20:02

Omdat ik ze dan verteld zou kunnen hebben waar we heen gaan. Heb overigens overwogen om erheen te gaan, maar het was iets teveel boven ons budget dus jammer dan!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Bericht  Elliot di 14 aug 2012 - 20:25

Caribbeanlover schreef:
Caroline. schreef:
Dropdraakje schreef:
Caroline. schreef:Zolang er ergens kenbaar wordt gemaakt dat er camera's hangen mag het gewoon, bijvoorbeeld door van die stickers op te hangen met de tekst 'camerabewaking' ofzo. Ik zou het niet zo erg vinden, weet je hoeveel camera's er hangen op de wereld.. Mijn vriend had op zijn iPad een app waarmee je op duizenden camera's over de hele wereld mee kon kijken. Zolang ze niet in de hotelkamers en toiletten enzo hangen..

Ik wil wel eens weten hoe vaak we bekijken worden zonder dat we het in de gaten hebben. Denk aan de overheid, ruimtesatalieten etc. We worden sowieso wel in de gaten gehouden, bewust of onbewust Wink
Ja precies! Beetje eng idee is dat eigenlijk..

Hoezo eng? Op straat is dat voor onze veiligheid hoor.

Nou het idee dat ik altijd en overal bekeken kan worden is toch wel een beetje 'engig' zegmaar. Dat er bij wijze van spreke iemand ergens kan gaan zitten om mij te volgen door middel van allerlei camera's. Beetje vergezocht natuurlijk, maar bij wijze van spreken kan het wel.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  Snoopy di 14 aug 2012 - 20:37

Dropdraakje schreef:
Zelda schreef:
Dropdraakje schreef:
Caroline. schreef:Zolang er ergens kenbaar wordt gemaakt dat er camera's hangen mag het gewoon, bijvoorbeeld door van die stickers op te hangen met de tekst 'camerabewaking' ofzo. Ik zou het niet zo erg vinden, weet je hoeveel camera's er hangen op de wereld.. Mijn vriend had op zijn iPad een app waarmee je op duizenden camera's over de hele wereld mee kon kijken. Zolang ze niet in de hotelkamers en toiletten enzo hangen..

Ik wil wel eens weten hoe vaak we bekijken worden zonder dat we het in de gaten hebben. Denk aan de overheid, ruimtesatalieten etc. We worden sowieso wel in de gaten gehouden, bewust of onbewust Wink
The truth is out there......Schending van privacy of niet? - Pagina 2 886

Typ je straatnaam maar eens op Google-earth.Wink

Google Earth zijn toch nog steeds gewoon foto's? Geen livebeelden.
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Mermaid di 14 aug 2012 - 20:58

Ik snap het punt denk ik wel, maar je hebt tegenwoordig van bijna elke plek op de wereld wel een webcam. Denk dat het hotel zoiets ook bied zodat mensen kunnen kijken wat ze te bieden hebben en voor achterblijvers kan het leuk zijn om te kijken waar hun vrienden/familie op dat moment zijn?
Ik kijk ook vaak genoeg wel eens op de webcam van cruiseterminals, mensen herken je vaak toch niet door te slecht beeld en bootjes kijken is gewoon leuk Wink
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814

Bericht  Caribbeanlover di 14 aug 2012 - 21:26

Mermaid schreef:Ik snap het punt denk ik wel, maar je hebt tegenwoordig van bijna elke plek op de wereld wel een webcam. Denk dat het hotel zoiets ook bied zodat mensen kunnen kijken wat ze te bieden hebben en voor achterblijvers kan het leuk zijn om te kijken waar hun vrienden/familie op dat moment zijn?
Ik kijk ook vaak genoeg wel eens op de webcam van cruiseterminals, mensen herken je vaak toch niet door te slecht beeld en bootjes kijken is gewoon leuk ;)

Als men wilt weten wat ze te bieden hebben, dan zijn er zat andere opties dus is die camera niet nodig. Men kan op tripadvisor ed en op de site zelf foto´s bekijken. Het hotel waar ik het over had heeft de webcam op 1 plaats staan dus het niet zo dat je alles onderhand kan zien daar.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Mermaid di 14 aug 2012 - 21:30

Dat is ook zo.
Tja dan weet ik ook niet waarom ze die webcam hebben. Kun je echt duidelijk mensen herkennen? dat zou ik ook niet heel prettig vinden.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814

Bericht  Caribbeanlover di 14 aug 2012 - 21:31

Best wel

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Sugarfall di 14 aug 2012 - 21:49

Zelda, hoe heet die app? :cheering:
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: