Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Morgen testen UPDATE PAGINA 6

+27
Annemoontje
Puggle
Fearie
Happydobby
Floor
Rush
Muppetje
maiadebij
Lies
CCC
Clapperdie
_Lana_
Lonely Goatherd
Blue flower
Viva
Purpleflower
RiLiJu
Pandora
Linda
Mom-Of-3
SarahKey
Sanne
Annemie
L!ND@
Jasmine
MamaDaan
yes1984
31 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Morgen testen UPDATE PAGINA 6 - Pagina 3 Empty Re: Morgen testen UPDATE PAGINA 6

Bericht  CCC di 14 aug 2012 - 1:36

Pandora schreef:
chococupcake schreef:
_Lana_ schreef:Ik heb een tijd geleden ( toen ik nog niet zwanger wilde worden Wink ) eens gebeld naar de apotheek, of ze alvast een test klaar wilden leggen en dat ik 'm zo op zou komen halen Very Happy, ik was ook zo bang dat ik iemand tegen zou komen.

Dat doet me trouwens denken aan toen ik een test ging halen bij de Kruidvat ( afgelopen zwangerschap ), ik kocht zo'n digitale, toen ging de dame achter de kassa dus uitgebreid staan praten over de zwangerschapstest en dat ze die zelf ook had gebruikt bij haar zwangerschap enz. enz.
Dat vind ik echt zo raar, je stopt dat toch meteen discreet in een tasje? Dat zou ik doen in ieder geval.

Hoe dan ook, dat zou echt balen zijn als je nog een dag moet wachten.
Spannend hoor!

Hahaha! Ik zou hier niet eens opgekomen zijn! Morgen testen UPDATE PAGINA 6 - Pagina 3 561177 Wel goed bedacht trouwens.

Ik vond het ook maar niks dat mensen me zouden spotten met een test... Ik bestelde daarom via het internet. Ik had trouwens ook zoiets bij de doktersassistente toen ik net zwanger was. Ik dacht dat ik een blaasontsteking had en had urine weggebracht maar ik dacht mocht het een blaasontsteking zijn moet ze wel weten dat ik zwanger ben. Dus ik moest een blaadje invullen met klachten, en daarbij had ik erbij geschreven dat ik 7 weken zwanger was. Dus ik zeg nog tegen haar, ik heb iets opgeschreven maar niet hardop uitspreken ajb. De hele wachtkwamer zat vol, en ook wat buren van ons zaten daar. Wat denk je, begint ze keihard jaaa omdat u zwanger bent moet het op kweek gezet worden. Heb geloof ik goed gemompeld en bedankt en ben weggegaan in de hoop dat niemand het gehoord zou hebben haha. Achteraf grappig, maar toen vond ik het echt niet leuk...

Ooo...dat vind ik dus echt zo stom hè.. ze had toch ook even logisch na kunnen denken dat je het niet voor niets op het briefje had geschreven. Ik zou echt not amused zijn! Twisted Evil

Jaa joh... vooral omdat ik het nog even tegen haar zei... Vond het echt niet leuk als de buren het eerder hadden geweten dan andere mensen zoals mijn ouders...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen testen UPDATE PAGINA 6 - Pagina 3 Empty Re: Morgen testen UPDATE PAGINA 6

Bericht  yes1984 di 14 aug 2012 - 1:42

@ chococupcake; ik vind dat echt niet kunnen!
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen testen UPDATE PAGINA 6 - Pagina 3 Empty Re: Morgen testen UPDATE PAGINA 6

Bericht  Lies di 14 aug 2012 - 2:33

Chococupcake Waar heb je de tests besteld?
Lies
Lies
Prater
Prater

Aantal berichten : 767
Punten : 885
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen testen UPDATE PAGINA 6 - Pagina 3 Empty Re: Morgen testen UPDATE PAGINA 6

Bericht  maiadebij di 14 aug 2012 - 3:00

ik had dat ook bij het kruitvat, ik die test helemaal sneaky vanachter een ander artikel op de toonbank gelegd, is die cassiere niet zo handig hem meteen in een tasje te doen maar pontificaal op de toonbank neer te leggen. Zichtbaar voor de hele rij achter me... wat een heldere lichten Rolling Eyes

Bij de DA waren ze bij mij heel discreet met het foliumzuur.

Maarre.... TO, geen post meer gehad?

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen testen UPDATE PAGINA 6 - Pagina 3 Empty Re: Morgen testen UPDATE PAGINA 6

Bericht  Muppetje di 14 aug 2012 - 3:10

Hier heeft het meisje van de trekpleister een keer gevraagd, ook met een hele rij erachter, of ik wist hoe de zwangerschapstest werkte of dat ik uitleg nodig had. Huh?

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen testen UPDATE PAGINA 6 - Pagina 3 Empty Re: Morgen testen UPDATE PAGINA 6

Bericht  Rush di 14 aug 2012 - 3:11

Muppetje schreef:Hier heeft het meisje van de trekpleister een keer gevraagd, ook met een hele rij erachter, of ik wist hoe de zwangerschapstest werkte of dat ik uitleg nodig had. Huh?
Dat is alleen maar netjes, aangezien ze dat horen te vragen. Ze horen dat zelfs bij Paracetamol te vragen.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen testen UPDATE PAGINA 6 - Pagina 3 Empty Re: Morgen testen UPDATE PAGINA 6

Bericht  Floor di 14 aug 2012 - 3:13

Rush schreef:
Muppetje schreef:Hier heeft het meisje van de trekpleister een keer gevraagd, ook met een hele rij erachter, of ik wist hoe de zwangerschapstest werkte of dat ik uitleg nodig had. Huh?
Dat is alleen maar netjes, aangezien ze dat horen te vragen.

Inderdaad ik vind dat ook erg netjes. Ik snap het hele gebeuren ook niet waarom het een probleem is als het niet direct in een tasje wordt gestopt of als iemand zou zien dat je een test koopt.
Maar dan is het wel handig dat je ze via internet kunt bestellen (moet de postbode ze wel alleen nog even bezorgen)
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen testen UPDATE PAGINA 6 - Pagina 3 Empty Re: Morgen testen UPDATE PAGINA 6

Bericht  maiadebij di 14 aug 2012 - 3:25

Volgens mij moeten ze bij medicijnen vragen of de klant er bekend mee is. Bij een test niet.

En ik vind het te maken hebben met discretie. Beetje hetzelfde als een assistente bij de huisarts in het bijzijn van anderen gaat vragen hoe het met je vaginale schimmelinfectie gaat. Dat doe je gewoon niet.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen testen UPDATE PAGINA 6 - Pagina 3 Empty Re: Morgen testen UPDATE PAGINA 6

Bericht  Rush di 14 aug 2012 - 3:26

maiadebij schreef:

En ik vind het te maken hebben met discretie. Beetje hetzelfde als een assistente bij de huisarts in het bijzijn van anderen gaat vragen hoe het met je vaginale schimmelinfectie gaat. Dat doe je gewoon niet.
Wow, dat is wel echt iets heel anders en een vergelijking van niks aangezien zij beroepsgeheim heeft e.d.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen testen UPDATE PAGINA 6 - Pagina 3 Empty Re: Morgen testen UPDATE PAGINA 6

Bericht  Muppetje di 14 aug 2012 - 3:28

Oh ik schaamde me er ook niet voor hoor, was alleen even in de war dat ze het vroeg, niets zo gemakkelijk als een zwangerschapstest

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen testen UPDATE PAGINA 6 - Pagina 3 Empty Re: Morgen testen UPDATE PAGINA 6

Bericht  maiadebij di 14 aug 2012 - 3:29

Ik bedoel dat het gaat over meedenken met mensen. Als je zo'n test haalt kan die dame achter de kassa toch ook wel bedenken dat het nogal privacy gevoelig is. Misschien was mijn vergelijking niet de juiste, maar ik vind wel degelijk dat personeel in winkels ook rekening dienen te houden met je privacy.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen testen UPDATE PAGINA 6 - Pagina 3 Empty Re: Morgen testen UPDATE PAGINA 6

Bericht  maiadebij di 14 aug 2012 - 3:30

Schamen doe ik mee er ook niet voor, maar niet iedereen achter me in de rij hoeft te weten dat ik mogelijk zwanger ben.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen testen UPDATE PAGINA 6 - Pagina 3 Empty Re: Morgen testen UPDATE PAGINA 6

Bericht  _Lana_ di 14 aug 2012 - 6:21

maiadebij schreef:Schamen doe ik mee er ook niet voor, maar niet iedereen achter me in de rij hoeft te weten dat ik mogelijk zwanger ben.

Nou inderdaad, net wat Ccc zegt, het zou toch heel vervelend zijn als de buurvrouw nog eerder weet waar je mee bezig bent, dan bijv. je moeder/ouders.

Ze kan ook gewoon zeggen: U bent bekend met het gebruik van het product? En in een tasje en klaar. Ieder weldenkend mens kan bedenken dat sommige mensen er moeite mee hebben.

Haha Clapperdie, die wist ook genoeg ;-).
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen testen UPDATE PAGINA 6 - Pagina 3 Empty Re: Morgen testen UPDATE PAGINA 6

Bericht  Happydobby di 14 aug 2012 - 6:23

maiadebij schreef:Volgens mij moeten ze bij medicijnen vragen of de klant er bekend mee is. Bij een test niet.


Bij mij vroeg de cassiere heel zachtjes of ik wist hoe het werkte, ik zei toen ja terwijl ik het nooit had gedaan. Dus de 1 zal het wel vragen en de ander niet.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen testen UPDATE PAGINA 6 - Pagina 3 Empty Re: Morgen testen UPDATE PAGINA 6

Bericht  Fearie di 14 aug 2012 - 7:21

Happydobby schreef:
maiadebij schreef:Volgens mij moeten ze bij medicijnen vragen of de klant er bekend mee is. Bij een test niet.


Bij mij vroeg de cassiere heel zachtjes of ik wist hoe het werkte, ik zei toen ja terwijl ik het nooit had gedaan. Dus de 1 zal het wel vragen en de ander niet.

Voor zover ik me kan herinneren is me niets gevraagd. Heb wel even goed de winkel verkend of ik geen bekende tegen kwam, maar dat was meer omdat ik niet wou dat een ander zag dat ik een zwangerschapstest kocht 'want het kon wel eens zover zijn'. In een dorp gaat dat als een lopend vuurtje :P

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen testen UPDATE PAGINA 6 - Pagina 3 Empty Re: Morgen testen UPDATE PAGINA 6

Bericht  Viva di 14 aug 2012 - 19:43

Nieuwe dag Morgen testen UPDATE PAGINA 6 - Pagina 3 281626781
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen testen UPDATE PAGINA 6 - Pagina 3 Empty Re: Morgen testen UPDATE PAGINA 6

Bericht  Gast di 14 aug 2012 - 20:13

Viva schreef:Nieuwe dag Morgen testen UPDATE PAGINA 6 - Pagina 3 281626781

Nieuwe kansen! :cheering:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen testen UPDATE PAGINA 6 - Pagina 3 Empty Re: Morgen testen UPDATE PAGINA 6

Bericht  Blue flower di 14 aug 2012 - 21:14

Ik ga dit topic vandaag weer goed in de gaten houden smile
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen testen UPDATE PAGINA 6 - Pagina 3 Empty Re: Morgen testen UPDATE PAGINA 6

Bericht  Puggle di 14 aug 2012 - 22:45

Evy schreef:
Viva schreef:Nieuwe dag Morgen testen UPDATE PAGINA 6 - Pagina 3 281626781

Nieuwe kansen! :cheering:
Very Happy
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen testen UPDATE PAGINA 6 - Pagina 3 Empty Re: Morgen testen UPDATE PAGINA 6

Bericht  CCC di 14 aug 2012 - 23:14

Lies schreef:Chococupcake Waar heb je de tests besteld?

Sensitest

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen testen UPDATE PAGINA 6 - Pagina 3 Empty Re: Morgen testen UPDATE PAGINA 6

Bericht  CCC di 14 aug 2012 - 23:19

_Lana_ schreef:
maiadebij schreef:Schamen doe ik mee er ook niet voor, maar niet iedereen achter me in de rij hoeft te weten dat ik mogelijk zwanger ben.

Nou inderdaad, net wat Ccc zegt, het zou toch heel vervelend zijn als de buurvrouw nog eerder weet waar je mee bezig bent, dan bijv. je moeder/ouders.

Ze kan ook gewoon zeggen: U bent bekend met het gebruik van het product? En in een tasje en klaar. Ieder weldenkend mens kan bedenken dat sommige mensen er moeite mee hebben.

Haha Clapperdie, die wist ook genoeg ;-).

Precies... Ze kan het ook anders vragen en vind gewoon dat ze daar een beetje discreet mee om moeten gaan...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen testen UPDATE PAGINA 6 - Pagina 3 Empty Re: Morgen testen UPDATE PAGINA 6

Bericht  Purpleflower wo 15 aug 2012 - 1:51

en?Rolling Eyes

postbode is nu denk ik al geweest??
Purpleflower
Purpleflower
Prater
Prater

Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen testen UPDATE PAGINA 6 - Pagina 3 Empty Re: Morgen testen UPDATE PAGINA 6

Bericht  Pandora wo 15 aug 2012 - 1:52

En en en en en...??? Morgen testen UPDATE PAGINA 6 - Pagina 3 253468018
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen testen UPDATE PAGINA 6 - Pagina 3 Empty Re: Morgen testen UPDATE PAGINA 6

Bericht  Annemoontje wo 15 aug 2012 - 1:58

Ik ben ook echt heel benieuwd, kijk telkens weer in dit topic Razz
Annemoontje
Annemoontje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen testen UPDATE PAGINA 6 - Pagina 3 Empty Re: Morgen testen UPDATE PAGINA 6

Bericht  Viva wo 15 aug 2012 - 2:33

Inderdaad, en en en?
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen testen UPDATE PAGINA 6 - Pagina 3 Empty Re: Morgen testen UPDATE PAGINA 6

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum