Morgen testen UPDATE PAGINA 6
+27
Annemoontje
Puggle
Fearie
Happydobby
Floor
Rush
Muppetje
maiadebij
Lies
CCC
Clapperdie
_Lana_
Lonely Goatherd
Blue flower
Viva
Purpleflower
RiLiJu
Pandora
Linda
Mom-Of-3
SarahKey
Sanne
Annemie
L!ND@
Jasmine
MamaDaan
yes1984
31 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Morgen testen UPDATE PAGINA 6
Ja, ik vond dat ook lastig hoor, toen ik m'n cyclus nog niet terug had. Ik voelde iedere keer van alles. Maar wij gebruikten wel condooms (meestal dan).
Geef je al lang nog maar 1 keer bv per dag?
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben aangenomen toen ik 25 weken was, dus misschien maken ze er wel helemaal geen probleem van.
Gast- Gast
Linda schreef:Ja, ik vond dat ook lastig hoor, toen ik m'n cyclus nog niet terug had. Ik voelde iedere keer van alles. Maar wij gebruikten wel condooms (meestal dan).
Wij ook meestal. Maar niet altijd. (Dom dom bij J. was ik in de tweede maand zwanger. En ik heb een miskraam gehad. Toen was ik zwanger geraakt door 1 keer de pil te vergeten) Ik geef nu vijf weken 1x per dag bv. Maar eigenlijk was ik vijf weken geleden al iedere ochtend misselijk. Nu zijn er wat meer signalen bij gekomen waardoor ik het nu zeker wil weten.
yes1984- Prater
- Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Hey weer een positief verhaal. Misschien maken ze er inderdaad geen probleem van. Maar het is dan twee keer zo kort op elkaar. J. moet nog 1 worden!Rejoy. schreef:Ik ben aangenomen toen ik 25 weken was, dus misschien maken ze er wel helemaal geen probleem van.
Maar misschien valt het allemaal wel mee en test ik vandaag negatief.
yes1984- Prater
yes1984 schreef:Linda schreef:Ja, ik vond dat ook lastig hoor, toen ik m'n cyclus nog niet terug had. Ik voelde iedere keer van alles. Maar wij gebruikten wel condooms (meestal dan).
Wij ook meestal. Maar niet altijd. (Dom dom bij J. was ik in de tweede maand zwanger. En ik heb een miskraam gehad. Toen was ik zwanger geraakt door 1 keer de pil te vergeten) Ik geef nu vijf weken 1x per dag bv. Maar eigenlijk was ik vijf weken geleden al iedere ochtend misselijk. Nu zijn er wat meer signalen bij gekomen waardoor ik het nu zeker wil weten.
Oeh, dat is wel heel spannend dan!!
Linda- Ratel
Linda schreef:yes1984 schreef:Linda schreef:Ja, ik vond dat ook lastig hoor, toen ik m'n cyclus nog niet terug had. Ik voelde iedere keer van alles. Maar wij gebruikten wel condooms (meestal dan).
Oeh, dat is wel heel spannend dan!!
Oei...dat klinkt inderdaad wel als.....
Spannend hoor. Laat je het gauw weten als je getest hebt?
Hier is net leuke post geweest, een heel pakket met winterkleding voor F. van de H&M!
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Spannend....
Het zou dus zo kunnen zijn, dat mocht je positief testen, je al best ver heen kan zijn?
Het zou dus zo kunnen zijn, dat mocht je positief testen, je al best ver heen kan zijn?
RiLiJu- Prater
- Aantal berichten : 500
Punten : 623
Registratiedatum : 10-07-11
dacht even kijken.
haha wachten op de postbode..
haha wachten op de postbode..
Purpleflower- Prater
- Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11
Ik bekijk dit topic nu ook voor de zoveelste keer om te hopen op een update.
Hoe bedoel je nieuwsgierig
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Viva schreef:Ik bekijk dit topic nu ook voor de zoveelste keer om te hopen op een update.
Haha same here. We wachten allemaal met smart op de postbode
Gast- Gast
Viva schreef:Ik bekijk dit topic nu ook voor de zoveelste keer om te hopen op een update.
+1
Blue flower- Prater
- Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben net weer thuis. Er liggen alleen twee folders op de mat. Nu maar hopen dat die niet door de postbode zijn gebracht. Wordt de folder van C1000 door postbode bezorgd? Normaal let ik hier niet op...
yes1984- Prater
Ja, hier wel. De folder van de c1000 en de karwei komen met de post.
Linda- Ratel
Hmm dat zou beteken dat het vandaag niet meer bezorgd wordt!
yes1984- Prater
Op naar de drogist? Wel spannend!
Lonely Goatherd- Prater
- Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12
Lonely Goatherd schreef:Op naar de drogist? Wel spannend!
Beetje lastig waar ik woon. Veel familie en bekenden. Toen met J. had ik ook van die strips in huis. Was toen een heel licht streepje. Mijn vriend is toen nog naar de C1000 gegaan voor een Clear Blue in het stadje verderop. Kwam hij zijn zusje tegen... Vrees dat ik moet wachten tot morgen.
Hier zijn inderdaad de folder van C1000 en Karwei gebracht.
yes1984- Prater
Jammer
Karwei wordt inderdaad door de postbode gebracht, c1000 weet ik niet want die is er niet in dit dorp.
Weet je niet toevallig of je familie niet allemaal werkt vandaag
Karwei wordt inderdaad door de postbode gebracht, c1000 weet ik niet want die is er niet in dit dorp.
Weet je niet toevallig of je familie niet allemaal werkt vandaag
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Hm, da's lastig ja. Sterkte dan maar met wachten!
Lonely Goatherd- Prater
- Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12
Ik heb een tijd geleden ( toen ik nog niet zwanger wilde worden ) eens gebeld naar de apotheek, of ze alvast een test klaar wilden leggen en dat ik 'm zo op zou komen halen , ik was ook zo bang dat ik iemand tegen zou komen.
Dat doet me trouwens denken aan toen ik een test ging halen bij de Kruidvat ( afgelopen zwangerschap ), ik kocht zo'n digitale, toen ging de dame achter de kassa dus uitgebreid staan praten over de zwangerschapstest en dat ze die zelf ook had gebruikt bij haar zwangerschap enz. enz.
Dat vind ik echt zo raar, je stopt dat toch meteen discreet in een tasje? Dat zou ik doen in ieder geval.
Hoe dan ook, dat zou echt balen zijn als je nog een dag moet wachten.
Spannend hoor!
Dat doet me trouwens denken aan toen ik een test ging halen bij de Kruidvat ( afgelopen zwangerschap ), ik kocht zo'n digitale, toen ging de dame achter de kassa dus uitgebreid staan praten over de zwangerschapstest en dat ze die zelf ook had gebruikt bij haar zwangerschap enz. enz.
Dat vind ik echt zo raar, je stopt dat toch meteen discreet in een tasje? Dat zou ik doen in ieder geval.
Spannend hoor!
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
_Lana_ schreef:Ik heb een tijd geleden ( toen ik nog niet zwanger wilde worden ) eens gebeld naar de apotheek, of ze alvast een test klaar wilden leggen en dat ik 'm zo op zou komen halen , ik was ook zo bang dat ik iemand tegen zou komen.
Spannend hoor!
Ik vind dat echt niet kunnen van die medewerkster! Bij mij ging het toen bij het kopen van foliumzuur heel discreet. Ik kon het zo snel niet vinden. Dus ze kwam me helpen. Ze vroeg heel zacht of zwanger probeerde te raken, of het al was. Bij het afrekenen (zat het al in een tasje) zei ze dat het ook heel geschikt was voor NA. Meer zei ze niet. Andere klanten hadden niets door. En het was inderdaad een vitamine met foliumzuur die ook na de bevalling aan te bevelen is.
yes1984- Prater
Jammerrrr....
Pandora- Prater
_Lana_ schreef:Ik heb een tijd geleden ( toen ik nog niet zwanger wilde worden ) eens gebeld naar de apotheek, of ze alvast een test klaar wilden leggen en dat ik 'm zo op zou komen halen , ik was ook zo bang dat ik iemand tegen zou komen.
Spannend hoor!
Ik ging op zaterdagochtend 09:00 uur stipt naar de drogist voor een test. Thuis meteen getest en positief. Daarna ging ik meteen terug voor een digitale en toen zei het meisje aan de kasse: Heb je er nog meer nodig?!
haha
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Spannend hoor!
Hahaha! Ik zou hier niet eens opgekomen zijn! Wel goed bedacht trouwens.
Ik vond het ook maar niks dat mensen me zouden spotten met een test... Ik bestelde daarom via het internet. Ik had trouwens ook zoiets bij de doktersassistente toen ik net zwanger was. Ik dacht dat ik een blaasontsteking had en had urine weggebracht maar ik dacht mocht het een blaasontsteking zijn moet ze wel weten dat ik zwanger ben. Dus ik moest een blaadje invullen met klachten, en daarbij had ik erbij geschreven dat ik 7 weken zwanger was. Dus ik zeg nog tegen haar, ik heb iets opgeschreven maar niet hardop uitspreken ajb. De hele wachtkwamer zat vol, en ook wat buren van ons zaten daar. Wat denk je, begint ze keihard jaaa omdat u zwanger bent moet het op kweek gezet worden. Heb geloof ik goed gemompeld en bedankt en ben weggegaan in de hoop dat niemand het gehoord zou hebben haha. Achteraf grappig, maar toen vond ik het echt niet leuk...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Ook lekker bijdehand Clapperdie haha!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
chococupcake schreef:_Lana_ schreef:Ik heb een tijd geleden ( toen ik nog niet zwanger wilde worden ) eens gebeld naar de apotheek, of ze alvast een test klaar wilden leggen en dat ik 'm zo op zou komen halen , ik was ook zo bang dat ik iemand tegen zou komen.
Spannend hoor!
Hahaha! Ik zou hier niet eens opgekomen zijn! Wel goed bedacht trouwens.
Ik vond het ook maar niks dat mensen me zouden spotten met een test... Ik bestelde daarom via het internet. Ik had trouwens ook zoiets bij de doktersassistente toen ik net zwanger was. Ik dacht dat ik een blaasontsteking had en had urine weggebracht maar ik dacht mocht het een blaasontsteking zijn moet ze wel weten dat ik zwanger ben. Dus ik moest een blaadje invullen met klachten, en daarbij had ik erbij geschreven dat ik 7 weken zwanger was. Dus ik zeg nog tegen haar, ik heb iets opgeschreven maar niet hardop uitspreken ajb. De hele wachtkwamer zat vol, en ook wat buren van ons zaten daar. Wat denk je, begint ze keihard jaaa omdat u zwanger bent moet het op kweek gezet worden. Heb geloof ik goed gemompeld en bedankt en ben weggegaan in de hoop dat niemand het gehoord zou hebben haha. Achteraf grappig, maar toen vond ik het echt niet leuk...
Ooo...dat vind ik dus echt zo stom hè.. ze had toch ook even logisch na kunnen denken dat je het niet voor niets op het briefje had geschreven. Ik zou echt not amused zijn!
Pandora- Prater
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Update van Mama van 2. Update pagina 24.
» Ovulatie testen (update kan dit wel??)
» Update op pagina 67.
» Driemaal scheepsrecht! *update pagina 4*
» Babydump update pagina 2
» Ovulatie testen (update kan dit wel??)
» Update op pagina 67.
» Driemaal scheepsrecht! *update pagina 4*
» Babydump update pagina 2
Pagina 2 van 4
Permissies van dit forum: