Een paar kilo kwijt zonder een dieet
+4
Fearie
Admin
Minx
Gympie
8 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Een paar kilo kwijt zonder een dieet
Smikkell schreef:Als je inderdaad ook gewoon eens gaat eten als de beren ook eten en in de avond kookt als je alleen eet. Regelmaat en niet overslaan.
Klopt.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Lavendel schreef:Oh ja dat vind ik ook. Ik vond het ook zo'n boek van stating the obvious en heb er dan ook weinig aan gehad. Neemt niet weg dat wat er in staat ik grotendeels wel geloof. Maar blijkbaar zijn er zat mensen voor wie door dit boek een hele wereld opengaat.
Ja voor mij wel. Heel veel wist ik al, en bij veel dingen dacht ik 'ja logisch ook eigenlijk' maar je moet er wel even op komen. Ook handig voor mensen die denken dat ontbijtkoek een gezond tussendoortje is, en limonade onbeperkt gedronken kan worden.
Gast- Gast
Luce schreef:Ik denk dat je met logisch denken gewoon ook heel ver komt. Daar heb ik geen Amber voor nodig. Natuurlijk is vers geperste sinaasappel gezonder dan uit pak. Of natuurlijk is fruit beter dan een liga. Ik vond het allemaal vrij logisch eigenlijk.
Maar voor wie wil, ik heb er nog 1 thuis liggen.
Je vindt het doorgeslagen en te extreem, maar wel allemaal vrij logisch? Dat vind ik geen logische combi. Of het echt duurder is weet ik niet. Ligt aan je eetpatroon, mensen die veel kant en klaar aten of uit pakjes, frisdranken, afhaalmaaltijden en veel verpakte tussendoortjes zijn denk ik met een eetpatroon (grotendeel of deels) a la Amber goedkoper uit.
Gast- Gast
Reva schreef:Luce schreef:Ik denk dat je met logisch denken gewoon ook heel ver komt. Daar heb ik geen Amber voor nodig. Natuurlijk is vers geperste sinaasappel gezonder dan uit pak. Of natuurlijk is fruit beter dan een liga. Ik vond het allemaal vrij logisch eigenlijk.
Maar voor wie wil, ik heb er nog 1 thuis liggen.
Je vindt het doorgeslagen en te extreem, maar wel allemaal vrij logisch? Dat vind ik geen logische combi. Of het echt duurder is weet ik niet. Ligt aan je eetpatroon, mensen die veel kant en klaar aten of uit pakjes, frisdranken, afhaalmaaltijden en veel verpakte tussendoortjes zijn denk ik met een eetpatroon (grotendeel of deels) a la Amber goedkoper uit.
Is ook geen logische combi, ik bedoel het namelijk ook niet zo.
Ik vind wat zij zegt over voedsel allemaal heel logisch (voorverpakte zooi is bijv lang niet zo gezond als vers enz). Maar zij brengt het vervolgens zo in het extreme. Als je dit eet, dan.. Dat stond mij gewoon echt tegen.
Gast- Gast
Ik ben tegen dieten en heb nooit geen light producten in huis. Ik wil ook nog 5 kilo kwijt, zodat ik rond de 65 weeg, maar dus ook zonder een dieet. Ik weet trouwens precies waar mijn valkuilen liggen. Ik moet gewoon echt ontbijten, tussendoortje, lunchen, tussendoortje, avondeten en dan nog iets gezonds snacken als ik trek heb. Nu is het ;
Soms ontbijten , lunchen met cracotte, die voor geen meter vullen waardoor ik er zo 5 weg eet en dus ook 5 x beleg binnen krijg. Avond eten en dan s'avonds standaart chips, koekjes of nootjes ofzo
Soms ontbijten , lunchen met cracotte, die voor geen meter vullen waardoor ik er zo 5 weg eet en dus ook 5 x beleg binnen krijg. Avond eten en dan s'avonds standaart chips, koekjes of nootjes ofzo
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Ziekenhuis dieet 5-10 kilo eraf
» 1 kilo per week?
» Ik wil er 0 kilo af! Wie doet er mee!
» Afvalclub 10-15 kilo (VOL)
» Nog 9 kilo te gaan!
» 1 kilo per week?