Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

halfvolle melk indikken?

3 plaatsers

Ga naar beneden

halfvolle melk indikken? Empty halfvolle melk indikken?

Bericht  mauwmauw zo 18 sep 2011 - 3:15

V word over 3,5week 1 jaar,ik wilde eigenlijk gewoon over gaan op halfvolle melk maar aangezien we nog steeds (bijna)alles moeten indikken met nutriton ben ik erg aan het twijfelen geslagen.Want volgens mij is halfvolle melk helemaal niet lekker als dat ingedikt word.
We zijn nu wel bezig met het afbouwen van de nutriton en kijken hoe het gaat.Dus nu was mijn idee om dreumesmelk te kopen totdat hij helemaal van de nutriton af is.

Wat is jullie mening hier over?iemand die halfvolle melk heeft ingedikt?werd dit goed gedronken?
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

halfvolle melk indikken? Empty Re: halfvolle melk indikken?

Bericht  Susan zo 18 sep 2011 - 3:16

Ik zou het even proberen, maar als Nutriton beter mengt met dreumesmelk dan heb je toch een prima reden om dreumesmelk te kopen? Ik bedoel, iedereen roept altijd dat dreumes/peutermelk onzin is, maar daar hoef je je niks van aan te trekken.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

halfvolle melk indikken? Empty Re: halfvolle melk indikken?

Bericht  Gast zo 18 sep 2011 - 6:03

je zoon weet niet anders dan dat zijn melk ingedikt wordt, hij zal ook niet weten dat gewone melk dun hoort te zijn. Heb je je eigen drinken wel eens ingedikt met nutriton, zit er een smaak aan? Ik heb laatst een klinische les gevolgd op mijn werk en heb daar ingedikte appelsap gedronken, maar dat was prima te drinken. ingedikte water of thee vond ik echt heel vies, maar vooral omdat je verwacht dat je een dun vloeibare vloeistof in je mond krijgt. Ingedikte appelsap lijkt een beetje op appelmoes, dat is veel minder raar dan dik water. Dit komt vooral omdat we die dunne vloeistoffen kennen, want toen ik nog eens proefde, was de smaak precies hetzelfde.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

halfvolle melk indikken? Empty Re: halfvolle melk indikken?

Bericht  mauwmauw zo 18 sep 2011 - 7:20

ja daar heb je ook wel weer gelijk in,ik drink zelf helemaal geen melk.Vandaar dat ik denk ook heb van melk indikken is vies.ik kan het altijd een keer gaan proberen en dan merk ik vanzelf of hij het drinkt.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

halfvolle melk indikken? Empty Re: halfvolle melk indikken?

Bericht  Dora ma 19 sep 2011 - 9:40

Hihi, dan moet je eens 7-up indikken, dat is erg grappig (een bewoner gehad die graag 7-up dronk, maar moest het ook verdikt hebben.)
Ik denk dat je gewone melk prima kunt indikken, gewoon uitproberen...
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het Brabantse land

Terug naar boven Ga naar beneden

halfvolle melk indikken? Empty Re: halfvolle melk indikken?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum