show de speelhoek van je kind(eren)! Ter inspiratie
+15
Flower_L
Fearie
duckie
Dolphinne
Mida4you
mauwmauw
kwak
Darius
-Ieniemienie-
Linda
PapillonRose
Parisienne
SarahKey
Susan
Spring
19 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: show de speelhoek van je kind(eren)! Ter inspiratie
Wij hebben ook de expedit met 8 vakken. Het is dus 1 kast.
Ik kan er genoeg speelgoed in kwijt.
Alleen de duplo en playmobil zit in andere bakken in de voorraadkast en pakken we er gewoon bij.
Ook echt groot speelgoed past er niet in. Zoals de autogarage, playmobile huis en ander groot speelgoed.
Ik kan er genoeg speelgoed in kwijt.
Alleen de duplo en playmobil zit in andere bakken in de voorraadkast en pakken we er gewoon bij.
Ook echt groot speelgoed past er niet in. Zoals de autogarage, playmobile huis en ander groot speelgoed.
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben ook steeds weer iets anders aan het bedenken.
Ik vind het vreselijk dat er bergen speelgoed zo in het zicht staan maar heel veel ruimte om nog een kast neer te zetten hebben we ook weer niet. In 1 kastje van de de grote buffetkast staan de puzzels, boeken en grote spullen van Little People en in het andere kastje de kleine spulletjes van H. zoals de Playmobiel. Dan hebben we een opbergbankje waar al het losse spul in zit en daar bovenop de toet toet autogarage+wegdelen, de toet toet ambulance (die je ook niet zomaar even ergens in kunt stoppen), dan nog een poppenwagen, een poppen-kinderstoel en 2 stoeltjes. Dan nog 2 kratten Duplo en een krijtbord. Eigenlijk ook nog een tafeltje maar die staat nu op zolder omdat ik het niet kwijt kan...
En dan is de box er al uit gehaald voor A. zijn eerste verjaardag!
We moeten gewoon écht gaan verhuizen.
Ik vind het vreselijk dat er bergen speelgoed zo in het zicht staan maar heel veel ruimte om nog een kast neer te zetten hebben we ook weer niet. In 1 kastje van de de grote buffetkast staan de puzzels, boeken en grote spullen van Little People en in het andere kastje de kleine spulletjes van H. zoals de Playmobiel. Dan hebben we een opbergbankje waar al het losse spul in zit en daar bovenop de toet toet autogarage+wegdelen, de toet toet ambulance (die je ook niet zomaar even ergens in kunt stoppen), dan nog een poppenwagen, een poppen-kinderstoel en 2 stoeltjes. Dan nog 2 kratten Duplo en een krijtbord. Eigenlijk ook nog een tafeltje maar die staat nu op zolder omdat ik het niet kwijt kan...
En dan is de box er al uit gehaald voor A. zijn eerste verjaardag!
We moeten gewoon écht gaan verhuizen.
Gast- Gast
Ponyo schreef:Linda, waar komt dat kleed vandaan?
dat wou ik ook net vragen
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
duckie schreef:Ponyo schreef:Linda, waar komt dat kleed vandaan?
dat wou ik ook net vragen
Ikea.
http://m.ikea.com/nl/nl/catalog/products/art/50226723/
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Na een bezoekje aan de Ikea hebben we een Expedit kast gekocht met zo'n stoffen bak. Zijn er erg blij mee, staat toch een stuk netter en opgeruimd.
Vraag me alleen af, de speelmat op de grond. Hoe wassen jullie die als het nodig is? Hier ligt hij dus ook in de woonkamer, honden liggen erop, er wordt op gekruimeld en gesopt met drinken. Dus een wasbeurt eens in de zoveel maanden zou geen overbodige luxe zijn.
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Ik heb de mat laatst in keuken gelegd en met hand zitten schrobben
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
@ fearie, ik heb het zelfde kleed van de ikea.
Ik gooi hem regelmatig in de wasmachine.
Purpleflower- Prater
- Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11
Purpleflower schreef:@ fearie, ik heb het zelfde kleed van de ikea.
Gaat dat goed? Was namelijk aan het googlen en daar werd het wel en niet afgeraden, weet dus niet zeker of het echt wel kan. 30 graden, kort programma?
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Purpleflower schreef:@ fearie, ik heb het zelfde kleed van de ikea.
+1
Ik was hem op snelwas op 30 graden.
Volgens mij is de opdruk alleen iets minder fel geworden als ik het nu vergelijk met jouw foto. Heb hem nu 14 maanden en toch wel al regelmatig gewassen. Maar ach, voor dat geld koop je dan na een tijd gewoon weer een nieuwe.
Kat1980- Kletskop
- Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Zo ziet het erbij ons uit.
Ik wil geen echte kinderkast in de woonkamer. Zo ziet het er netjes uit als alles opgeruimd is.
Alles wat ze heeft past prima in deze kast. In de schuur staat nog de poppenbuggy.
Ik wil geen echte kinderkast in de woonkamer. Zo ziet het er netjes uit als alles opgeruimd is.
Alles wat ze heeft past prima in deze kast. In de schuur staat nog de poppenbuggy.
Laatst aangepast door Purpleflower op do 3 jan 2013 - 21:26; in totaal 3 keer bewerkt
Purpleflower- Prater
- Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11
Ik heb ook dat ikea kleed maar toen hij echt vies was heb ik em gewoon weggegooid en een nieuwe gekocht die dingen kosten maar 10 euro ofzo en ik had echt geen zin om dat ding te gaan schrobben oid.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Dit is sinds gisteren ons speelhoekje:
Wij hebben ook zo'n automat alleen wel duurder dan de ikea mat. Ik stofzuig hem twee keer per week goed en hij eet en drinkt er niet bij. Hopenlijk blijft hij zo schoon haha.
Wij hebben ook zo'n automat alleen wel duurder dan de ikea mat. Ik stofzuig hem twee keer per week goed en hij eet en drinkt er niet bij. Hopenlijk blijft hij zo schoon haha.
Leuk dat ie zo'n eigen boekenplankje heeft, SK! Haha dat vind ik eigenlijk nog 't leukste als lees-nerd
En die pinguin links!
En die pinguin links!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
haha ja dat moest erbij! Ik ben zelf helemaal gek op boeken en lezen en merk aan hem dat hij het ook prachtig vind. Hij is al lid van de bieb En elke 3 weken zoekt hij zelf een boekje uit. Naja.... hij speelt in de bieb met 1 boekje dan die kiezen we dan
Die pinquin is leuk! Alleen S word er agressief van want hij ramt er elke keer hard tegen aan
Die pinquin is leuk! Alleen S word er agressief van want hij ramt er elke keer hard tegen aan
Wat leuk dat jullie ook lid van de bieb zijn. Ook handig voor jou, dan hoef je misschien maar 50x hetzelfde verhaaltje te lezen ipv 150 x
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik lees alleen nog maar Jip en Janneke voor, al vanaf zijn geboorte. Elke keer een ander verhaal. Gelukkig zegt hij nog niet: nog een keer! Komt straks wel en dan lees ik hem met liefde voor. Ik vind dat erg belangrijk, voorlezen.
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Dagje weg met kind(eren)
» Ongeduld en kind(eren)
» Zonvakantie met kind(eren)
» Douchen met je kind(eren)
» Show je babykamer ter inspiratie
» Ongeduld en kind(eren)
» Zonvakantie met kind(eren)
» Douchen met je kind(eren)
» Show je babykamer ter inspiratie
Pagina 2 van 2