Kaart sturen?
+7
Bay
Lavendel
Melis_je
Carra
Zininzon
Aziraphale
Elliot
11 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Kaart sturen?
ikdacht al dat het met de breuk tussen jou en je vriend te maken had.
Probeer het contact weer wat te herstellen, laat ze via een mailtje of een kaartje weten dat je ze mist en dat je et contact graag weer zouwillen herstellen. Ik vind het echt heel fout van hen dat ze je zo hebben laten vallen, maar wees dan toch de wijste en zoek contact. Wellicht missen ze jou ook erg maar durven ze heen contact te zoeken.
Heb je dat kaartje nog verstuurd?
Probeer het contact weer wat te herstellen, laat ze via een mailtje of een kaartje weten dat je ze mist en dat je et contact graag weer zouwillen herstellen. Ik vind het echt heel fout van hen dat ze je zo hebben laten vallen, maar wees dan toch de wijste en zoek contact. Wellicht missen ze jou ook erg maar durven ze heen contact te zoeken.
Heb je dat kaartje nog verstuurd?
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Nee nog niet, want de verjaardag is nog niet.
Wel ander een berichtje gestuurd, want ik zag dat ze zwanger is. Nog niks op gehoord.
Wel ander een berichtje gestuurd, want ik zag dat ze zwanger is. Nog niks op gehoord.
Gast- Gast
Jip83 schreef:Nee nog niet, want de verjaardag is nog niet.
Dat is wel erg jammer.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Lady4 schreef:Jip83 schreef:Nee nog niet, want de verjaardag is nog niet.
Dat is wel erg jammer.
Ach ik had het wel verwacht. Maar wat niet is kan nog komen en dan zou het alleen maar leuk zijn. Misschien kijkt ze niet elke dag op facebook.
Gast- Gast
Jip83 schreef:Lady4 schreef:Jip83 schreef:Nee nog niet, want de verjaardag is nog niet.
Dat is wel erg jammer.
Ach ik had het wel verwacht. Maar wat niet is kan nog komen en dan zou het alleen maar leuk zijn. Misschien kijkt ze niet elke dag op facebook.
Ik zou echt niet teveel hoop houden, het is meer dan duidelijk dat jij haar mist. Maar als ik het allemaal zo lees komt het op mij over dat ze jou niet mist.. Dat is misschien heel hard, maar ook met de kaart en ook met dit berichtje (al is het natuurlijk leuk om haar te feliciteren) daar heb je alleen jezelf mee. Hoe je het ook wendt of keert (en wat de intentie van het bericht ook is) jij hoopt toch op een reactie en niet alleen een bedankje maar jij hoopt dat daardoor de vriendschap weer nieuw leven wordt ingeblazen en ik vrees dat jezelf op deze manier alleen maar blijft teleurstellen.
Siem- Prater
- Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11
Ik heb de kaart van de week in de bus gedaan. Heb nog wel een ps er in gezet dat ik benieuwd ben hoe het met haar gaat. Heb er niks op gehoord, helaas, en ik verwacht ook niet dat het nog zal gebeuren. Einde over uit.
Gast- Gast
Klopt. En het 'mis' gevoel zal wel slijten. Ik ga haar wel tegenkomen bij een sportevenement (verwacht ik) zij als toeschouwer en ik als deelnemer. Moet ik dan gedag zeggen of doen alsof ik haar niet zie? Dat laatste kan ook echt gebeuren door de race.
Gast- Gast
Ik vind het erg jammer voor je Jip ! Maar ik ben het wel met Billy eens.
Ik denk dat je moet accepteren dat het van haar kant voorbij is. Zoals billy ook zegt, als jij blijft hopen dat het goed komt, blijf je ermee bezig en blijft het je teleur stellen omdat ze niet reageert zoals je graag wenst.
Als ik in jouw schoenen had gestaan dan had ik gedaan alsof ik haar niet zie. Want als jij wel gedag zegt, en zij niet, is er weer een teleur stelling. Als je niks zegt is het minder jammer als zij ook niks zegt.
Ik denk dat je moet accepteren dat het van haar kant voorbij is. Zoals billy ook zegt, als jij blijft hopen dat het goed komt, blijf je ermee bezig en blijft het je teleur stellen omdat ze niet reageert zoals je graag wenst.
Als ik in jouw schoenen had gestaan dan had ik gedaan alsof ik haar niet zie. Want als jij wel gedag zegt, en zij niet, is er weer een teleur stelling. Als je niks zegt is het minder jammer als zij ook niks zegt.
Gast- Gast
Ik ga er nu ook geen energie meer insteken. Dat had ik bedacht na het sturen van de kaart.
Ik heb toch een zonnebril o die dag, dus wordt alleen maar makkelijker om haar niet 'te zien'.
Ik heb toch een zonnebril o die dag, dus wordt alleen maar makkelijker om haar niet 'te zien'.
Gast- Gast
PinkCoelho schreef:In jezelf bedoelde ik vooral.
Ik kan hier reageren in de hoop dat jij weer op mij reageert, of in de hoop op waardering, maar ook gewoon omdat ik een tip heb, en klaar.
Als het een van de twee eerste dingen is en jij reageert niet meer, of zegt niet 'bedankt' dan ben ik dus teleurgesteld. Maar niet omdat JIJ iets verkeerd doet, maar omdat ik met de verkeerde intentie begon aan dit topic.
Begrijp je?
Als jij echt iets wilt 'halen' uit het sturen van die kaart, moet je ofwel zorgen dat je over dat verlangen heen kunt stappen, ofwel geen kaart sturen zodat je niet teleurgesteld wordt, ofwel jezelf voorbereiden dat je een fifty/fifty kans hebt dat je niet gaat krijgen wat je wilt...
Mooie wijze raad! Ik snap je precies.
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: