kaart sturen
+2
Highway
Sun88
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
kaart sturen
Als iemand met te horen heeft gekregen dat zij kanker heeft, maar dat er behandeling mogelijk is, stuur je dan een kaart met sterkte of beterschap? En wat zou hje in de kaart sturen? Het gaat om naaste familie
Sun88- Prater
- Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12
Re: kaart sturen
Kan beiden, ik zou een blanco kaart doen en dan gewoon een tekst erin schrijven met evt beide?
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Wij hebben destijds naar een naast familielid een knuffelbeest opgestuurd in een doosje met de tekst dat ze vast wel een knuffel kon gebruiken en veel sterkte komende periode.
Pomodori- Fluisteraar
- Aantal berichten : 292
Punten : 303
Registratiedatum : 07-01-11
Iets in de trant van 'we denken aan je' zou ook kunnen
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Sterkte zou ik eerder doen dan beterschap. Want als er geen behandeling mogelijk is, wordt ze toch ook niet meer beter?
Laatst aangepast door Manderijn op vr 25 jan 2013 - 4:43; in totaal 1 keer bewerkt
Manderijn- Kletskop
- Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Maar er staat toch juist dat er wel behandeling mogelijk is? Dan is er kans op beter worden dus..
Gast- Gast
Ah, verkeerd gelezen. Excuus. Ja dan zou het inderdaad wel kunnen.
Manderijn- Kletskop
- Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Manderijn schreef:Ah, verkeerd gelezen. Excuus. Ja dan zou het inderdaad wel kunnen.
Anders zou ik het inderdaad afraden om beterschap erop te zetten. De moeder van een vriendin is opgegeven en die krijgt allemaal beterschap kaarten, en dat doet haar zoveel verdriet, want dat gaat nooit meer gebeuren, beter worden. Ik heb haar een engel voor geluk gegeven, om haar kracht te geven, op welke manier ze het dan ook nodig heeft, of denkt te hebben.
Gast- Gast
Ik kies dan een blanco kaart en schrijf er zelf iets op. Liever geen sterkte/beterschap, maar eerder 'er wordt aan je gedacht en voor je geduimd' ofzoiets
Gast- Gast
Ik zou voor een sterkte kaart gaan.
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
PinkCoelho schreef:Ik kies dan een blanco kaart en schrijf er zelf iets op. Liever geen sterkte/beterschap, maar eerder 'er wordt aan je gedacht en voor je geduimd' ofzoiets
Waarom geen 'sterkte' of 'beterschap' voor iemand die behandeld kan worden en er dus kan is op genezing?
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Thnx voor het meedenken. Heb een kaart gekozen waarop staat dat je positieve energie stuurt. Zelf heb ik sterkte erin gezet.
Sun88- Prater
- Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12
Soortgelijke onderwerpen
» Kaart sturen?
» Kaart sturen
» Kaart sturen
» Dilemma- geboortekaartje sturen of niet
» kaartje sturen
» Kaart sturen
» Kaart sturen