Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zijn jullie ook wel 'ns bang geweest voor de (2e+) bevalling

+5
Annemie
Twellie
Susan
Printje
Viva
9 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Zijn jullie ook wel 'ns bang geweest voor de (2e+) bevalling - Pagina 2 Empty Re: Zijn jullie ook wel 'ns bang geweest voor de (2e+) bevalling

Bericht  Viva za 11 aug 2012 - 9:46

SarahKey, dat is misschien ook wel fijn om doorgesproken te hebben, al hou ik daar absoluut niet van om daarover te praten.
Ik voel me ook altijd vrij egoistisch, omdat ik dan juist wil dat hij voor mij kiest Embarassed

Ik vind het wel erg fijn om in dit topic te lezen dat ik lang de enige niet ben!
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie ook wel 'ns bang geweest voor de (2e+) bevalling - Pagina 2 Empty Re: Zijn jullie ook wel 'ns bang geweest voor de (2e+) bevalling

Bericht  Linda za 11 aug 2012 - 9:47

Susan schreef:
Viva schreef:susan, wel naar dat je je nog wel een poos rot gevoeld hebt over die zwangerschap.

Eerst was het een verdriet dat ik zo'n bijzondere tijd zo vervelend had beleefd en dat ik dat nooit meer over kon doen. Later was het een schuldgevoel. Hij heeft autisme en ik heb heel lang gedacht dat het mijn schuld was, dat ik dat had veroorzaakt door al die angsten en stress. Nog steeds kan ik dat idee niet geheel loslaten.

Wat een heftige gedachte! Dat lijkt me echt naar...
Zou dat theoretisch gezien ook echt kunnen? Kan autisme ontstaan door stress tijdens de zwangerschap?

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum