Wat vinden jullie van 'thuisblijf' dagen..
+23
Parel
Flower_L
Puggle
*Lookie*
Slakje
SarahKey
iloverose
Mamsie
Parisienne
RYW
studiebol
Coccinelle
Twellie
Annemie
Susan
Annie24
Sanne
PapillonRose
Liadan
Darius
Tania
Linda
Printje
27 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Wat vinden jullie van 'thuisblijf' dagen..
Pyama dag heet dat hier. Lekker thuis rommelen, filmpjes kijken op de bank met popcorn, boekjes lezen, spelletjes doen en weer ik wat nog meer. Heerlijk!!
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind het heerlijk om even thuis te rommelen ,maar ik ga smorgens of smiddags wel even dan te wandelen met A .
iloverose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 467
Punten : 470
Registratiedatum : 10-08-12
Ik vind het soms heerlijk om juist een hele dag alleen maar binnen te zijn (of buiten met mooi weer maar gewoon thuis)?
Dat gesjouw elke dag vind ik echt niet leuk. Vermaak me prima thuis met de kleine man. Maar als het mooi weer is ga ik wel altijd even wandelen met S.
Dat gesjouw elke dag vind ik echt niet leuk. Vermaak me prima thuis met de kleine man. Maar als het mooi weer is ga ik wel altijd even wandelen met S.
Ik ga wel elke dag met Louise wandelen, winkelen, naar de kinderboerderij, het park, iets drinken met een vriendin van mij, ... Heel de dag thuis zitten vind ik ook niks.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Ik vind het heerlijk. De kids in principe ook. Gewoon een beetje thuis rommelen, speelgoed uitzoeken en knutselen. Nee, ik heb het soms nodig om gewoon even een dagje niets te doen. Althans, niet met de kids de hort op te gaan. En de kids vinden het prima als ze wat te doen hebben.
Gast- Gast
Wij blijven weleens een dagje thuis maar eigenlijk probeer ik altijd op z'n minst wel even te gaan wandelen. Of even naar een winkel maar die hebben we niet zoveel in onze woonplaats. Even ergens op visite vind ik ook gezellig, het breekt de dag even. Ik ga ook weleens even naar een grotere stad, dat vind ik het leukst maar dat vind ik dan wel weer lastig te combineren met de slaapjes (meestal valt hij dan in de auto in slaap en wil eenmaal thuis niet meer zijn slaapje doen).
Ik moet zeggen: ik ga er heel graag uit, maar vind het vaak wel lastig om het in te passen in het ritme met eten, slapen etc. Wandelen gaat wel, maar even naar de stad is een heel gepuzzel en is eigenlijk alleen de moeite als hij vroeg wakker is (want is bij ons vandaan zo'n 20 minuten rijden). Toen hij nog in de kinderwagen sliep was dat al weer makkelijker. Borstvoeding geef ik ook het liefste thuis (maar als ik naar de stad ga neem ik meestal een flesje mee).
Ik moet zeggen: ik ga er heel graag uit, maar vind het vaak wel lastig om het in te passen in het ritme met eten, slapen etc. Wandelen gaat wel, maar even naar de stad is een heel gepuzzel en is eigenlijk alleen de moeite als hij vroeg wakker is (want is bij ons vandaan zo'n 20 minuten rijden). Toen hij nog in de kinderwagen sliep was dat al weer makkelijker. Borstvoeding geef ik ook het liefste thuis (maar als ik naar de stad ga neem ik meestal een flesje mee).
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Ik kan echt niet de hele dag thuis zitten. Daar word ik heel erg onrustig van. Ik woon 100m van het bos af en 200m van het winkelcentrum. Er is gelukkig altijd wel iets te doen hier in de buurt.
Gast- Gast
Ik ben ook iedere dag wel weg, dit deed ik toen ze 2 weken was al. Ze vind het erg fijn om lekker in de wagen te liggen. Ik ben niet van het thuis zitten.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Ik moet wel zegen dat ik lekkerder vind nu de oudste al wat groter zijn. Daar heb ik gewoon geen last van.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Ik vind het op deze leeftijd echt niet prettig om de hele dag thuis te zijn. Dan gaat hij zeuren, dreinen, noem maar op. Als hij lekker buiten kan spelen dan heb ik veel minder last van hem.
Gast- Gast
Vaak gaan we ochtend even naar winkel en middag naar geitjes, fietsen, speeltuintje....
Vind Huisman overigens soms heel fijn, maar l helaas niet
Vind Huisman overigens soms heel fijn, maar l helaas niet
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Ik vind het heerlijk om zo maar een dag thuis te keuvelen!
Als je regent van de straat, dan blijven we meestal ook wel thuis.
Is het mooi weer, dan gaan we lekker een stukje lopen, of fietsen.
Wat Lookie zegt snap ik helemaal, het is lastig plannen nu. Maar meestal heeft ze 2 slaapjes, en kan ik s`middags best een uur of 2 weg. Hoe lang ik dan blijf op de plaats van bestemming heeft zij in de hand, gaat ze dreinen en zeuren, dan gaan we lekker weer naar huis.
Ik ben een echte huismus!
Wat Lookie zegt snap ik helemaal, het is lastig plannen nu. Maar meestal heeft ze 2 slaapjes, en kan ik s`middags best een uur of 2 weg. Hoe lang ik dan blijf op de plaats van bestemming heeft zij in de hand, gaat ze dreinen en zeuren, dan gaan we lekker weer naar huis.
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Parel schreef:Ik vind het heerlijk om zo maar een dag thuis te keuvelen!
Hier precies zo! :-)
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Ik ben 2 dagen per week (+ het weekend) thuis bij F. Ik ben dan vaak best druk met het huishouden e.d. Soms ga ik 's middags als mijn man thuis komt nog even snel de deur uit voor een boodschapje maar verder gaan we niet zoveel op stap op die dagen. Heb ik eerlijk gezegd ook helemaal geen zin in, we vermaken ons thuis lekker met het huishouden en (momenteel) lekker buitenspelen.
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Ik kan dat dus ook absoluut niet. Ik ga elke dag wel even weg, bij iemand op de koffie, boodschap doen enz. De hele dag thuiszitten wordt niks, dan zijn de kinderen ook niet te genieten op een gegeven moment, die gaan zich dan echt vervelen en tijdens het lopen of fietsen zijn ze tenminste stil, haha!
Gast- Gast
Ik kan er, maar vooral mijn zoontje niet goed tegen!
Na een paar uur wordt hij zo druk!
Ik zorg dus dat ik altijd even naar buiten kan; winkelen, kinderboerderij, rondje fietsen, bij oma thee drinken. Zo gaat de dag wat vlotter, en kan hij zijn energie kwijt!
Voordat ik mama was, vond ik het ook al niet fantastisch maar kon ik er het wel beter en ook van genieten.
Na een paar uur wordt hij zo druk!
Ik zorg dus dat ik altijd even naar buiten kan; winkelen, kinderboerderij, rondje fietsen, bij oma thee drinken. Zo gaat de dag wat vlotter, en kan hij zijn energie kwijt!
Voordat ik mama was, vond ik het ook al niet fantastisch maar kon ik er het wel beter en ook van genieten.
holaagirl- Prater
- Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
Soms vind ik het echt heerlijk. Zaterdag zijn we bijna de hele dag thuis geweest. Heerlijk lang in bed tv gekeken 's ochtends daarna uitgebreid ontbijt. Daarna extra lang in bad gespeeld (ze heeft er zeker een uur in gezeten). En toen ze sliep heb ik naast haar op bed een boek liggen lezen.
En het 'erge' is nog wel dat we de hele dag 'niks' te doen hadden maar toch nog te laat op de BBQ bij mijn schoonouders waren
En het 'erge' is nog wel dat we de hele dag 'niks' te doen hadden maar toch nog te laat op de BBQ bij mijn schoonouders waren
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind het heeerlijk hoor om heel de dag thuis te zijn (op boodschappen doen na dan). Beetje voor de televisie hangen, filmpje kijken en f.elice lekker spelen. En met goed weer heerlijk in de tuin hangen!
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Wat vinden jullie?
» Wat vinden jullie?
» 2ling op 2 dagen geboren, wat zouden jullie doen?
» Wat vinden jullie van..
» Wat vinden jullie hiervan?
» Wat vinden jullie?
» 2ling op 2 dagen geboren, wat zouden jullie doen?
» Wat vinden jullie van..
» Wat vinden jullie hiervan?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: