Wat vinden jullie van 'thuisblijf' dagen..
+23
Parel
Flower_L
Puggle
*Lookie*
Slakje
SarahKey
iloverose
Mamsie
Parisienne
RYW
studiebol
Coccinelle
Twellie
Annemie
Susan
Annie24
Sanne
PapillonRose
Liadan
Darius
Tania
Linda
Printje
27 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Wat vinden jullie van 'thuisblijf' dagen..
Ik lees weleens; morgen, deze week of wat dan ook lekker thuisblijven. Ik vind dat helemaal niet lekker ahha, ik ben heel graag bij mijn zoontje maar niet een hele dag thuis, je kunt me, bij wijze van, niet erger straffen dan een hele dag thuiszitten. Ik ga, als het regent bijv. wel leuke dingen doen thuis met R daar niet van maar het heeft mijn voorkeur totaal niet.
Wat vinden jullie?
Wat vinden jullie?
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Wat vinden jullie van 'thuisblijf' dagen..
Toen m'n dochter nog heel klein was vond ik het niet erg op de hele dag thuis te zijn. Ik vond weggaan zo'n geregel en gedoe.
We gaan nu wel iedere dag weg, nu ze ouder is. Ik merk aan haar dat zij thuis zitten niks vindt. Dus we gaan samen lekker op pad.
We gaan nu wel iedere dag weg, nu ze ouder is. Ik merk aan haar dat zij thuis zitten niks vindt. Dus we gaan samen lekker op pad.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind het wel lekker af en toe een dagje thuis en gewoon binnen lekker spelen, boekjes lezen, knutselen enz. Maar ik ben sowieso nogal een huismus en ga al veel meer weg sinds ik kinderen heb. Af en toe heb ik gewoon echt geen zin om weg te gaan en dan hebben we een thuisblijfdagje.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Ik heb echt een ontzettende hekel aan thuisblijfdagen of pyamadagen, bah. En al helemaal als het regent. Al is het maar even boodschappen doen, ik wil er gewoon uit. Liefst nog even een uurtje op de koffie bij vrienden met kinderen, zodat met name Laurens nog even lekker kan spelen. Ik baal ook best wel dat mijn buik al behoorlijk in de weg zit. Boodschappen doen of even naar een grote speeltuin kost nu veel energie.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Als ik de hele dag thuis blijf, heb ik vaak 2 chagrijnige kinderen. Ik zorg er dus voor dat ik meestal in de ochtend of middag ergens naartoe ga. Maar het is ook wel een beetje weersafhankelijk, als het heel mooi weer is en het zwembadje staat op, dan vermaken we ons ook prima de hele dag thuis.
De kinderen vinden het helemaal niks om de hele dag binnen te zitten, dus ook als het slecht weer is zorg ik dat we even naar buiten gaan.
Toen de kinderen er nog niet waren, vond ik het trouwens heerlijk om de hele dag thuis te zitten.
De kinderen vinden het helemaal niks om de hele dag binnen te zitten, dus ook als het slecht weer is zorg ik dat we even naar buiten gaan.
Toen de kinderen er nog niet waren, vond ik het trouwens heerlijk om de hele dag thuis te zitten.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Ik vind het wel lekker eigenlijk. Kan daar soms best van genieten! Maar het moet niet elke dag zijn hoor, daar kan ik ook niet tegen. Ben nu vanwege de vakantie lekker lang vrij, maar echt niet elke dag thuis. Het is ook erg leuk om erop uit te gaan samen!
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Het lukt me pas sinds kort om met H. iets te ondernemen. De kinderwagen vond ze vreselijk en de draagdoek ging ook hooguit een kwartier. Ik vond het verschrikkelijk om zo aan huis gekluisterd te zijn. Inmiddels gaat het een stuk beter, maar werk ik ook weer. Ik ga wel graag naar buiten, maar als dat een dag niet lukt, vind ik dat ook niet zo erg meer.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
R is vanaf 2 weken ofzo al gewend geweest aan weggaan, en dan bedoel ik naar de stad ofzo. Ging in het begin nog niet altijd goed maar hij is er snel aan gewend. Kan nu al opzien tegen dadelijk met nmr 2, wil dan echt weer snel op pad gaan. Daarom ben ik nu al bezig met een fietskar en zodra het een beetje weer is heerlijk fietsen, en anders met de bus oid.
Printje- Lady Post-a-lot
Ik probeer sowieso iedere dag wel even naar buiten te gaan om een wandeling te maken. Maar andere dingen gaan niet altijd, en hoewel ik dat echt niet leuk vind, heb ik me er voorlopig even bij neergelegd. Ik hoop dat het beter gaat als mijn kinderen wat ouder zijn of beter in hun vel zitten.
Gast- Gast
Wij gaan 's morgens altijd ergens heen, dan doet Y. zijn middagslaapje (althans, hij vindt dat sinds 4 dagen niet meer nodig ) en 's middags lopen we meestal een rondje naar de kinderboerderij of winkels. Thuiszitten is niets voor Y. sinds een maand of 2. Hij kan zich niet goed zelf vermaken en is snel op zijn speelgoed uitgekeken waardoor de minuten tergend langzaam gaan als we binnen blijven, ook al spelen we dan samen.
Voordat Y. er was kon ik gerust een dag of 2 lekker thuis zijn zonder weg te gaan. Lekker rommelen, wat opruimen, administratie doen, kledingkast uitzoeken en dat soort dingen.
Voordat Y. er was kon ik gerust een dag of 2 lekker thuis zijn zonder weg te gaan. Lekker rommelen, wat opruimen, administratie doen, kledingkast uitzoeken en dat soort dingen.
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Ik vind het heerlijk om een dagje thuis te rommelen.
Als het even kan staat de deur natuurlijk open en loopt H. in en uit en ikzelf vaak ook om dingen weg te gooien ofzo.
Soms ben ik er echt even aan toe om heel het huis is eerst op zijn kop te zetten om `s avonds lekker in een schoon en opgeruimd huis te zitten.
Als het even kan staat de deur natuurlijk open en loopt H. in en uit en ikzelf vaak ook om dingen weg te gooien ofzo.
Soms ben ik er echt even aan toe om heel het huis is eerst op zijn kop te zetten om `s avonds lekker in een schoon en opgeruimd huis te zitten.
Gast- Gast
*
Laatst aangepast door Susan op za 15 sep 2012 - 11:38; in totaal 1 keer bewerkt
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Tania schreef:Ik vind het wel lekker af en toe een dagje thuis en gewoon binnen lekker spelen, boekjes lezen, knutselen enz. Maar ik ben sowieso nogal een huismus en ga al veel meer weg sinds ik kinderen heb. Af en toe heb ik gewoon echt geen zin om weg te gaan en dan hebben we een thuisblijfdagje.
+1
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Ik kan zelf moeilijk een hele dag thuis zitten en mijn oudste dochter vindt het ook leuk er op uit te gaan: ook gewoon naar een winkel of een rondje om het blok of zo. Mijn jongste maakt het niet zoveel uit, want die is nog maar acht maand. Ik ga ook een jaarkaart nemen op een indoorspeeltuin hier vlakbij, dan kunnen we daar ook eens heen.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Ik vind het af en toe wel lekker om een dagje thuis te zijn, vooral als de dagen wat korter worden. De dagen dat ik vrij ben van mijn werk gaan we vrijwel altijd wel even weg, al is het maar een boodschap doen. Ik merk ook dat mijn dochter het fijn vind om er even uit te zijn.
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Ik bedoel ook niet alleen maar naar de stad oid maar idd ook gewoon even naar de winkel/bieb etc. Echt een hele dag thuis is niets voor mij, een tijdje terug viel dat niet in goede aarde toen het ging over verplichte rust thuis tijdens zwangerschap. Natuurlijk doe ik wat het beste is voor het kindje maar ik denk dat je bij mij mij beter kunt laten werken als verplicht in bed. Ik zou daar echt helemaal niet tegen kunnen, zo heb ik tijdens de kraamweek ook geen uur in bed gelegen overdag, dat is echt niets voor mij.
Printje- Lady Post-a-lot
*
Laatst aangepast door Susan op za 15 sep 2012 - 11:38; in totaal 1 keer bewerkt
Susan- Lady Post-a-lot
Nee Susan gelukkig niet en ik hoop dat dat ook niet zo wordt. Was alleen even ter illustratie dat ik thuiszitten echt vreselijk vind hahaha.
Printje- Lady Post-a-lot
Soms vind ik thuis dagen best vermoeiend.. Maar dan vooral als ze hun dag niet hebben dan heb ik twee jammerende meiden hier in huis dat werkt niet best voor mijn eigen humeur. Om de boel te door breken ga ik dan vaak ff wandelen dan zijn ze afgeleid door van alles en dat werkt gelukkig.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Printje schreef:Ik lees weleens; morgen, deze week of wat dan ook lekker thuisblijven. Ik vind dat helemaal niet lekker ahha, ik ben heel graag bij mijn zoontje maar niet een hele dag thuis, je kunt me, bij wijze van, niet erger straffen dan een hele dag thuiszitten. Ik ga, als het regent bijv. wel leuke dingen doen thuis met R daar niet van maar het heeft mijn voorkeur totaal niet.
Wat vinden jullie?
Ik ben er ook niet wild van. Aan het eind van de dag ziet het huis eruit als een slagveld en ik kom er ook niet van tot rust dan ga ik liever buiten spelen met ze of ergens heen, daar ontspan ik meer van.
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Printje schreef:Ik bedoel ook niet alleen maar naar de stad oid maar idd ook gewoon even naar de winkel/bieb etc. Echt een hele dag thuis is niets voor mij, een tijdje terug viel dat niet in goede aarde toen het ging over verplichte rust thuis tijdens zwangerschap. Natuurlijk doe ik wat het beste is voor het kindje maar ik denk dat je bij mij mij beter kunt laten werken als verplicht in bed. Ik zou daar echt helemaal niet tegen kunnen, zo heb ik tijdens de kraamweek ook geen uur in bed gelegen overdag, dat is echt niets voor mij.
Ik heb tijdens mijn zwangerschap weken plat moeten liggen, ik mocht alleen opstaan om naar de wc te gaan. Natuurlijk had ik liever lekker naar de winkel willen gaan of willen werken, want de muren kwamen op me af, maar op zo'n moment kies je echt wat het beste is voor je kind, ook al 'is het niets voor mij'.
Gast- Gast
*
Laatst aangepast door Susan op za 15 sep 2012 - 11:39; in totaal 1 keer bewerkt
Susan- Lady Post-a-lot
Ik vind thuisblijfdagen heerlijk! Ik plan ze vaak ook bewust in. Soms zitten er zulke onrustige en chaotische dagen bij dat ik daarna echt een thuisblijfdag in las. Dit om mezelf maar ook N. wat rust te geven. We gaan bijna elke dag wel even naar buiten, al is het maar om boodschappen te doen. Maar dat is meer omdat het moet, niet omdat ik dat per se wil. Ik kan prima een hele dag thuiszitten, al wil ik dan de volgende dag wel weer even naar buiten, desnoods voor de deur stoepkrijten ofzo.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
lelie schreef:Printje schreef:Ik bedoel ook niet alleen maar naar de stad oid maar idd ook gewoon even naar de winkel/bieb etc. Echt een hele dag thuis is niets voor mij, een tijdje terug viel dat niet in goede aarde toen het ging over verplichte rust thuis tijdens zwangerschap. Natuurlijk doe ik wat het beste is voor het kindje maar ik denk dat je bij mij mij beter kunt laten werken als verplicht in bed. Ik zou daar echt helemaal niet tegen kunnen, zo heb ik tijdens de kraamweek ook geen uur in bed gelegen overdag, dat is echt niets voor mij.
Ik heb tijdens mijn zwangerschap weken plat moeten liggen, ik mocht alleen opstaan om naar de wc te gaan. Natuurlijk had ik liever lekker naar de winkel willen gaan of willen werken, want de muren kwamen op me af, maar op zo'n moment kies je echt wat het beste is voor je kind, ook al 'is het niets voor mij'.
Dat is natuurlijk ook zo maar g niet aan de orde.
Laatst aangepast door Printje op za 11 aug 2012 - 9:59; in totaal 1 keer bewerkt
Printje- Lady Post-a-lot
Parisienne schreef:Ik vind thuisblijfdagen heerlijk! Ik plan ze vaak ook bewust in. Soms zitten er zulke onrustige en chaotische dagen bij dat ik daarna echt een thuisblijfdag in las. Dit om mezelf maar ook N. wat rust te geven. We gaan bijna elke dag wel even naar buiten, al is het maar om boodschappen te doen. Maar dat is meer omdat het moet, niet omdat ik dat per se wil. Ik kan prima een hele dag thuiszitten, al wil ik dan de volgende dag wel weer even naar buiten, desnoods voor de deur stoepkrijten ofzo.
+1
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Wat vinden jullie?
» Wat vinden jullie?
» 2ling op 2 dagen geboren, wat zouden jullie doen?
» Wat vinden jullie van..
» Wat vinden jullie hiervan?
» Wat vinden jullie?
» 2ling op 2 dagen geboren, wat zouden jullie doen?
» Wat vinden jullie van..
» Wat vinden jullie hiervan?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: