NAV: Hoe zouden JOUW ouders hebben gereageerd...
+41
Magenta
Makamba
Caresses
Oasis
Mamsie
Blair
Shisha
M-G
Mermaid
Vanilla Queen
Caroow
Sanne
Rouxxxe
Le Chat Noir
Tiana
Susan
luisa
*Troela*
Bazinga
Rush
Pompoen
Printje
Linda
Tania
Sneeuwvlok
Sugarfall
Fearie
RYW
luenca
ellibre
Merai
Lenster
SuperGrover
Rebecca
Raindrop
Jeanette
Catwoman79
Silver
Carra
Poubelle
Zininzon
45 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: NAV: Hoe zouden JOUW ouders hebben gereageerd...
-met een 'buitenlander' thuis komt
Ik denk niet dat ze hier een probleem van zouden maken, als hij maar fatsoenlijk is en mij goed behandeld. Het gaat hen om het gedrag, niet om het kleurtje.
-homo/bi-seksueel blijkt te zijn
Hier zou mijn moeder denk ik geen problemen mee hebben. M'n vader zou misschien wel een beetje vreemd opkijken..
-drugs blijkt te gebruiken
Hier zouden mijn ouders het volgens mij echt niet mee eens zijn. Een jointje zouden ze denk ik nog niet zo'n groot probleem van maken, maar andere drugs wel.
-als tiener een kind krijgt
Hier zouden ze zeker van schrikken, al was het maar omdat ik als tiener niet eens echt vriendjes had, laat staan dat ik dan seks zou hebben. Als ze over de schok heen waren, zouden ze me wel steunen.
Mijn ouders zijn vrij 'oud' (vader is 65), maar ze zijn imo wel vrij open en tolerant. Ze willen het beste voor mij en mijn broers en zolang dat allemaal legaal is, maken ze er niet snel problemen van.
Ik denk niet dat ze hier een probleem van zouden maken, als hij maar fatsoenlijk is en mij goed behandeld. Het gaat hen om het gedrag, niet om het kleurtje.
-homo/bi-seksueel blijkt te zijn
Hier zou mijn moeder denk ik geen problemen mee hebben. M'n vader zou misschien wel een beetje vreemd opkijken..
-drugs blijkt te gebruiken
Hier zouden mijn ouders het volgens mij echt niet mee eens zijn. Een jointje zouden ze denk ik nog niet zo'n groot probleem van maken, maar andere drugs wel.
-als tiener een kind krijgt
Hier zouden ze zeker van schrikken, al was het maar omdat ik als tiener niet eens echt vriendjes had, laat staan dat ik dan seks zou hebben. Als ze over de schok heen waren, zouden ze me wel steunen.
Mijn ouders zijn vrij 'oud' (vader is 65), maar ze zijn imo wel vrij open en tolerant. Ze willen het beste voor mij en mijn broers en zolang dat allemaal legaal is, maken ze er niet snel problemen van.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Wat zouden je ouders anders moeten hebben gedaan?
» N.a.v. Wat hebben jouw ouders vroeger voor je betaald?
» Hebben jullie ouders tattoo's?
» Weten jouw ouders....
» Wat is jouw naam, en hoe zou je als jongen hebben geheten?
» N.a.v. Wat hebben jouw ouders vroeger voor je betaald?
» Hebben jullie ouders tattoo's?
» Weten jouw ouders....
» Wat is jouw naam, en hoe zou je als jongen hebben geheten?
Pagina 4 van 4
Permissies van dit forum: